четвер, 12 квітня 2012 р.

22-29 квітня - псалми на Великодній період


22 КВІТНЯ, НЕДІЛЯ
(біл) ІІІ Великодня Неділя

АНТИФОН НА ВХІД
Воскликніте Богові, вся земле! * Співайте славу Імені Його, * воздайте Йому хвалу преславну. * Алілуя.

Мовиться “Слава во вишніх”.

Хай нас осяє світло Твого лику.
Або: Алілуя.

Коли я закликав, вислухав мене Бог праведності моєї. +
В утисках Ти послав мені полегшення. *
Помилуй мене і вислухай мою молитву.
Тож знайте, що Господь зробив дивовижне для праведного свого. *
Господь мене вислухає, коли я буду кликати до Нього.

Багато хто запитує: «Хто добро нам покаже?» *
Спрямуй на нас, Господи, світло Твого обличчя.
У спокої я відпочиваю і сплю одночасно, *
бо Ти, Господи, єдиний даєш мені жити в безпеці.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Господи Ісусе, відкрий нам Писання;
нехай палають серця наші, коли Ти до нас мовиш.

Мовиться “Вірую”.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Ісус сказав до своїх учнів: * „Ідіть, поснідайте!” * Взяв хліб і давав учням. * Алілуя. (Пор Йн 21, 12-13)

23 КВІТНЯ, ПОНЕДІЛОК
 (біл) Понеділок ІІІ великоднього тижня
Або (черв) довільний спомин св. ЮРІЯ, мученика
АНТИФОН НА ВХІД:
Воскрес Добрий Пастир, * котрий віддав життя за своїх овець * і помер заради своєї пастви. * Алілуя.

Блаженні вірні Божому закону.

Хоч вельможі засіли й наговорюють на мене, *
та Твій раб досліджує Твої настанови.
Адже Твої свідчення – для мене радість, *
вони – мої радці.

Я розповів про свої шляхи, і Ти відізвався до мене. *
Навчи мене своїх постанов, Боже.
Дай мені зрозуміти Твоїх постанов дорогу, – *
я буду вникати у Твої діла дивовижні.

Від виснаження моя душа поникла: *
зміцни мене своїм словом!
Відверни від мене шлях неправди, – *
помилуй мене за Твоїм законом.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Не самим хлібом житиме людина,
але кожним словом, що виходить з уст Божих.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ:
Мир залишаю вам, Мій мир даю вам; * не так, як світ дає, даю вам його. * Алілуя. (Йн 14, 27)


24 КВІТНЯ, ВІВТОРОК
(біл) Вівторок ІІІ Великоднього тижня

Дух віддаю мій в руки Твої, Боже.

Будь для мене Скелею, притулком, укріпленим домом, – *
щоби мене врятувати.
Бо Ти – моє пристановище і моя Скеля, *
тож задля свого Імені Ти поведеш мене і дбатимеш про мене.

У Твої руки дух мій ввіряю. *
Ти викупив мене, Господи, Боже правди.
Я на Господа покладаю надію. *
Я буду радіти й веселитися милістю Твоєю.

Засяй світлом свого обличчя на раба Твого, *
спаси мене у своєму милосерді.
Ти будеш оберігати їх у потаємному місці своєї присутності *
від гризні людської.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Я – хліб життя! – Господь говорить.
Хто приходить до Мене, – не буде голодувати.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Коли ж ми вмерли з Христом, * то віруємо, що й житимемо з Ним. * Алілуя. (Рим 6, 8)


25 КВІТНЯ, СЕРЕДА
СВ. МАРКА, ЄВАНГЕЛІСТА
(черв) Свято
АНТИФОН НА ВХІД
Ідіть по всьому світу і проповідуйте Євангеліє всякому створінню. (В. П. Алілуя.) (Мк 16, 15)

Мовиться „Слава во вишніх.”
Навік прославлю Боже милосердя.

Повік оспівуватиму Господнє милосердя, – *
з роду в рід своїми устами буду сповіщати про Твою вірність.
Я ж сказав: «Навіки буде встановлене милосердя». *
Там, на небесах, встановиш Ти правду свою.

