пʼятницю, 1 лютого 2013 р.

Світло життя. Акорди.



Світло життя
Англ. назва: Here I Am To Worship (Light of the World)
Текст та музика: Tim Hughes
Переклад з англ.: Юлiя Шутенко
 
 
E         H       F#m   A
Світло життя, Ти осяяв темінь
E         H        A
Господи, дай мені зір
E         H   F#m  A
Милість Твоя сягає неба,
E         H       A
Правда Твоя вище гір.
 
 
          E                 H/D#
Ти єдиний вірний, Ти єдиний вічний,
          C#m         A
Ти єдиний гідний похвали.
          E                  H
Ти єдиний славний, Ти єдиний Цар мій,
          C#m             A
Ти єдиний Бог мій, тільки Ти.
 
 
-- H --- E -- A
І я ніколи не збагну
-- H ----- E ----- A
За гріх мій сплачену ціну.



Свiтло життя
E                 H
Свiтло життя,
         fis
Ти осяяв темінь,
E              H           A
Господи дай мені зір,
E                   H     fis
Милість Твоя сягає неба,
E                H           A    A
Правда Твоя вища гір.
                                    E                               H
Ти – єдиний вірний, Ти – єдиний вічний,
                    E                  A
Ти – єдиний гідний похвали.
                                   E                                 H
Ти – єдиний славний, Ти – єдиний Цар мій,
                                                            E (cis)
Ти – єдиний Бог мій, тільки Ти.
  H     E       A
І я ніколи не збагну
       H              E    A
За гріх мій сплачену ціну.


1 коментар:

  1. Див. Євангелізаційний концерт у Броварах - літо 2014РБ
    https://www.youtube.com/watch?v=PqVAS3T_AZE

    ВідповістиВидалити