пʼятницю, 30 листопада 2012 р.

1-5 ГРУДНЯ - псалми. І Неділя Адвенту.


1 ГРУДНЯ, СУБОТА

(зел) Субота ХХХІV звичайного тижня
Або (біл) Перша субота місяця

Меса Непорочному Серцю ПДМ (стор. )
АНТИФОН НА ВХІД
Господь Бог говорить про мир до народу свого і до своїх побожних, * котрі повертаються до Нього своїм серцем.
Пс 95, 1-2. 3-5. 6-7
Прийди, прийди же, Господи Ісусе!


Підемо, радісно заспіваємо Господу, *
будемо вигукувати Скелі нашого спасіння.
Прийдемо в Його присутність із хвалою – *
і радісно Йому пісні будемо співати.


Адже Господь – величний Бог, Він великий цар над усіма богами. *
В Його руці – земні простори, Йому вершини гір належать.
І море – Його, – Він його створив, *
і суходіл створили Його руки.


Підемо, поклонимося, припадемо, *
і впадемо на коліна перед Господом, який сотворив нас.
Адже Він є наш Бог, ми – Його народ, *
частина Його отари, вівці під Його рукою.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Лк 21, 36
Алілуя, Алілуя, Алілуя.
Пильнуйте, постійно моліться,
щоби перед Сином Людським змогли ви стати.
АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Хваліте Господа, усі народи! * Велике бо до нас Його милосердя. (Пс 117 (116), 1-2)


ПЕРІОДОМ АДВЕНТУ РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ
НОВИЙ ЛІТУРГІЙНИЙ РІК

Літургія Годин: І том.
Лекціонарій: І том: недільний цикл “В”.

Період Адвенту має подвійний характер: з одного боку, цей період є час підготовки до урочистості Різдва Божого Сина серед людей, а з іншого, водночас, є періодом, протягом якого, завдяки цій пам’яті, ми очікуємо повторного приходу Христа наприкінці часів. З цих двох приводів, Період Адвенту стає часом набожного та радісного очікування.
 (Положення про Літургійний рік та Календар, 39)


2 ГРУДНЯ, НЕДІЛЯ

(фіол) І Неділя Адвенту

Розпочинаємо сьогодні  період Адвенту. Цей час є особливим даром Бога для нас. Переживаючи цей період, Бог буде нас підготовлювати до наближаючи свят Різдва Христового! Буде це для нас час коли повинні зміцнювати нашу віру слідуючи заклику Святішого Отця Бенедикта XVI «Тримайтесь міцно в вірі». Таке повинно бути наше очікування щоб ми в нашому щоденному житті давали свідоцтво міцної віри, надії та любові.


АНТИФОН НА ВХІД
До Тебе, Господи, підношу мою душу, * о Боже мій, на Тебе покладаюсь, не дай, щоб я осоромивсь! * Не дай, щоб вороги мої втішались наді мною! * Бо ніхто з тих, що на Тебе чекають, * не осоромиться. (Пор. Пс 25 (24), 1-3)

Не мовиться “Слава во вишніх”.
Пс 25, 4-5аб. 8-9. 10 і 14
До Тебе, Боже, зводжу мою душу.


Господи, відкрий мені свої дороги – *
навчи мене ходити Твоїми стежками.
Провадь мене згідно із правдою своєю *
і навчай мене, бо Ти Бог – мій Спаситель.


Господь – добрий і праведний, *
тому навчає тих, які грішать у дорозі.
Він веде у справедливості злиденних *
і навчає своїх шляхів сумирних.


Для тих, хто дотримується Його завіту і Його свідчень, *
усі Господні дороги – це милосердя і правда.
Порада Господня тим, які Його бояться, *
а Його завіт, – щоби знання їм дати.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
1 Сол 3, 12 – 4, 2
Алілуя, алілуя, алілуя.
Вияви нам, Господи, своє милосердя
і подай нам своє спасіння.

