вівторок, 3 липня 2012 р.

7 - 11 липня - псалми. Перша субота місяця. Свято СВ. БЕНЕДИКТА


7 ЛИПНЯ, СУБОТА
(зел) Субота ХІІІ звичайного тижня
Або (біл) Перша субота місяця
Меса Непорочному Серцю ПДМ (стор. )

АНТИФОН НА ВХІД
Усі народи, заплещіте в долоні; * радісним голосом ликуйте для Господа! (Пс 47 (46), 2)


Бог мир звіщає своєму народу.


Послухаю, що Господь Бог скаже, *
бо Він говоритиме про мир для свого народу,
для своїх побожних, *
тож хай не повертаються до свого безумства.


Милосердя і правда зустрілися, *
поцілувалися мир і правда:
правда піднялася з землі вгору, *
а справедливість нахилилася з неба.


Тож Господь дасть благо – *
і дасть свій врожай земля наша.
Перед Ним піде правда, – *
своїми кроками ступатиме по дорозі.



Алілуя, алілуя, алілуя.
Вівці слухаються голосу Мого,
і Я знаю їх, і вони йдуть за Мною.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Благослови, душе моя, Господа, * і все, що є в мені, – Його святе Ім’я. (Пор. Пс 103 (102), 1)


8 ЛИПНЯ, НЕДІЛЯ
(зел) ХІV Неділя звичайна


АНТИФОН НА ВХІД
Роздумуєм, о Боже, про Твоє милосердя * посеред храму Твого. * Твоя хвала, як Твоє Ім’я, о Боже, – аж по край землі. * Справедливості повна Твоя десниця. (Пс 48 (47), 10-11)

Мовиться «Слава во вишніх»


До Тебе, Боже, я підношу очі.


Я піднімаю свої очі до Тебе, що живеш на небі!
Ось, як очі рабів звернені на руки свого пана.
Як очі рабині – на руки її пані, так наші очі – до Господа, Бога нашого, *
аж доки не змилосердиться над нами.


Помилуй нас, Господи, нас помилуй, *
бо ми надмірно сповнені зневаги,
переповнена душа наша *
презирством заможних і зневагою гордих.



Алілуя, алілуя, алілуя.
Дух Господній на Мені:
Він послав Мене благовістити убогим.


АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Спробуйте й подивіться, який добрий Господь. * Блаженний, хто до Нього прибігає.


9 ЛИПНЯ, ПОНЕДІЛОК
(зел) Понеділок ХІV звичайного тижня
Або (чер) довільний спомин свв. АВГУСТИНА ЗАО РОНГА, пресвітера і сподвижників, мучеників

Бог – милостивий, довготерпеливий.


Щодня буду Тебе благословляти *
і славити Твоє Ім’я на віки вічні.
Великий Господь, гідний найвищої хвали, *
і величі Його не збагнути.


Рід за родом Твої діла буде хвалити, – *
вони звіщатимуть про Твою могутність,
Роздумуватиму про велику славу величі Твоєї – *
про Твої діла дивовижні.


Вони про силу дивовижних Твоїх діл розказувати будуть, – *
я буду звіщати про Твою велич.
Передаватимуть вони пам’ять про доброту Твою велику *
і Твою праведність оспівувати будуть.


Щедрий Господь і милосердний, *
довготерпеливий і милостивий дуже.
Господь до всіх добрий; *
Його щедроти – на кожному Його ділі.



Алілуя, алілуя, алілуя.
Спаситель наш Ісус Христос смерть знищив,
а життя освітив Євангелієм.



10 ЛИПНЯ, ВІВТОРОК
(зел) Вівторок ХІV звичайного тижня


Хай весь Ізраїль Богу довіряє.


Наш Бог – на небі! *
Все, що забажав зробив Він.
Їхні ідоли – це золото й срібло, *
людських рук творіння.


Вони мають уста, та не говорять; *
мають очі, та не бачать;
мають вуха, та не чують; *
мають ніздрі, та запаху не сприймають;


Вони мають руки, та не можуть доторкнутись; *
мають ноги, та не ходять.
Ті, хто їх виробляє, подібними до них стануть, – *
усі, які на них покладають надію.


Ізраїлю, Господу довірся! *
Він – їхня поміч і щит їхній.
Дім Аарона, Господу довірся. *
Він – їхня поміч і щит їхній.



Алілуя, алілуя, алілуя.
Я – Пастир добрий.
І Я знаю своїх, і Мої Мене знають.


11 ЛИПНЯ, СЕРЕДА
СВ. БЕНЕДИКТА, абата, покровителя Європи
(біл) Свято

АНТИФОН НА ВХІД
Був муж праведний, з благодаті та імені свого Блаженний, який залишив дім і батьківський маєток і, бажаючи подобатися лише Богу, осягнув святість життя.

Мовиться “Слава во вишніх”.

Славити Бога буду повсякчасно.


Величатиму Господа повсякчас, – *
хвала Його постійно на моїх устах.
Господом буде хвалитися моя душа, *
нехай почують лагідні й розвеселяться.
       Звеличуйте Господа зі мною, *
       тож разом прославимо Його Ім’я.
       Погляньте на Нього і просвітіться, *
       і ваші обличчя не будуть засоромлені.
Скуштуйте й побачите, як добрий Господь, *
блаженний чоловік, що покладає на Нього надію.
Прийдіть, діти, послухайте мене, *
і навчу вас Господнього страху.
       Тож утримай свій язик від зла *
       і свої уста, щоби не говорили лукаве.
       Відвернися від зла і роби добро, *
       шукай миру і постійно прямуй до нього.



Алілуя, алілуя, алілуя.
Блаженні убогі духом,
бо їхнє Царство Небесне.

Немає коментарів:

Дописати коментар