суботу, 28 квітня 2012 р.

6 ТРАВНЯ, НЕДІЛЯ - V Великодня неділя


АНТИФОН НА ВХІД:
Співайте Господеві нову пісню, * бо Він учинив чуда; * перед очима в народів явив Він свою справедливість. * Алілуя. (Пс 98 (97), 1-2)

Мовиться “Слава во вишніх”.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 22, 26б-27. 28 і 30. 31-32
Ти – моя слава у святих зібранні.
Або: Алілуя.


Обіцяне мною в молитві я виконаю перед тими, хто боїться Бога. *
Будуть їсти і наситяться убогі;
будуть хвалити Господа ті, хто Його шукає: *
«Ваші серця житимуть навіки».


Усі кінці землі згадають і повернуться до Господа; *
всі сімейства народів поклоняться перед Тобою.
Наситяться і поклоняться всі багачі землі; +
перед Ним припадуть усі, які сходять у землю. *
А моя душа живе для Нього.


І мої нащадки будуть Йому служити *
і розповідатимуть про Господа майбутньому поколінню,
вони прийдуть і звіщатимуть про Його праведність народові, що народитися має: *
«Це вчинив Господь Всевишній».

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 15, 4а. 5б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Перебувайте в Мені, а Я – у вас.
Хто перебуває в Мені, а Я в ньому, той плід рясний приносить.

Мовиться “Вірую”.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ:
Я – виноградна лоза, ви – гілки. * Хто перебуває в Мені, а Я в ньому, * той плід приносить щедро. * Алілуя.

Немає коментарів:

Дописати коментар