понеділок, 9 квітня 2012 р.

9-14 квітня - псалми на Великодню октаву


9 КВІТНЯ, ПОНЕДІЛОК
(біл) Понеділок у Великодній октаві

АНТИФОН НА ВХІД
Христос воскрес, як заповідав, * радіймо усі, * бо ж Він царює повіки. * Алілуя.

Мовиться “Слава во вишніх”.

Врятуй нас, Боже, Ти – наша надія.

Збережи мене, Боже, бо я на Тебе покладаю надію. *
Ти сказав Господу: «Ти – мій Господь».
Господь – частка мого спадку, Ти – моя доля; *
Ти – Той, хто оберігає мою спадщину.

Благословлятиму Господа, який став моїм порадником. *
Навіть ночами моє нутро давало мені настанови.
Я завжди маю Господа перед собою, – *
Він праворуч мене, я не похитнуся.

Через це зраділо моє серце і моє єство звеселилось, *
охоплює впевненість навіть моє тіло,
бо Ти не залишиш душі моєї в шеолі *
і не даси своєму святому побачити тління.

Ти даси мені дорогу життя пізнати, *
повнота радості – у Твоїй присутності,
у Твоїй правиці – *
радість навіки.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Це день, що його створив Господь наш:
радіймо і веселімось у ньому!

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Христос, воскреснувши з мертвих, вже більше не вмирає, * смерть над Ним вже більше не панує. * Алілуя.

10 КВІТНЯ, ВІВТОРОК
(біл) Вівторок у Великодній октаві

АНТИФОН НА ВХІД
Господь напоїв їх водою мудрості. * Зіпреться на неї – не похитнеться, * пристане – не осоромиться. * Алілуя.

Мовиться “Слава во вишніх”.

Милість Господня сповнює всю землю.

Бо Господнє слово праведне, *
і всі Його діла вірні.
Він любить праведність і справедливість, *
Господньою милістю земля повна.

Адже очі Господні на тих, які Його бояться, *
котрі покладають надію на Його милосердя,
щоби спасти їхні душі від смерті, *
прогодувати їх під час голоднечі.

Наша душа очікує Господа – *
Він наш помічник і оборонець.
Господи, нехай буде на нас Твоє милосердя, *
оскільки ми на Тебе покладаємо надію.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Це день, що його створив Господь наш:
радіймо і веселімось у ньому!

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
А коли ви з Христом воскресли, * то шукайте того горішнього, * де Христос перебуває, сівши по правиці Бога. * Думайте про горішнє, а не про земне. * Алілуя. (Кол 3, 1-2)

11 КВІТНЯ, СЕРЕДА
(біл) Середа у Великодній октаві

АНТИФОН НА ВХІД
Прийдіть, благословенні Отця мого, * візьміть у спадщину Царство, * що було приготоване вам від створення світу. * Алілуя.

Мовиться “Слава во вишніх”.

Шукайте Бога і знайдете радість.

Прославляйте Господа, кличте Його Ім’я, *
між народами про Його діла сповіщайте.
Йому співайте, Йому грайте, *
розповідайте про всі Його діла дивовижні.

Хваліться Його святим Ім’ям; *
нехай веселиться серце тих, хто Господа шукає.
Шукайте Господа і Його сили, *
постійно шукайте Його обличчя.

Нащадки Авраама – Його слуги, *
сини Якова – Його обранці!
Він є Господом, нашим Богом, *
суди Його – на всю землю.

Він навіки заховав у пам’яті завіт свій, *
слово, яке заповів для тисячі родів:
те, що заповів Аврааму, *
і свою клятву Ісааку.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Це день, що його створив Господь наш:
радіймо і веселімось у ньому!

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Учні пізнали Господа Ісуса * при ламанні хліба. * Алілуя. (Лк 24, 35)

12 КВІТНЯ, ЧЕТВЕР
(біл) Четвер у Великодній октаві

АНТИФОН НА ВХІД
Славили, Господи, Твоє святе Ім’я й оспівували одноголосно Твою оборонну руку. * Бо мудрість німим уста відкрила * і язики немовлят учинила вимовними. * Алілуя.

Мовиться “Слава во вишніх”.

Як же величне Ім’я Твоє, Боже.

Господи, наш Господи! *
Яке величне на всій землі Твоє Ім’я!
Хто така людина, що пам’ятаєш про неї, *
або людський син, що навідуєшся до нього?

Ти зробив її дещо меншою за ангелів, *
Ти увінчав її славою і честю.
Ти дав йому владу над рук своїх ділами, *
все підкорив йому під ноги.

Коряться Йому бики і вівці, *
а також польові тварини,
птахи небесні, *
морські риби, що носяться глибинами морськими.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Це день, що його створив Господь наш:
радіймо і веселімось у ньому!

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Ви ж – рід вибраний, царське священство, * народ святий, люд, придбаний на те, * щоб звістувати похвали Того, * хто вас покликав з темряви у дивне своє світло. * Алілуя.

13 КВІТНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(біл) П’ятниця у Великодній октаві

АНТИФОН НА ВХІД
Господь провадив свій народ безпечно, * а ворогів їхніх покрило море. * Алілуя. (Пс 78 (77), 53)

Мовиться “Слава во вишніх”.

Ось став наріжним знехтуваний камінь.

Прославляйте Господа, адже Він добрий, *
бо Його милосердя навіки.
Нехай скаже Ізраїль: «Його милосердя навіки!» *
Хай скажуть ті, які Господа бояться: «Його милосердя навіки!»

Камінь, який відкинули будівничі, – *
він став наріжним:
від Господа це сталося, і це чудо в очах наших. *
Це день, що його створив Господь: радіймо і веселімось у ньому!

О Господи, спаси! О Господи, пошли успіх! *
Благословенний той, хто йде в Ім’я Господнє!
Ми благословляємо вас з Господнього дому. *
Бог – Господь, Він освітив нас.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Це день, що його створив Господь наш:
радіймо і веселімось у ньому!

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Мовить Ісус до учнів своїх: * “Ходіть-но снідати!” * Взяв хліб і подав їм. * Алілуя. (Пор. Йн 21, 12-13)

14 КВІТНЯ, СУБОТА
(біл) Субота у Великодній октаві

АНТИФОН НА ВХІД
Господь випровадив із радістю народ свій * і з торжеством – своїх вибранців. * Алілуя. (Пс 105 (104), 43)

Мовиться “Слава во вишніх”.

Дякую Боже, що почув мій голос.

Прославляйте Господа, адже Він добрий, *
бо Його милосердя навіки.
Господь – моя сила і пісня, *
Він став мені порятунком.

В наметах праведників – голос радості і спасіння: *
«Господня правиця виявляє силу.
Господня правиця піднята вгору, *
Господня правиця виявляє силу».

Не помру, але буду жити *
і розповідати про діла Господні.
Господь покарав мене суворо, *
та на смерть мене не видав.

Відчиніть мені праведності брами –  *
увійшовши ними, я буду Господа прославляти.  
Це Господня брама, нею ввійдуть праведні. *
Прославлятиму Тебе, бо Ти мені дав відповідь і став мені порятунком.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Це день, що його створив Господь наш:
радіймо і веселімось у ньому!

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Всі бо ви, що у Христа христилися, * у Христа одягнулися. * Алілуя. (Гал 3, 27)

Немає коментарів:

Дописати коментар