вівторок, 12 червня 2012 р.

Псалми - Св. АНТОНІЯ ПАДУАНСЬКОГО, ПРЕСВЯТОГО СЕРЦЯ ІСУСА, НЕПОРОЧНОГО СЕРЦЯ ПРЕСВЯТОЇ ДІВИ МАРІЇ


13 ЧЕРВНЯ, СЕРЕДА
Св. АНТОНІЯ ПАДУАНСЬКОГО, пресвітера і Вчителя Церкви
(біл) Обов’язковий спомин
АНТИФОН НА ВХІД
Господь – моє світло й моє спасіння: кого маю боятись? * Господь – мого життя твердиня: кого маю страхатись? * Напасники мої й мої вороги, то вони спіткнуться й упадуть.

Врятуй нас, Боже, Ти – наша надія.


Збережи мене, Боже, *
бо я на Тебе покладаю надію.
Ти сказав Господу: *
«Ти – мій Господь».

Стануть численними страждання тих, *
які спішать за іншими богами.
Я для них не виливатиму крові в жертву *
і не згадаю їхніх імен своїми устами.

Господь – частка мого спадку, Ти – моя доля; *
Ти – Той, хто оберігає мою спадщину.
Я завжди маю Господа перед собою, – *
Він праворуч мене, я не похитнуся.

Ти даси мені дорогу життя пізнати, *
повнота радості – у Твоїй присутності,
у Твоїй правиці – *
радість навіки.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Боже мій, навчи мене ходити Твоїми стежками,
провадь мене згідно з правдою своєю.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Господи, моя скеле, моя твердине, * мій визвольнику, мій Боже, моя скеле, * що до неї прибігаю. (Пс 18 (17), 3)


14 ЧЕРВНЯ, ЧЕТВЕР
(зел) Четвер Х звичайного тижня
Богу належить слава на Сіоні.

Ти дбаєш про землю, її напуваєш, *
її збагачуєш надзвичайно:
Божа ріка сповнена водою. *
Ти зерно їм достачаєш.

Бо так Ти все це запровадив. *
Її борозни Ти наповняєш, скиби рівняєш,
дощами її робиш м’якою, *
а її рослинність Ти благословляєш.

Ти увінчав рік своєю добротою, *
і Твої стежки просякнуті достатком.
Волога осяде на пасовиськах пустелі, *
і охоплені радістю пагорби будуть.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Нову заповідь даю вам,
щоб ви любили один одного, як Я полюбив вас.

15 ЧЕРВНЯ, П’ЯТНИЦЯ
ПРЕСВЯТОГО СЕРЦЯ ІСУСА
(біл) Урочистість
Мовиться “Слава во вишніх”


Будете пити із джерел спасіння.


Ось Бог – моє спасіння! *
Я уповаю і не боюся,
бо Господь моя сила й моя пісня, *
Він – моє спасіння!

Ви будете з радістю черпати воду *
з джерел спасіння.
Хваліте Господа, *
признавайте Його Ім’я!

Розголосіть між народами про Його подвиги, *
нагадуйте, що Ім’я Його величне!
Співайте Господеві, бо Він учинив велике; *
нехай дізнаються про це по всій землі!


Алілуя, алілуя, алілуя.
Візьміть ярмо Моє на себе й навчіться від Мене,
бо я лагідний і сумирний серцем.

Мовиться “Вірую”


16 ЧЕРВНЯ, СУБОТА
НЕПОРОЧНОГО СЕРЦЯ ПРЕСВЯТОЇ ДІВИ МАРІЇ
(біл) Обов’язковий спомин

Серце радіє в Господі моєму.

Возрадувалося серце моє у Господі, *
піднявся ріг мій у Бозі моєму;
Широко відкрилися мої уста супроти ворогів моїх, *
бо я возрадувався у Твоєму спасінні.

Лук сильних поламаний, *
а слабосилі підперезалися міццю.
Ситі за хліб йдуть у найми, а голодні кидають працювати. *
Неплідна семеро родить, натомість в’яне багата синами.

Господь умертвляє і оживляє, *
Він зводить до шеолу і наверх виводить.
Господь чинить убогим і багатим, *
принижує і підносить угору.

Він піднімає нужденного з пороху вгору, *
підносить бідного з гною,
Аби його посадити зі знаттю *
і трон слави дати у власність.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Блаженна Діва Марія, яка зберігала слово Боже,
роздумуючи над ним у своєму серці.


17 ЧЕРВНЯ, НЕДІЛЯ
(зел) ХІ Неділя звичайна

АНТИФОН НА ВХІД
Почуй, о Господи, мій голос, коли взиваю, * Ти – моя поміч, не відкидай мене * і не залишай мене, Боже мого спасіння! (Пор. Пс 27 (26), 7. 9)

Мовиться “Слава во вишніх”


Як добре, Боже, Тебе прославляти.

Добре Господа прославляти *
і співати Твоєму Імені, Всевишній:
вранці сповіщати про Твоє милосердя *
і вночі про Твою вірність.

Праведник розквітне, наче пальма, *
розростеться, як кедр на Лівані.
Посаджені в Господньому домі, *
вони розквітнуть у дворах нашого Бога.

Навіть в пізній старості *
будуть соковиті та свіжі,
аби сповіщати, що праведний Господь, моя Скеля, – *
і нема в Ньому неправди.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Зерно – це Слово Боже, а сіяч – Христос;
кожен, хто його знайде, житиме повіки.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Одного в Господа прошу, одного я благаю: * жити в домі Господнім * по всі дні життя мого. (Пс 27 (26), 4)


18 ЧЕРВНЯ, ПОНЕДІЛОК
(зел) Понеділок ХІ звичайного тижня

Гучний мій стогін вислухай, о Боже.

Господи, вислухай мої слова, *
зверни увагу на моє голосіння.
Прислухайся до голосу мого благання, мій Царю і мій Боже, *
бо я буду молитися до Тебе.

Адже Ти – Бог, *
який не може погодитися з беззаконням,
і не поселиться біля Тебе *
той, хто зло чинить.

Порушники закону не встоять перед Твоїми очима: *
Ти не злюбив усіх, які чинять беззаконня, –
Ти вигубиш тих, хто говорить неправду. *
Кровожерною та підступною людиною Господь гидує.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Твоє слово – світильник для ноги моєї, –
світло на моїй стежці.


19 ЧЕРВНЯ, ВІВТОРОК
(зел) Вівторок ХІ звичайного тижня

Змилуйся, Боже, бо ми всі згрішили.

Помилуй мене, Боже, задля милості своєї, *
і через велике своє милосердя зітри моє беззаконня.
Особливо омий мене від мого беззаконня *
і від мого гріха мене очисти.

Бо я знаю своє беззаконня, *
і мій гріх постійно переді мною.
Тобі, я згрішив Тобі одному *
і вчинив те, що є злом перед Тобою.

Відверни своє обличчя від моїх гріхів *
і зітри всі мої беззаконня.
Визволи мене від крові, Боже – Боже мого спасіння. *
Мій язик радісно проголошуватиме Твою справедливість.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Нову заповідь даю вам,
щоб ви любили один одного, як Я полюбив вас.

Немає коментарів:

Дописати коментар