вівторок, 19 лютого 2013 р.

19 - 24 ЛЮТОГО - псалми на період Великого Посту


19 ЛЮТОГО, ВІВТОРОК
(фіол) Вівторок І тижня Великого Посту
Пс 34, 4-5. 6-7. 16-17. 18-19

Господь рятує праведних з недолі.

Звеличуйте Господа зі мною, *
тож разом прославимо Його Ім’я.
Я шукав Господа, і Він до мене відізвався, *
і визволив мене від усіх моїх страхів.
Погляньте на Нього і просвітіться, *
і не будуть засоромлені обличчя ваші.
Цей убогий заволав – і почув Господь, – *
він спас його від всякого горя.
Господні очі звернені на праведних, *
а Його вуха – на їхнє благання.
Але обличчя Господнє – проти тих, які зло чинять, *
щоб вигубити із землі про них всяку пам’ять.
Вони закликали – і Господь почув їх *
та визволив їх від всякого лиха.
Господь близький до тих, чиї серця у скорботі, *
і спасе лагідних духом.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
Не самим хлібом житиме людина,
але кожним словом, що виходить з уст Божих.
20 ЛЮТОГО, СЕРЕДА
(фіол) Середа І тижня Великого Посту
Пс 51, 3-4. 12-13. 18-19


Серце смиренне не відкинеш, Боже.

Помилуй мене, Боже, задля милості своєї, *
і через велике своє милосердя зітри моє беззаконня.
Особливо омий мене від мого беззаконня *
і від мого гріха мене очисти.
Створи в мені, Боже, чисте серце *
і віднови праведного духа в середині мене.
Не відкинь мене від свого обличчя *
і не забери від мене свого Святого Духа.
Адже Ти не маєш задоволення від жертви, – *
я приніс би, та всепалення Тобі не до вподоби.
Жертва Богові – це дух сокрушений; *
серцем сокрушеним і впокореним Ти, Боже, не погордуєш.


Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
Тепер поверніться до Бога усім вашим серцем,
бо Він благий і милосердний.

21 ЛЮТОГО, ЧЕТВЕР
(фіол) Четвер І тижня Великого Посту
Пс 138, 1-2а. 2бв-3. 4-5. 7в-8


 Як я закличу, вислухай мій голос.

Прославлятиму Тебе від усього мого серця, *
перед ангелами буду Тобі співати,
бо Ти вислухав слова моїх уст, Боже. *
Поклонюся до Твого святого храму.
І прославлю Твоє Ім’я за Твою милість і Твою правду, *
бо Ти понад усе звеличив своє Ім’я, своє слово.
Того дня, коли я закличу до Тебе, Ти до мене відізвися: *
Ти наділиш силою мою душу.
Ти спасеш мене правицею своєю. *
Господь розплатиться за мене!
Господи, навіки Твоя милість; *
не покинь рук своїх діло!
На злобу моїх ворогів простягнеш Ти свою руку – *
спасеш мене правицею своєю.
Господь розплатиться за мене! *
Господи, навіки Твоя милість; не покинь рук своїх діло!



Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
Створи в мені, Боже, чисте серце.
і поверни мені радість свого спасіння.


22 ЛЮТОГО, П’ЯТНИЦЯ
ПРЕСТОЛУ СВ. АПОСТОЛА ПЕТРА, (біл) Свято
Сьогоднішнє свято Престолу святого Апостола переконує нас, що в цьому світі, де все є непевним, Бог дає нам непохитну опору – святу Церкву побудовану на скелі святого Петра. Гарантом стійкості апостола Петра є сам Христос – Месія, Бога живого Син. Нехай Він теж дає стійкість нашому наверненню, не тільки на час Великого Посту, а назавжди, щоб брами аду ніколи нас не перемогли. Боже, дай нам перемогу над нашими гріхами.
АНТИФОН НА ВХІД
Ісус промовив до Симона Петра: * “Я молився за тебе, щоб віра твоя не послабла, * а ти колись, навернувшись, утверджуй своїх братів”. (Лк 22, 32)
Мовиться “Слава во вишніх”.
Пс 23
Господь – мій пастир, всього маю вдосталь.

Господь – мій пастир. Я не матиму недостатку. *
На зелених лугах Він дасть мені відпочити,
Біля тихих вод піклуватиметься про мене; *
мою душу Він обновляє,
Веде мене стежками правди *
ради свого Імені.
Коли я піду навіть долиною смертної тіні, *
не злякаюся зла, бо Ти зі мною.
Твій жезл і Твій посох – *
вони втішатимуть мене.
Ти готуєш переді мною трапезу *
в присутності тих, які мене тривожать.

Ти намастив мою голову олією, *
моя чаша переливається.
Отож, добро і милосердя супроводжуватимуть мене в усі дні мого життя,
і я поселюся в Господньому домі на довгі дні.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ти є Петро; і на цій скелі Я збудую свою Церкву,
і брами аду не переможуть її.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Петро промовив до Ісуса: * “Ти – Христос, Бога живого Син”. * У відповідь Ісус сказав: * “Ти – Петро, скеля, і Я на цій скелі збудую Мою Церкву”. (Мт 16, 16. 18)

23 ЛЮТОГО, СУБОТА
(фіол) Субота І тижня Великого Посту
Пс 119, 1-2. 4-5. 7-8

Блаженні вірні Божому закону.

Блаженні ті, які бездоганні в дорозі, *
котрі йдуть за Господнім законом.
Блаженні ті, які Його свідчення зберігають *
і шукають Його всім серцем.
Ти заповів дотримуватися ретельно *
Твоїх заповідей, Боже.
О, якби були спрямовані мої дороги *
на те, щоби виконувати Твої настанови.
Буду прославляти Тебе чистим серцем, *
коли Твоїх справедливих присудів навчуся.
Твоїх настанов я дотримуватися буду – *
лише не покидай мене завжди.


Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
Ось тепер – час сприятливий!
Ось тепер – день спасіння!

24 ЛЮТОГО, НЕДІЛЯ
(фіол) ІІ Неділя Великого Посту
Не мовиться “Слава во вишніх”.
Пс 27, 1. 7-8аб. 8в-9абв. 13-14
Бог – моє світло і моє спасіння.

Господь – моє світло і мій Спаситель. *
Кого мені боятись?
Господь – мого життя твердиня. *
Кого мені лякатись?

Почуй, Господи, мій голос, коли я буду взивати, *
помилуй мене і відізвись до мене.
В Тобі сказало моє серце: *
«Шукайте Мого обличчя».

Тож я, Господи, шукатиму Твого обличчя! *
Не відверни від мене свого обличчя,
не відвертайся від раба свого в гніві. *
Будь моїм помічником, не покидай мене, мій Боже!

Я ж маю надію побачити Господні блага у живих країні. *
З нетерпінням чекай на Господа, будь мужнім,
нехай зміцняється Твоє серце – *
очікуй Господа з нетерпінням!


Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
Із світляної хмари батьківський голос почувся: 
«Це Син Мій улюблений, Його слухайте!» 

Немає коментарів:

Дописати коментар