неділю, 25 березня 2012 р.

26 БЕРЕЗНЯ, ПОНЕДІЛОК - БЛАГОВІЩЕННЯ ГОСПОДНЬОГО, (біл) Урочистість


Слово, яке Бог послав до Марії за Її згодою стало Тілом. За допомоги Святого Духа Ісус прийшов на цей світ, щоб бути вивищеним навіки, а також щоб ми, увірувавши в Нього, могли отримати спасіння. Господь дав знак ізраїльському народу у своєму Сині. Для нас Він став знаком спасіння, коли віддав своє життя за наші гріхи.


АНТИФОН НА ВХІД
Господь, входячи у світ, говорив: * “Ось іду, щоб чинити Твою волю, Боже”. (В. П. Алілуя). (Євр 10, 5. 7)

Мовиться “Слава во вишніх”.

КОЛЕКТА
Боже, Ти схотів, щоб Твоє Слово в лоні Діви Марії прийняло справжнє людське тіло; † вчини, просимо, щоб ми, визнаючи нашого Відкупителя Богом і людиною, * заслужили на участь у Його божественній природі. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Іс 7, 10-14
Читання з Книги пророка Ісаї
Тими днями заговорив Господь до Ахаза, кажучи: «Проси собі знамення в Господа, Бога твого, або глибоко з-під землі, або вгорі високо!» Ахаз же відказав: «Не проситиму і не буду спокушати Господа». Тоді він сказав: «Слухайте ж, доме Давида: мало вам докучати людям, що докучаєте ще й Богові моєму? Оце ж сам Господь дасть вам знак: Ось діва зачне, і породить сина, і дасть йому ім’я Еммануїл, тобто: з нами Бог». Слово Боже.

ПСАЛОМ РЕСПОНСОРІЙНИЙ
Пс 40(39)
Прагну Господню виконати волю.


Жертви і приношення Ти не схотів, †
але Ти відкрив мені вуха. *
Всепалення і жертви за гріх Ти не забажав.
Тоді я сказав: Ось я приходжу, – *
у звої книги написано про мене:
Боже мій, я бажаю виконати Твою волю *
і Твій закон у глибині мого серця».
Я благовістив правду на великому зібранні, *
адже своїм устам не забороню.
Господи, Тобі відомо, – †
Твою правду я не заховав у своєму серці: *
я проголошував Твою правду і Твоє спасіння,
Я не приховав Твого милосердя і Твоєї правди *
від великого зібрання.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Євр 10, 4-10
Читання з Послання до євреїв
Брати! Неможливо, щоб кров телят і козлів усувала гріхи. Тому, входячи у світ, Христос каже: «Жертв і приношень Ти не схотів, але Ти підготував Мені тіло. Всепалення і жертви за гріх Тобі не до вподоби. Тоді Я сказав: “Ось іду, – на початку книги написано про Мене, – щоб виконати, Боже, Твою волю“». Сказавши спочатку, що ні жертв, ні приношень, ні всепалень за гріхи, які приносяться, згідно із Законом, – не забажав Ти і не вподобав собі, а потім додав: «Ось іду, щоб виконати волю Твою». Він скасовує перше, щоби поставити друге. Згідно з цією волею ми освячені одноразовим принесенням тіла Ісуса Христа.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 1, 14аб
Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
І Слово стало тілом, і перебувало між нами,
і ми побачили славу Його.

ЄВАНГЕЛІЄ
Лк 1, 26-38
† Читання святого Євангелія від Луки
Того часу посланий був ангел Гавриїл від Бога до галілейського міста, названого Назаретом, до діви, зарученої з чоловіком на ім’я Йосиф, із дому Давида, а ім’я діви – Марія. І, прийшовши до неї, сказав: «Радій, сповнена благодаті! Господь з тобою, благословенна ти між жінками». Вона стривожилася від цих слів і міркувала, що означало б це привітання. Та ангел сказав їй: «Не бійся, Маріє, бо ти знайшла благодать у Бога. І ось, ти зачнеш в утробі й народиш Сина, і даси Йому ім’я Ісус. Він буде великий і Сином Всевишнього буде названий, і дасть Йому Господь Бог престол Його батька Давида, і довіку царюватиме в домі Якова, і Його царюванню не буде кінця!» І озвалася Марія до ангела: «Як станеться це, коли я чоловіка не знаю?» У відповідь ангел сказав їй: «Дух Святий зійде на тебе, і сила Всевишнього тебе отінить; тому й Святе, котре народиться, назветься Сином Божим. Ось і твоя родичка Єлизавета, хоч звуть її неплідною, і та зачала сина у своїй старості; вона вже на шостому місяці; тому що жодне слово не буває у Бога безсилим!» А Марія промовила: «Ось, я раба Господня, нехай буде мені за словом твоїм!» І ангел відійшов від неї. Слово Господнє.

Мовиться „Вірую”. Коли промовляються слова “і воплотився з Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком”, усі преклоняють коліна.

МОЛИТВА ВІРНИХ
Предвічний Отець звістив Марії через Архангела Гавриїла Таємницю Втілення Божого Сина для нашого спасіння; з довірою в серці просимо Бога в наших молитвах.


1. Помолімося за Вселенську Церкву, щоб за прикладом Марії, Матері Сина Божого, була знаком святості та милосердної служби для всіх людей.
2. Молімося за християн, щоб ми всім серцем прийняли у своє життя Ісуса Христа так, як прийняла Його Пресвята Марія.
3. Помолімося за священиків та богопосвячених осіб, щоб під опікою Пречистої Діви Марії вони свідчили своїм покликанням цілому світові про Христа, Котрий втілився, щоб відкупити й спасти людей.
4. Молімося за матерів, які очікують дитину, щоб вони прийняли її як безцінний Дар Божої любові.
5. Помолімося за нас, присутніх на урочистій Службі, щоб ми, довіряючи заступництву Божої Матері Втіленого Слова отримали благодать спасіння та сповнилися справжнім миром і любов’ю до Бога й ближніх.


Всемогутній Боже, Син Твій, втілений у лоні Діви Марії, став нашим Братом, подібним до нас в усьому, крім гріха. Дозволь нам, наслідуючи Його науку, удостоїтися поєднання з Твоєю вічною Славою. Через Христа, Господа нашого.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Ось Діва зачала, і породить Сина, * й ім’я Його буде – Еммануїл. (В. П. Алілуя). (Пор. Іс 7, 14)

Немає коментарів:

Дописати коментар