пʼятницю, 1 лютого 2013 р.

Бо Христос – моє життя. Бо Христос – світло моє. Акорди



 Бо Христос моє життя

D          A       h             fis      G   h          e A
Бо Христос – моє життя! Алілуя! Алілуя!
D           A         h          fis     G            D    e AD
Бо Христос – світло моє, світло моє, алілуя!!!


     Fis     h         Fis          h
1. Заспівайте пісню нову,
  G         D    e         A
Господові вся земля.
Fis    h         G        D
Його Ім`я благословіть,
G                 D            e A
Бо Він достойний слави.


     Fis     h         Fis          h
2. Нас назвав Своїми дітьми,
  G         D    e         A
Нові серця нам учинив.
Fis    h         G        D
Духом правди обдарував,
G                 D            e A
І повернув нам радість.


     Fis     h         Fis          h
3. Добре Бога славити,
  G         D    e         A
Псалми Тобі співати.
Fis    h         G        D
Твою милість вранці звіщать,
G                 D            e A
Вірність Твою ночами.



     Fis     h         Fis          h
4. Ми бо стали у Хресті,
  G         D    e         A
Світлом світу, сіллю землі.
Fis    h         G        D
Він нас вибрав від віків,
G                 D            e A
Щоб ми світили світу.

Немає коментарів:

Дописати коментар