суботу, 28 квітня 2012 р.

4 ТРАВНЯ, П’ЯТНИЦЯ - Перша п’ятниця місяця. Меса про Найсвятіше Серце Ісуса


АНТИФОН НА ВХІД:
Ти викупив нас, Господи, своєю Кров’ю, * людей з кожного племені, мови, люду, і народності, * і зробив нас царством священиків Богу нашому. * Алілуя. (Пор. Одкр 5, 9-10)

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 2, 6-7. 8-9. 10-11
Ти – Син для Мене: днесь Тебе зродив Я.
Або: Алілуя.

Я настановив свого царя над Сіоном – *
на своїй святій горі!
Я сповіщу Господній наказ, – Господь промовив до мене: *
«Ти – Мій син, Я породив тебе сьогодні.


Попроси в Мене – і дам тобі в твою спадщину народи, – *
і кінці землі тобі у володіння.
Ти їх пастимеш залізним жезлом, *
розіб’єш їх, як глиняний посуд».


Тож тепер, царі, зрозумійте! *
Навчіться ви, які судите землю!
Служіть Господу зі страхом *
і з трепетом радійте.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 14, 6
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я є дорога, і правда, і життя!
Ніхто не приходить до Отця, якщо не через Мене.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ:
Христос, наш Господь, був виданий за гріхи наші * і воскрес для нашого оправдання. * Алілуя. (Рим 4, 25)

Немає коментарів:

Дописати коментар