четвер, 22 листопада 2012 р.

Пісні на вхід з акордами


Відкрийте двері для Христа

сл. і муз.: К. Бабенко
                  F        B                     F              a    d           F  C
Пр.:  Відкрийте двері для Христа, Відкрийте, відкрийте,         
       F       B        a       d        B                   g                  F  C
Не бійтеся, не бійтеся, Не бійтеся Христу відкрити двері.

           a                             d             g                          BC 
1. Господь говорить ось стою  /  Я, при дверях твоїх чекаю.    
    F         B              d              B                        C C+5   
У душу стомлену мою  /  прийди, о Господи благаю.

          a                        d               g                         BC  
2. Сама предвічная Любов,  /  Що в людське тіло воплотилась,       
    F         B               d                          B                         C Е-а-F
Щодень приходить знов і знов,  /  у серце, що їй відчинилось.
        
        a                          d                g                        BC  
3. Душа, що збочила з путі,  /  нехай цю істину пізнає –
    F         B               d                        B                         C Е-а-F
Ісус Христос – це Божий Син,  /  від смерті Він тебе звільняє.

         a                      d            g                      BC
4. Хто ісповідує Христа, у тому Бог перебуває,        
     F         B              d                   B                         C Е-а-F
Дарує нам Господь любов,  /  цей Божий дар усіх єднає.
       
         a                        d                       g                         BC    
5. Життя приносить Божий Син,  /  життя нам вічне Бог дарує
     F        B              d                           B                        C Е-а-F 
Прийми Його, відкрий свій дім,  /  Христос у ньому хай панує.


 2. Бог є лише один

 d                  g    C                                   d                       C
Бог є лише один, а тут є Божий дім.  /  Браття і сестри, преклоніть коліна,
  a7                d
разом славім Його.
  D7                      g      C                  F A7     d                      C                           a7
Місце це вибрав Бог, щоби почути нас.  /  Пісню співаймо Господу-Творцеві, Богу
        d
віддаймо честь.

 30. Господь мій Добрий Пастир


Господь мій Добрий Пастир нічого не боюсь я.

По нивах зелених водить мене, До джерела запровадить мене.




Люде Божий


 
Люде Божий, поклонися,  /  святий люде, взнеси пісню.  /  Прославляй

Христа Ісуса,  /  Спаса світу, Князя миру.


425/44. Як ніжна лань

сл. і муз.: збірка "Славімо Бога всі"

      D        A                 g                 D                     G     A7      D
Як ніжна лань прагне до водних потоків,  /  так душа моя до Тебе.
 D         A              h                  D        D        G                A7       D
Тільки Ти, мов жива вода в пустелі,  /  я завжди прославляю Тебе.

 h                         G        D        G                A        D       D         A
Тільки Ти – міць і сила моя,  /  Твоя воля – воля моя.  /  Тільки Ти, мов
      h                 D         D        G                A7       D
жива вода в пустелі,  /  я завжди прославляю Тебе.


Немає коментарів:

Дописати коментар