Небеса прославлятимуть Твої дивовижні діла, Господи, *
і Твою правду в зібранні святих.
Бо хто на хмарах зрівняється з Господом *
і хто між Божими синами уподібниться до Господа?

Блаженний народ, який знає переможний клич! *
Господи, вони ходитимуть у сяйві Твого обличчя.
Твоїм Іменем вони радітимуть увесь день, *
і Твоєю правдою вони будуть звеличені.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ми проповідуємо розп’ятого Христа,
Божу силу й Божу премудрість.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Отож Я з вами по всі дні * аж до кінця віку, – говорить Господь. (В. П. Алілуя.) (Пор. Мт 28, 20)


26 КВІТНЯ, ЧЕТВЕР
(біл) Четвер ІІІ Великоднього тижня

Богу співайте, всі земні народи.

Благословіть, народи, нашого Бога, *
луна хвали нехай пронесеться
Тому, хто зберіг при житті душу нашу *
й не дає схибитися ногам нашим.

Прийдіть, послухайте всі, які боїтеся Бога: *
я розповім, як багато зробив Він для душі моєї.
Я закликав до Нього своїми устами, *
своїм язиком Його звеличив.

Та Бог мене вислухав, *
зважив на голос мого благання.
Благословенний Бог, який не відкинув ні моєї молитви, *
ні свого милосердя від мене.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Я – хліб живий, що зійшов із неба;
якщо хто хліб цей буде їсти, житиме повіки.


27 КВІТНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(біл) П’ятниця ІІІ великоднього тижня

Добру Новину всій землі звіщайте.
Або: Алілуя.

Хваліть Господа, всі народи! *
Прославте Його, всі люди,
Бо утвердилося над нами Його милосердя, *
і Господня правда перебуває навіки.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Хто споживає Моє тіло і п’є Мою кров,
той перебуває в Мені, і Я в ньому.


28 КВІТНЯ, СУБОТА
(біл) Субота ІІІ Великоднього тижня

Чим я віддячу за дари Господні?
Або: Алілуя.

Чим я Господу віддячу *
за все добро, яке мені дав Він?
Я підійму чашу спасіння *
і прикличу Господнє Ім’я!

Обіцяне мною Господу в молитві *
я виконаю перед усім Його народом!
Дорогоцінна перед Господом *
смерть Його побожних.

О Господи, я Твій раб, я Твій раб і син Твоєї рабині. *
Ти розірвав мої кайдани,
Тобі принесу жертву похвальну *
і прикличу Господнє Ім’я.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Слова Твої, Господи, є життям і духом;
Ти слова життя вічного маєш.

29 КВІТНЯ, НЕДІЛЯ
(біл) ІV Великодня неділя або неділя Доброго Пастиря

АНТИФОН НА ВХІД:
Благодаті Господньої сповнена земля. * Словом Господнім створене небо. * Алілуя. (Пор. Пс 33 (32), 5-6)

Мовиться “Слава во вишніх”.

Ось став наріжним знехтуваний камінь.
Або: Алілуя.

Прославляйте Господа, адже Він добрий, *
бо Його милосердя навіки.
Краще покладатися на Господа, ніж надіятися на людину. *
Краще шукати притулку в Господа, ніж надіятися на можновладців.

Прославлятиму Тебе, бо Ти до мене відізвався *
і став мені порятунком.
Камінь, який відкинули будівничі, – він став наріжним: *
від Господа це сталось, і це чудо в очах наших.

Благословенний той, хто йде в Ім’я Господнє! *
Ми благословляємо вас з Господнього дому.
Господи, мій Боже, Тебе буду величати. *
Прославляйте Господа, бо Він добрий, бо Його милосердя навіки!

Алілуя, алілуя, алілуя.
Я – Пастир добрий.
І Я знаю своїх, і Мої Мене знають.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ:
Воскрес Добрий Пастир, * котрий віддав життя за своїх овець * і помер, щоб нас спасти. * Алілуя.

Немає коментарів:

Дописати коментар