вівторок, 31 липня 2012 р.

2 -4 СЕРПНЯ - псалми. Перший Четвер, П'ятниця і Субота місяця.


2 СЕРПНЯ, ЧЕТВЕР
(зел) Четвер ХVIІ звичайного тижня
Або: (біл) спомин св. ЄВСЕВІЯ ВЕРЧЕЛЛІЙСЬКОГО, єпископа
Св. Євсевій народився на початку IV століття у Сардинії. У 345 році він став першим єпископом Верчеллі. За вірність ухвалам Нікейського собору був приречений на вигнання. Після повернення започаткував спільне життя духовенства. Помер у Верчеллі 1 серпня 371 року.

Або: (біл) спомин св. ПЕТРА ЮЛІАНА ЕЙМАРДА, пресвітера
Народився у 1811 у Франції. З ранніх літ прагнув стати священиком і був рукоположений у пресвітери в 1834 році. Незабаром вступив до маристів, успішно займався багатьма справами ордену, а також дбав про бідняків, серед яких користувався великою повагою. Заснував нову конгрегацію, яка поширювала культ Пресвятої Євхаристії, великим шанувальником якої був він сам. Після багатьох трудів св. Петро Юліан Еймард помер 1 серпня 1868 року, проживши 57 років.

Або (біл) перший четвер місяця
Меса про священицькі покликання (стор. )

Благословенний, в кого поміч в Бозі.

Хвали, душе моя, Господа. *
Хвалитиму Господа у житті своєму,
співатиму Богові моєму, *
поки існую.

Надію на вельмож не покладайте, *
на людського сина, в якого нема спасіння.
Виходить його дух, і він повертається у свою землю. *
Того ж дня його задуми гинуть.

Блаженний той, кому помічник Бог Якова, *
хто надію покладає на свого Господа Бога,
який створив небо й землю, море і все, що їх населяє, *
який навіки зберігає вірність.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Господи, відкрий нам серце,
щоб ми сприйняли слово Твого Сина.

3 СЕРПНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(зел) П’ятниця ХVIІ звичайного тижня
Або (біл) Перша п’ятниця місяця
Меса про Найсвятіше Серце Ісуса (стор. )

Почуй мій голос в милосерді своїм.

Тих, які невідомо за що мене ненавидять, *
стало більше, ніж волосин на голові в мене.
Набралися сили мої вороги, які мене переслідують безпідставно. *
Чи ж те, чого не крав я, маю повернути?.

Адже за Тебе я переніс зневагу, соромом покрилося моє обличчя. *
Чужим я став для моїх братів, – чужинцем для синів матері моєї.
Адже ревність до Твого дому мене з’їдає, *
на мене впали зневаги тих, які Тебе зневажають.

Але я зі своєю молитвою – до Тебе, Господи. *
Це слушний час, Боже!
Вислухай мене у великому Твоєму милосерді, *
у правді Твого спасіння.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Слово Господнє перебуває віч­но!
А це те Слово Євангелія, яке вам сповіщене.

4 СЕРПНЯ, СУБОТА
СВ. ЙОАНА МАРІЇ ВІАННЕЯ, ПРЕСВІТЕРА
(біл) Обов’язковий спомин
Св. Йоан Марія Віанней, син убогих селян, народився в Дарділлі біля Ліону в 1786 році. З наймолодших років він відзначався побожністю і любов’ю до бідних. У 1815 році, подолавши великі труднощі, він став пресвітером. Незабаром став настоятелем в Арсі. Молитвою, самозреченням та ревною пастирською працею відновив занедбану парафію. Його святість притягувала тисячі паломників з далеких країв. Виснажений важкою працею та самозреченням, св. Йоан Марія помер в Арсі 4 серпня 1859 року. Є покровителем настоятелів.
Або (біл) Перша субота місяця
Меса Непорочному Серцю ПДМ (стор. )

В час благодатний вислухай мій голос.

Спаси мене з трясовини, *
щоб не загруз я,
аби визволитися мені від тих, які мене ненавидять, – *
від вод глибоких.

Хай не накриють мене водяні потоки *
і глибінь мене не поглине,
хай не стулить наді мною *
своєї пащі безодня.

Я – бідний і нещасний, *
та спасіння Твоє, Боже, нехай високо мене підійме.
Тож прославлятиму піснею Ім’я Боже, *
звеличуватиму Його похвалою.

Побачать убогі та зрадіють. *
Шукайте Бога, і оживе ваше серце,
бо Господь вислуховує нужденних *
і не погордує в’язнями своїми.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Блаженні переслідувані за правду,
бо їхнє Царство Небесне.

Немає коментарів:

Дописати коментар