Мовиться “Вірую”.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Господь дасть щастя, * і земля наша дасть урожай свій. (Пс 85 (84), 13)



3 ГРУДНЯ, ПОНЕДІЛОК
СВ. ФРАНЦИСКА КСАВЕРІЯ, ПРЕСВІТЕРА

(біл) Обов’язковий спомин

Св. Франциск, іспанець, познайомився у Парижі зі святим Ігнатієм Лойолою, засновником Товариства Ісуса. Під його впливом св. Франциск став одним з його ревних співпрацівників у новоутвореному ордені. Посланий на місію до Індії, він привів до християнства велику кількість її мешканців. Далі розпочав євангелізацію Японії. Мав намір побувати у Китаї, але Бог покликав його до вічності на острові Санцян поблизу Кантону 3 грудня 1552 року. Надзвичайна апостольська плідність була результатом його глибокого внутрішнього життя і вірності духовним вправам. Св. Франциск Ксаверій є покровителем католицьких місій. Його спомин нагадує нам обов’язок підтримування місій молитвою і жертвою.


Пс 122, 1-2. 3-4а. 4б-5. 6-7. 8-9
У дім Господній з радістю ходімо.


Я зрадів, коли мені сказали: *
«Ходімо до Господнього дому!»
Наші ноги стояли *
в твоїх брамах, Єрусалиме.


Єрусалиме, ти збудований як місто, *
з яким пов’язаний кожний,
бо туди приходили племена, *
племена Господні,


як свідчення для Ізраїля, *
щоби славити Ім’я Господнє.
Адже там встановлено престоли для суду, *
престоли для дому Давида.


Просіть миру для Єрусалима, – *
мир тим, хто тебе любить!
Нехай буде мир у твоїх мурах *
і достаток у твоїх твердинях.


Задля моїх братів і моїх ближніх *
я говоритиму: «Мир у тобі хай буде!»
Заради дому Господа, нашого Бога, *
я шукатиму для Тебе блага.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Пс 80, 4
Алілуя, алілуя, алілуя.
Прийди і визволи нас, Господи, наш Боже,
яви нам своє обличчя – і ми спасемось.


4 ГРУДНЯ, ВІВТОРОК
(фіол) Вівторок I тижня Адвенту
Або (біл) довільний спомин св. ЙОАНА ДАМАСКИНА, пресвітера і Вчителя Церкви
Св. Йоан народився у Дамаску близько 650 року. Протягом кількох років був “логотетом”, тобто представником християнського населення перед халіфом. Коли св. Йоан з огляду на небезпеку, яка загрожувала вірі, вже не міг виконувати своїх обов’язків, він відмовився від цієї посади і вступив до монастиря св. Сави біля Єрусалиму, де присвятив себе молитві й науці. Ревно виступав проти іконоборців, навчаючи про користь, яку приносять вірним ікони. Написав багато цінних богословських праць. Помер близько 750 року в монастирі святого Сави. Є останнім з Отців Східної Церкви.


Пс 72, 1-2. 7-8. 12-13. 17
За днів Господніх буде мир повіки.


Боже, дай свій суд цареві, – *
і синові царя свою справедливість,
щоб він судив у справедливості народ Твій *
і судом праведним – Твоїх убогих.


За його днів процвітатиме справедливість і буде мир тривалий, – *
доки не зникне місяць.
І він буде панувати від моря і до моря, *
і від ріки аж до краю світу.


Бо він визволить знедоленого, що голосить, – *
убогого, в якого помічника немає.
Він змилосердиться над бідним й убогим, *
і спасе душі нужденних.


Нехай благословиться його ім’я навіки, *
його ім’я перебуватиме, доки існує сонце.
В ньому будуть благословенні всі земні народи, – *
всі люди назвуть його блаженним.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ось Господь наш прийде у потузі
і просвітлить очі слуг своїх.


5 ГРУДНЯ, СЕРЕДА

(фіол) Середа I тижня Адвенту

Пс 23, 1-3а. 3бв-4аб. 4вг-5аб. 5вг-6
Я оселюся у Господнім домі.


Господь – мій Пастир. Я не матиму недостатку. *
На зелених лугах Він дасть мені відпочити,
Біля тихих вод піклуватиметься про мене; *
мою душу Він обновляє.


Веде мене стежками правди *
ради Імені свого.
Коли я піду навіть долиною смертної тіні, *
не злякаюся зла, бо Ти зі мною.


Твій жезл і Твій посох – *
вони мене втішають.
Переді мною трапезу Ти готуєш *
в присутності тих, які мене тривожать.


Ти намастив мою голову олією, *
переливається моя чаша.
Отож, добро і милосердя супроводжуватимуть мене +
в усі дні життя мого, *
і я поселюся на довгі дні в Господнім домі.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ось Господь прийде, щоб спасти народ свій;
блаженні ті, які готові вийти Йому назустріч.


Немає коментарів:

Дописати коментар