вівторок, 26 червня 2012 р.

27 - 30 червня - псалми. Урочистість Свв. ПЕТРА і ПАВЛА, Апостолів


27 ЧЕРВНЯ, СЕРЕДА
(зел) Середа ХІІ звичайного тижня

Присудів Твоїх покажи дорогу.


Законом вкажи мені, Господи, своїх настанов дорогу, – *
я буду дотримуватися їх постійно.
Пошли мені розум, і Твій закон виконувати буду, – *
я зберігатиму його всім своїм серцем.


Провадь мене стежкою заповідей своїх, *
бо дуже вона мені до вподоби.
Прихили серце моє до Твоїх свідчень, *
а не до користолюбства.


Відверни мої очі, щоб не дивилися на те, що марне, *
оживи мене на шляху своєму.
Ось, Твоїх заповідей забажав я. *
Оживи мене у своїй правді.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Перебувайте в Мені, а Я – у вас.
Хто перебуває в Мені, а Я в ньому, той плід рясний приносить.


28 ЧЕРВНЯ, ЧЕТВЕР
Св. ІРИНЕЯ, ЄПИСКОПА І МУЧЕНИКА
( черв) Обов’язковий спомин

Звільни нас, Боже, ради свого Ймення.


Боже, прийшли народи до спадщини Твоєї, *
осквернили Твій святий храм, перетворили Єрусалим на руїни!
А трупи рабів Твоїх покинули на поживу птахам небесним, – *
тіла Твоїх праведних – земним тваринам.


Пролили, наче воду, їхню кров навколо Єрусалима – *
і не було кому поховати.
Ми стали посміховиськом для сусідів наших, *
предметом глуму та наруги для тих, хто довкола.


Доки, Господи, залишатимешся в гніві? Невже навіки? *
Доки палатиме, наче вогонь, Твоя ревність?
Не нагадуй нам про гріхи предків. +
Нехай якнайшвидше піде попереду нас Твоє милосердя, *
бо ми стали надто нужденні.


Поможи нам, Боже, наш Спасителю, *
задля слави Імені Твого;
визволи нас, прости гріхи наші *
задля Імені Твого.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Якщо хто любить Мене, той буде зберігати Моє слово;
і Мій Отець любитиме його, і Ми прийдемо до Нього.

28 ЧЕРВНЯ, ЧЕТВЕР
ВІГІЛІЙНА МЕСА УРОЧИСТОСТІ СВВ. АПОСТОЛІВ ПЕТРА І ПАВЛА
Ця Меса відправляється увечері 28 червня перед або після І Вечірні урочистості.

АНТИФОН НА ВХІД
Апостол Петро і вчитель народів Павло * навчили нас Твого Закону, Господи.

Мовиться «Слава во вишніх»

Їхнє відлуння сповнює всю землю (Або: Алілуя).


Небеса розповідають про Божу славу, *
а небозвід сповіщає про творіння Його рук.
День дневі передає вістку, *
а ніч ночі сповіщає знання.


Немає мови, немає слів, *
де би не чулися їхні голоси.
По всій землі пішло їхнє відлуння, *
і їхні слова – до кінців світу!

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Алілуя, алілуя, алілуя.
Господи, Ти все знаєш!
Ти знаєш, що люблю Тебе!
Мовиться «Вірую»

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Симоне Йонин! Чи любиш ти Мене більш, ніж оці? * Господи, Ти все знаєш, Ти знаєш, що люблю Тебе. 


29 ЧЕРВНЯ, П’ЯТНИЦЯ
Свв. ПЕТРА і ПАВЛА, Апостолів
(черв) Урочистість
МЕСА ВДЕНЬ
АНТИФОН НА ВХІД
Ось вони, котрі, живучи у тілі, * своєю кров’ю оросили Церкву, * пили чашу Господню і стали приятелями Бога.


Мовиться «Слава во вишніх»

Визволи, Боже, мене від тривоги.


Величатиму Господа повсякчас, – *
хвала Його постійно на моїх устах.
Господом буде хвалитися моя душа, *
нехай почують лагідні й розвеселяться.

Звеличуйте Господа зі мною, *
тож разом прославимо Його Ім’я.
Я шукав Господа, і Він дав мені відповідь, *
і визволив мене від усіх моїх страхів.

Погляньте на Нього і просвітіться, *
і ваші обличчя не будуть засоромлені.
Цей убогий заволав – і Господь почув, – *
Він спас його від усіх його бід.

Господній ангел отабориться навкруги тих, які Його бояться, – *
і визволить їх.
Скуштуйте й побачите, як добрий Господь, *
блаженний чоловік, що покладає на Нього надію.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ти є Петро; і на цій скелі Я збудую свою Церкву,
і брами аду не переможуть її.

Мовиться  “Вірую”
АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Відрік Петро Ісусові: * “Ти – Христос, Бога живого Син”. * У відповідь Ісус сказав до нього: * “Ти – Петро (скеля) і Я на цій скелі збудую Мою Церкву”.


30 ЧЕРВНЯ, СУБОТА
(зел) Субота ХІІ звичайного тижня
Або (черв) довільний спомин святих ПЕРШОМУЧЕНИКІВ СВЯТОЇ РИМСЬКОЇ ЦЕРКВИ

Життя убогих не забудь повіки.


Боже, чому Ти назавжди нас відкинув? *
Чому Твій гнів палає на овець Твоєї отари?
Згадай свою громаду, яку Ти придбав віддавна. +
Ти викупив жезл спадщини своєї: *
це гора Сіон, на якій Ти оселився.


Зійди Твоїми стопами на відвічні руїни, – *
за все зло, яке ворог накоїв у Твоїй святині.
Твої вороги заревіли у Твоїй святині; *
 вони підняли стяги – свої знамена.


Виглядало, наче в лісовій гущавині розмахували сокирами. *
А тоді почали трощити сокирами і сікачем її різьблену оздобу.
Спалили вогнем Твою святиню, *
опоганили до основ оселю Імені Твого.


Поглянь на свій завіт, *
бо темні закутки землі заповнені оселями беззаконня.
Хай упокорений не повернеться засоромленим. *
Бідний та вбогий величатимуть Твоє Ім’я.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Христос узяв наші недуги
і поніс хвороби.

Немає коментарів:

Дописати коментар