неділю, 4 березня 2012 р.

5 - 11 березня - псалми на Службу Божу. Великий Піст.

5 БЕРЕЗНЯ, ПОНЕДІЛОК

(фіол) Понеділок ІІ тижня Великого Посту

Не згадуй, Боже, всі наші провини.


Не нагадуй нам про гріхи предків. *

Нехай якнайшвидше піде попереду нас Твоє милосердя,

бо ми стали надто нужденні. *

Поможи нам, Боже, Спасителю наш, задля слави Імені Твого.


Визволи нас і прости гріхи наші задля Імені Твого. *

Нехай дійде до Тебе волання в’язнів!

Могутністю свого рамена *

захисти синів, над якими тяжіє вирок смерті.


Ми ж – Твій народ, Боже,*

вівці з Твоєї кошари;

будемо навіки Тебе прославляти, *

в рід і рід будемо хвалу Твою сповіщати.


Хвала Тобі, Царю віків.


Слова Твої, Господи, є життям і духом;

Ти слова життя вічного маєш.

6 БЕРЕЗНЯ, ВІВТОРОК

(фіол) Вівторок ІІ тижня Великого Посту

Безвинним серцем покажу спасіння.


Я не буду звинувачувати тебе за твої жерт­ви, *

оскільки твої всепалення постійно переді Мною.

Не прийму теляти з твого дому, *

ні козлів із твоєї отари.


Чому ти розповідаєш про Мої постанови, *

чому згадуєш Мій завіт своїми устами?

Ти ж зненавидів повчання *

і повністю Мої слова відкинув.


Ти таке робив, а Я мовчав. І ти вважав, що Я подібний до тебе. *

Я ж докорю тобі й вис­тавлю твої гріхи перед твоїми очима.

Хто приносить жертву подяки, той Мене прославляє: *

і тому, хто крокує непорочним шляхом, Я покажу спасіння Боже.


Хвала Тобі, Царю віків.


Повідкидайте геть від себе переступи ваші,

нове серце і новий дух зготуйте для себе.

7 БЕРЕЗНЯ, СЕРЕДА

(фіол) Середа ІІ тижня Великого Посту

Вияви милість: врятуй мене, Боже.


Ти виведеш мене з пастки, яку мені наставили, *

бо Ти є моїм притулком.

У Твої руки дух мій ввіряю.*

Ти викупив мене, Господи, Боже правди.


Бо наклепи багатьох чув я, *

страхіття довкола.

Коли вони змовлялися разом проти мене, *

вони задумали забрати мою душу.


Я ж на Тебе, Господи, покладаю надію. *

Я сказав: «Ти є моїм Богом».

У Твоїх руках моя доля. *

Спаси мене від руки моїх ворогів і від тих, хто мене гонить.


Хвала Тобі, Царю віків.


Я – Світло для світу! – Господь говорить.

Хто пі­де за Мною, той світло життя буде мати.

8 БЕРЕЗНЯ, ЧЕТВЕР

(фіол) Четвер ІІ тижня Великого Посту

Благословенний, хто довіривсь Богу.


Блаженний чоловік, який не бере участі в раді безбожних, *

не стає на дорогу грішних і не сидить у зібранні з кепкунами,

але його бажання – в Господньому законі; *

і він роздумує вдень і вночі над Його законом.


Він буде, як дерево, посаджене біля потоків води, *

яке приносить свій плід у свою пору,

і листя якого не опадає. *

Він у всьому, що тільки робить, має успіх.


Не так у безбожних, не так! *

Вони – наче пил, який розноситься вітром.

Адже Господь знає праведних дорогу, *

а до­ро­га безбожних загине.


Хвала Тобі, Царю віків.


Блаженні ті, хто, почувши Слово щирим і доб­рим серцем,

бережуть і приносять плід у терпінні.

9 БЕРЕЗНЯ, П’ЯТНИЦЯ

(фіол) П’ятниця ІІ тижня Великого Посту

Згадайте чуда, що вчинив Господь наш.


Він навів голод на землю, *

знищив усі їхні запаси хліба.

А перед ними послав людину: *

Йосифа, запроданого в рабство.


Кайданами скували його ноги, *

залізо оповило його шию,

доки не збулося Його слово, – *

випробовувало його слово Гос­поднє.


Цар послав його звільнити, – *

визволив його володар народів.

Він настановив його господарем над своїм домом *

і управителем над усім своїм маєтком.


Хвала Тобі, Царю віків.


Так Бог полюбив світ, що дав свого Єдинородного Сина,

щоб кожний, хто вірить у Нього, не загинув, але мав життя вічне.

10 БЕРЕЗНЯ, СУБОТА

(фіол) Субота ІІ тижня Великого Посту

Бог милосердний і безмірно щедрий.


Благослови, душе моя, Господа *

і, все нутро моє, – Його святе Ім’я.

Благослови, душе моя, Господа *

і не забувай усі Його благодіяння.


Він прощає всі твої провини, *

оздоровляє всі твої хвороби.

Він визволяє твоє життя від могили, *

щедрістю і милосердям Він тебе вінчає.


Не завжди буде Він змагатися з нами, *

не вічним Його обурення буде.

Він не вчинив нам згідно з нашими гріхами, *

за нашими провинами не відплатив нам.


Бо як небо високо над землею, *

так звеличилася милість Його над тими, хто Його боїться.

Як віддалений схід від заходу, *

так Він віддалив від нас наші беззаконня.


Хвала Тобі, Царю віків.


Встану, піду до свого батька і йому ска­­жу:

«Батьку, я згрішив пе­ред небом і перед тобою».

11 БЕРЕЗНЯ, НЕДІЛЯ

(фіол) ІІІ Неділя Великого Посту

Лише у Тебе – слово життєдайне.


Господній закон бездоганний, – *

він підкріпляє душу.

Господнє свідчення вірне, – *

воно робить мудрими простодушних.


Господні постанови праведні, – *

вони звеселяють серце.

Господня заповідь чиста, – *

очам дає вона світло.


Господній страх чистий – *

він перебуває навіки.

Господні присуди незмінні, *

всі вони справедливі.


Їх бажають більше від золота – *

від безлічі каменів дорогоцінних,

вони за мед солод­ші, *

що з вощини стікає.


Хвала Тобі, Царю віків.


Так Бог полюбив світ, що дав свого Єдинородного Сина,

щоб кожний, хто вірить у Нього, не загинув, але мав життя вічне.

Немає коментарів:

Дописати коментар