вівторок, 13 листопада 2012 р.

18 - 20 ЛИСТОПАДА - псалми. Молимося за померлих.


18 ЛИСТОПАДА, НЕДІЛЯ
(зел) ХХХІІІ Неділя звичайна

АНТИФОН НА ВХІД
Господь каже: * “Слово Господнє, – задум щастя, а не лиха. * І коли ви візвете до Мене, Я вислухаю вас * і позбираю вас з-поміж усіх народів і з усіх околиць, куди вас був повиганяв”.

Пс 16, 5 і 8. 9-10. 11
Врятуй нас, Боже, Ти – наша надія.


Господь – частка мого спадку, Ти – моя доля; *
Ти – Той, хто мою спадщину оберігає.
Я завжди маю Господа перед собою, – *
Він праворуч мене, я не похитнуся.


Через це зраділо моє серце і моє єство звеселилось, *
охоплює впевненість навіть моє тіло,
бо Ти не залишиш душі моєї в шеолі *
і не даси своєму святому побачити тління.


Ти даси мені дорогу життя пізнати, *
повнота радості – у Твоїй присутності,
у Твоїй правиці – *
радість навіки.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Пильнуйте, постійно моліться,
щоби перед Сином Людським змогли ви стати.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Мені благо – близько Бога бути * і покладати моє прибіжище в Господі Бозі. (Пс 73 (72), 28)


19 ЛИСТОПАДА, ПОНЕДІЛОК
(зел) Понеділок ХХХІІІ звичайного тижня
Пс 1, 1-2. 3. 4 і 6

Дам переможцю плід життя спожити.


Блаженний чоловік, який не бере участі в раді безбожних, *
не стає на дорогу грішних і не сидить у зібранні з кепкунами,
але його бажання – в Господньому законі; *
і він роздумує вдень і вночі над Його законом.


Він буде, як дерево, посаджене біля потоків води, *
яке приносить свій плід у свою пору,
і листя якого не опадає. *
Він у всьому, що тільки робить, має успіх.


Не так у безбожних, не так! *
Вони – наче пил,  який розноситься вітром.
Адже Господь знає праведних дорогу, *
а дорога безбожних загине.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Я – Світло для світу! – Господь говорить.
Хто піде за Мною, той світло життя буде мати.


20 ЛИСТОПАДА, ВІВТОРОК
(зел) Вівторок ХХХІІІ звичайного тижня
Пс 15, 1-3а. 3бв-4аб. 5

Хто переможе – сяде на престолі.


Господи, хто перебуватиме в Твоїй оселі, *
хто проживатиме на Твоїй святій горі?
Той, хто в досконалості ходить і чинить по правді, *
хто говорить правду у своєму серці; хто язиком своїм не лукавить.


Той, хто не робить зла своєму ближньому *
і не зневажає своїх ближніх,
лиходія за ніщо вважає, *
але звеличує тих, які Господа бояться.


Той, хто срібла свого не віддає на лихву *
і не бере хабарів супроти невинних.
Хто так вчиняє – *
не похитнеться повіки.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Бог полюбив нас і послав свого Сина
як примирення за гріхи наші.

Немає коментарів:

Дописати коментар