вівторок, 31 липня 2012 р.

31 ЛИПНЯ - 1 СЕРПНЯ - псалми. СВ. ІГНАТІЯ ЛОЙОЛИ, СВ. АЛЬФОНСА МАРІЇ ЛІГУОРІ


31 ЛИПНЯ, ВІВТОРОК
СВ. ІГНАТІЯ ЛОЙОЛИ, ПРЕСВІТЕРА
(біл) Обов’язковий спомин
Св. Ігнатій народився у 1491 році в країні басків. До 30-ти років вів вільне лицарське життя. Час одужання після важкого поранення став для нього часом благодаті. Після одужання він повісив перед чудотворною іконою Божої Матері в бенедиктинському абатстві Монсерра свою зброю і зайнявся самітними роздумами у гроті . Саме тут, опираючись на працю абата Гарсія де Кіснеро “Вправи духовного життя”, написав відомі “Духовні вправи”. Щоб стати священиком, він навчався у Барселоні, Алкалі, Саламанці і, нарешті, в Парижі. Там у 1534 році разом з шістьма друзями він започаткував новий орден під назвою Ісусове Товариство. Св. Ігнатій керував орденом до дня смерті, яка наступила 31 липня 1556 року.

Звільни нас, Боже, ради свого Ймення. 

Не нагадуй нам про гріхи предків. *
Нехай якнайшвидше піде попереду нас Твоє милосердя,
бо ми стали надто нужденні. *
Поможи нам, Боже, Спасителю наш, задля слави Імені Твого.

Визволи нас і прости гріхи наші задля Імені Твого. *
Нехай дійде до Тебе волання в’язнів!
Могутністю свого рамена *
захисти синів, над якими тяжіє вирок смерті.

Ми ж – Твій народ, Боже,*
вівці з Твоєї кошари;
будемо навіки Тебе прославляти, *
в рід і рід будемо хвалу Твою сповіщати.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Зерно – це Слово Боже, а сіяч – Христос;
кожен, хто його знайде, житиме повіки.

1 СЕРПНЯ, СЕРЕДА
СВ. АЛЬФОНСА МАРІЇ ЛІГУОРІ, ЄПИСКОПА І ВЧИТЕЛЯ ЦЕРКВИ
(біл) Обов’язковий спомин
Св. Альфонс народився в Марінеллі біля Неаполя у 1696 році. В 16 років став доктором права і розпочав кар’єру адвоката. Зрозумівши небезпеку цієї професії, він залишив її та присвятив себе служінню Богові. Будучи священиком, помітив релігійну байдужість людей і заснував з метою проголошення народних місій конгрегацію Редемптористів. Написав монументальне моральне богослов’я та багато праць, присвячених аскетизму. Протягом 13 років був, за наказом Папи, єпископом дієцезії св. Агати. Отримавши звільнення з цієї посади, повернувся до конгрегації і до кінця життя був прикладом ревності. Помер дев’яносторічним старцем у 1787 році.

Бог – мій притулок у часи недолі.

Боже мій, від моїх ворогів мене визволь, – *
Ти захистиш мене від тих, які повстають проти мене.
Визволи мене від тих, котрі чинять без­законня, *
спаси мене від людей кровожерних.

Ось вони чатують на мою душу; *
проти мене повстали сильні –
це не моя провина і не мій гріх, Господи. *
Вони збігаються і готуються без жодної моєї провини.

Ти – моя сила, Тебе буду триматися, *
адже Бог – мій притулок.
Мій Бог, – Його милість піде попереду мене. *
Бог вчинить, що згори на моїх ворогів буду дивитись.

Я ж буду оспівувати Твою силу, *
вранці радітиму Твоїм милосердям,
бо Ти став твердинею моєю *
і притулком у день моєї недолі.

Ти – моя сила, *
Тебе буду співати,
адже Ти, Боже, є моїм притулком. *
Боже, Ти – моє милосердя!


Алілуя, алілуя, алілуя.
Вас назвав Я друзями,
оскільки сказав вам усе, що почув від Отця Мого.

Немає коментарів:

Дописати коментар