середу, 6 червня 2012 р.

6 - 10 червня - Псалми. Урочистість ПРЕСВЯТИХ ТІЛА І КРОВІ ХРИСТА


6 ЧЕРВНЯ, СЕРЕДА
(зел) Середа ІХ звичайного тижня


До Тебе, Боже, піднесу я очі.

Я піднімаю свої очі
до Тебе, що живеш на небі! *
Ось, як очі рабів
звернені на руки свого пана.

Як очі рабині –
на руки її пані,
так наші очі – до Господа, нашого Бога, *
аж доки не змилосердиться над нами.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Я є воскресіння і життя, – слово Господнє, –
кожний, хто вірить у Мене, – не помре повіки.


7 ЧЕРВНЯ, ЧЕТВЕР
(зел) Четвер ІХ звичайного тижня,
Або (біл) Перший четвер місяця, Меса про священицькі покликання (стор. )


Вкажи, о Боже, нам Твої дороги.

Господи, відкрий мені свої дороги – *
навчи мене ходити Твоїми стежками.
Провадь мене згідно із правдою своєю *
і навчай мене, бо Ти Бог – мій Спаситель.

Господь – добрий і праведний, *
тому навчає тих, які грішать у дорозі.
Він веде у справедливості злиденних *
і навчає своїх шляхів сумирних.

Для тих, хто дотримується Його завіту і Його свідчень, *
усі Господні дороги – це милосердя і правда.
Порада Господня тим, які Його бояться, *
а Його завіт, – щоби знання їм дати.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Спаситель наш Ісус Христос смерть знищив,
а життя освітив Євангелієм.


8 ЧЕРВНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(зел) П’ятниця ІХ звичайного тижня

В тих мир глибокий, хто Закон Твій любить.


Гнобителів і ворогів багато в мене, *
але я не відхиляюся від Твоїх свідчень.
Начало Твого слова – правда, *
і кожний присуд Твоєї праведності – навіки.


Вельможі переслідують мене без причини, *
адже моє серце має страх перед Твоїм словом.
Великий мир у тих, які закон Твій люблять, – *
вони не спіткнуться.


Я очікую від Тебе спасіння, Господи, – *
я ж виконую Твої накази.
Я зберігаю Твої заповіді і Твої свідчення, *
і всі мої дороги – перед Тобою.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Якщо хто любить Мене, той буде зберігати Моє слово;
і Мій Отець любитиме його, і Ми прийдемо до Нього.


9 ЧЕРВНЯ, СУБОТА
(зел) Субота ІХ звичайного тижня
Або (біл) довільний спомин св. ЄФРЕМА, диякона і Вчителя Церкви


Спасіння Боже хай уста звіщають.

Мої уста наповняться Твоєю хвалою, *
щоб увесь день я оспівував Твою велич.
Не відкинь мене в час старості моєї, *
не залиш мене, коли мене покине моя сила.

Я ж завжди буду надіятись *
і примножувати всю Твою хвалу.
Мої уста сповіщатимуть про Твою праведність, *
увесь день – про Твоє спасіння.

Я прийду в силі Господній, *
Господи, триматиму в пам’яті лише Твою праведність.
Боже, Ти мене навчив ще за молодості моєї, *
і я досі розповідаю про Твої чуда.

Тож буду прославляти Тебе і Твою правду *
на музичних інструментах, мій Боже;
на гуслах буду грати, *
Тобі, Святий Ізраїля, мій Боже.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Блаженні убогі духом,
бо їхнє Царство Небесне.

10 ЧЕРВНЯ, НЕДІЛЯ
ПРЕСВЯТИХ ТІЛА І КРОВІ ХРИСТА
(біл) Урочистість

АНТИФОН НА ВХІД
Бог найкращою пшеницею годує свій народ * і медом із скелі насичує. (Пор. Пс 81 (80), 17)

Мовиться “Слава во вишніх”

Чашу спасіння піднесу я, Боже.

Чим Господеві я віддячу *
за всі Його добродійства для мене?
Я підніму чашу спасіння *
і прикличу Ім’я Господнє.

Цінна в очах Господніх *
смерть Його вірних.
Слуга Твій, син Твоєї слугині; *
Ти розкував мої кайдани.

Я принесу Тобі похвальну жертву *
і прикличу Ім’я Господнє.
Виконаю обіти мої Господеві *
перед усім Його народом.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Я – хліб живий, що зійшов з неба.
Коли хтось цей хліб їстиме, житиме повіки.

Мовиться “Вірую”

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Хто споживає Тіло Моє і Кров Мою п’є, * той у Мені перебуває, а Я – в ньому, – говорить Господь. (Йн 6, 56)

Немає коментарів:

Дописати коментар