середу, 14 листопада 2012 р.

Мелодія псалму «за померлих-3», #фа…мі. Акорди і ноти


14 ЛИСТОПАДА, СЕРЕДА
(зел) Середа ХХХІІ звичайного тижня
Пс 23, 1-3а. 3бв-4аб. 4вг-5аб. 5вг-6
Мелодія псалму «за померлих-3», #фа…мі,


 

h                              e       G           A        h
Господь – мій Пастир,   всього маю вдосталь.

D                                                    A      D
Господь – мій Пастир. Я не матиму недостатку. *
h                                            G          e
На зелених лугах Він дасть мені відпочити,
A                                                D       h       
Біля тихих вод піклуватиметься про мене; *
G                   fis       Fis7
мою душу Він обновляє.

D                      A       D                    h        G      e
Веде мене стежками правди *    /    ради Імені свого.
A                                                   D   h
Коли я піду навіть долиною смертної тіні, *
G                             fis       Fis7
не злякаюся зла, бо Ти зі мною.

D                       A  D                 h         G        e
Твій жезл і Твій посох – *   /     вони мене втішають.
A                                   D    h
Переді мною трапезу Ти готуєш *
G                                   fis       Fis7
в присутності тих, які мене тривожать.

D                                         h        D                            G
Ти намастив мою голову олією, */  переливається моя чаша.
A                                                                                               D      h
Отож, добро і милосердя супроводжуватимуть мене в усі дні життя мого,
G                                            fis       Fis7
і я поселюся на довгі дні в Господнім домі.

h       e  G   A h
Алілуя, алілуя.
A                         D      h
За все приносьте подяку,
G                                              fis    Fis7
бо це Божа воля щодо вас у Христі Ісусі.

Немає коментарів:

Дописати коментар