вівторок, 3 липня 2012 р.

4 - 6 липня - псалми. Перший четвер і п'ятниця місяця.


4 ЛИПНЯ, СЕРЕДА
(зел) Середа ХІІІ звичайного тижня
Або (біл) довільний спомин св. ЄЛИЗАВЕТИ ПОРТУГАЛЬСЬКОЇ


Безвинним серцем покажу спасіння.


«Послухай, Мій народе! *
Я до тебе промовлятиму, Ізраїлю,
Я свідчити тобі буду. *
Я – Бог, Я є твоїм Богом.


Я не буду звинувачувати тебе за твої жертви, *
оскільки твої всепалення постійно переді Мною.
Не прийму теляти з твого дому, *
ні козлів із твоєї отари.


Адже Мої – звір у лісі, *
тисячі тварин у горах.
Мені відомі всі гірські птахи, *
і все, що рухається на полі, Мені належить.


Коли б Я зголоднів, то тобі не сказав би, *
адже Всесвіт і все, що в ньому, – Мені належить.
Хіба Я м’ясо биків буду їсти *
чи кров козлів буду пити?


Чому ти розповідаєш про Мої постанови, *
чому згадуєш Мій завіт своїми устами?
Ти ж зненавидів повчання *
і повністю Мої слова відкинув.



Алілуя, алілуя, алілуя.
Отець забажав і породив нас Словом істини,
щоб ми стали наче початком Його творіння.


5 ЛИПНЯ, ЧЕТВЕР
(зел) Четвер ХІІІ звичайного тижня
Або (біл) довільний спомин св. АНТОНІЯ МАРІЇ ЗАККАРІЇ, пресвітера
Або (біл) Перший четвер місяця
Меса про священицькі покликання


Присуди Божі вірні й справедливі.


Господній закон бездоганний, – *
він підкріпляє душу.
Господнє свідчення вірне, – *
воно робить мудрими простодушних.


Господні постанови праведні, – *
вони звеселяють серце.
Господня заповідь чиста, – *
очам дає вона світло.


Господній страх чистий – *
він перебуває навіки.
Господні присуди незмінні, *
всі вони справедливі.


Їх бажають більше від золота – *
від безлічі каменів дорогоцінних,
вони за мед солодші, *
що з вощини стікає.



Алілуя, алілуя, алілуя.
Бог у Христі примирив світ із собою,
і доручив нам слово примирення.



6 ЛИПНЯ, ПЯТНИЦЯ
(зел) Пятниця ХІІІ звичайного тижня
Або (чер) довільний спомин св. МАРІЇ ГОРЕТТІ, діви та мучениці
Або (біл) Перша п’ятниця місяця
Меса про Найсвятіше Серце Ісуса


Славити Бога буду повсякчасно.


Величатиму Господа повсякчас, – *
хвала Його постійно на моїх устах.
Господом буде хвалитися моя душа, *
нехай почують лагідні й розвеселяться.
       Звеличуйте Господа зі мною, *
       тож разом прославимо Його Ім’я.
       Погляньте на Нього і просвітіться, *
       і ваші обличчя не будуть засоромлені.
Скуштуйте й побачите, як добрий Господь, *
блаженний чоловік, що покладає на Нього надію.
Прийдіть, діти, послухайте мене, *
і навчу вас Господнього страху.
       Тож утримай свій язик від зла *
       і свої уста, щоби не говорили лукаве.
       Відвернися від зла і роби добро, *
       шукай миру і постійно прямуй до нього.



Алілуя, алілуя, алілуя.
Блаженні убогі духом,
бо їхнє Царство Небесне.



Немає коментарів:

Дописати коментар