вівторок, 13 березня 2012 р.

14 - 20 БЕРЕЗНЯ - псалми на Великий Піст. ІV Неділя Великого Посту (LAETARE)

14 БЕРЕЗНЯ, СЕРЕДА

(фіол) Середа ІІІ тижня Великого Посту

Єрусалиме, Господа оспівуй!

Хвали Господа, Єрусалиме! *

Сіоне, величай свого Бога!

Адже Він засуви твоїх брам укріпляє, *

всередині тебе синів твоїх благословляє.

Посилає на землю своє Слово, – *

швидко лине Його Слово!

Він посилає сніг, наче вовну, *

розсіває іній, як попіл.

Слово своє Він Якову сповіщає, – *

Ізраїлеві – свої присуди і свої настанови.

Він не вчинив так з жодним народом, – *

присудів своїх Він не дав їм знати.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Слова Твої, Господи, є життям і духом;

Ти слова життя вічного маєш.

15 БЕРЕЗНЯ, ЧЕТВЕР

(фіол) Четвер ІІІ тижня Великого Посту

Хай серце ваше днесь не кам’яніє.

Підемо, радісно заспіваємо Господу, *

будемо вигукувати Скелі нашого спасіння.

Прийдемо в Його присутність із хвалою – *

і радісно Йому пісні будемо співати.

Підемо, поклонимося, припадемо, *

і впадемо на коліна перед Господом, який сотворив нас.

Адже Він є наш Бог, ми – Його народ, *

частина Його отари, вівці під Його рукою.

Сьогод­ні, коли почуєте Його голос: *

«Не робіть закам’янілими ваші серця, як біля Мериви,

в день випробування в пустелі, де спокушали Мене батьки ваші. *

Вони випробували Мене, хоча Мої діла узріли».

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Тепер поверніться до Бога усім вашим серцем,

бо Він благий і милосердний.

16 БЕРЕЗНЯ, П’ЯТНИЦЯ

(фіол) П’ятниця ІІІ тижня Великого Посту

Я – Господь Бог твій, слухай же Мій голос.

Я чув мову, якої не знав: *

«Я звільнив від тягарів його спину,

звільнив від кошиків його руки. *

У біді ти закликав до Мене, – і тебе врятував Я.

В тебе не буде чужого бога, – *

ти не поклонятимешся чужому богові!

Бо Я є твій Господь Бог, *

який з Єгипетської землі тебе вивів».

Якщо би Мій народ Мене послухав, *

якщо б Ізраїль ходив дорогами Моїми, –

добірною пшеницею Я їх нагодував би, *

і медом зі скелі Я би їх наситив!

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Покайтеся, – Господь говорить, –

бо на­близилось Царство Небесне!

17 БЕРЕЗНЯ, СУБОТА

(фіол) Субота ІІІ тижня Великого Посту

Жертви не прагну, лише милосердя.

Помилуй мене, Боже, задля милості своєї, *

і через велике своє милосердя зітри моє без­законня.

Особливо омий мене від мого беззаконня *

і від мого гріха мене очисти.

Адже Ти не маєш задоволення від жертви, – *

я приніс би, та всепалення Тобі не до вподоби.

Жертва Богові – це дух сокрушений; *

серцем сокрушеним і впокореним Ти, Боже, не погордуєш.

Зроби ж Сіонові добро, – з милос­ті Твоєї! *

Збудуй мури Єрусалима!

Тоді приємним Тобі буде *

приношення, всепалення, праведності жертва.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Сьогодні не робіть закам’янілими серця ваші,

але слухайте голос Господній.

18 БЕРЕЗНЯ, НЕДІЛЯ

(фіол) ІV Неділя Великого Посту (LAETARE)

Не мовиться „Слава во вишніх”.

Єрусалиме, тебе на забуду.

Біля рік Вавилонських ми сиділи *

і плакали там, коли Сіон споминали.

Посеред нього на вербах *

ми повісили наші гусла.

Оскільки ті, які у полон нас взяли, *

слів із пісень нас там попросили, –

ті, котрі нас гнобили, бажали розваги: *

«Заспівайте нам пісень сіонських!»

Та як нам співати Господню пісню *

в краю чужому?

Якщо забуду тебе, о Єрусалиме, *

то нехай піде у забуття моя правиця.

Нехай прилипне мій язик до мого піднебіння, *

якщо тебе не буду пам’ятати,

якщо Єрусалим не буду вважати *

джерелом радості моєї.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Так Бог полюбив світ, що дав свого Єдинородного Сина,

щоб кожний, хто вірить у Нього, не загинув, але мав життя вічне.

Мовиться “Вірую”.

19 БЕРЕЗНЯ, ПОНЕДІЛОК

СВ. ЙОСИФА, ОБРУЧНИКА ПРЕСВЯТОЇ ДІВИ МАРІЇ

(біл)Урочистість

Мовиться „Слава во вишніх”.

Твоє потомство житиме повіки.

Повік оспівуватиму Господнє милосердя, – *

з роду в рід своїми устами буду сповіщати про Твою вірність.

Я ж сказав: «Навіки буде встановлене милосердя». *

Там, на небесах, встановиш Ти правду свою.

«Я уклав завіт зі своїм вибранцем, *

поклявся своєму рабові Давидові:

Навіки затверджую твоїх нащадків *

і буду підтримувати твій престол з роду в рід».

Він закличе до Мене: *

“Ти – мій Отець, мій Бог, скеля мого спасіння!”

Навіки зберігатиму над ним своє милосердя, *

і Мій завіт буде йому вірний».

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Блаженні ті, хто живе у Твоєму домі, Господи:

вони завжди складатимуть хвалу Тобі.

Мовиться “Вірую”.

20 БЕРЕЗНЯ, ВІВТОРОК

(фіол) Вівторок ІV тижня Великого Посту

Бог Сил із нами, Він – нам оборона.

Бог – наш захист і сила, *

велика допомога у бідах.

Тому не злякаємося ми, коли земля здриг­неться, *

і в серце морів поваляться гори.

Його протікаючі ріки веселять Боже місто, *

Всевишнього святу оселю.

Бог посеред нього, воно не похитнеться, *

Бог удосвіта йому допоможе.

Господь Сил із нами, *

Бог Якова – Він наш притулок.

Прийдіть і погляньте на діла Господні, *

які чудеса поклав Він на землю.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Створи в мені, Боже, чисте серце.

і поверни мені радість свого спасіння.

Немає коментарів:

Дописати коментар