неділю, 25 березня 2012 р.

26 - 31 березня - псалми на Великий Піст


26 БЕРЕЗНЯ, ПОНЕДІЛОК - БЛАГОВІЩЕННЯ ГОСПОДНЬОГО
(біл) Урочистість
АНТИФОН НА ВХІД
D                                               h          e        A     D                    h     e        A   D
Господь, входячи у світ, говорив: * “Ось іду, *щоб чинити Твою волю, Боже”.

Мовиться “Слава во вишніх”.

G          h         e      CE  a                  D   G
Прагну Господню виконати волю.
G                                             
Жертви і приношення Ти не схотів,
                                     D
+але Ти відкрив мені вуха. *
e                    C                         a      D  G
Всепалення і жертви за гріх Ти не забажав.
a                           D      H    e
Тоді я сказав: Ось я приходжу, – *
a                            C         D-G
у звої книги написано про мене:
G                                                      D                                            
Боже мій, я бажаю виконати Твою волю *
      e        C                       a      D  G
і Твій закон у глибині мого серця».
       a                                              D      H    e
Я благовістив правду на великому зібранні, *
       a                             C      D-G
адже своїм устам не забороню.
G                                                                                           D                                            
Господи, Тобі відомо, –Твою правду я не заховав у своєму серці: *
e                          C                      a       D  G
я проголошував Твою правду і Твоє спасіння,
a                                                     D    H    e
Я не приховав Твого милосердя і Твоєї правди *
a                  C       D-G
від великого зібрання.
ДРУГЕ ЧИТАННЯ

Хвала Тобі, Царю віків. Хвала Тобі, Царю віків. Хвала Тобі, Царю віків.
Ре-соль--
фа-соль-ля-соль
 
d   g                                         B             g      c             g  B             d
І Слово стало тілом, і перебувало між нами,     і ми побачили славу Його.

ЄВАНГЕЛІЄ
Мовиться „Вірую”. Коли промовляються слова “і воплотився з Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком”, усі преклоняють коліна.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ              
Ось Діва зачала,* і породить Сина, * й ім’я Його буде – Еммануїл.


27 БЕРЕЗНЯ, ВІВТОРОК
(фіол) Вівторок V тижня Великого Посту

Моє благання хай дійде до Тебе.


Господи, вислухай мою молитву, – нехай дійде до Тебе моє волання. *
Не ховай від мене свого обличчя.
В день, коли приходить скрута, прихили до мене своє вухо. *
Того дня, коли я закличу до Тебе, дай мені відповідь негайно.


І народи боятимуться Господнього Імені, – *
усі царі землі – Твоєї слави.
Адже Господь Сіон збудує, *
Він з’явиться у своїй славі.


Він зглянувся на молитву нужденних *
і не погордував їхнім благанням.
Нехай це буде записано для наступного роду, *
і народ, який постане, Господа буде хвалити.


Бо Він поглянув *
з висоти святилища свого –
аби почути стогін в’язнів, *
визволити синів, виданих на смерть.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
Зерно – це Слово Боже, а сіяч – Христос;
кожен, хто його знайде, житиме повіки.


28 БЕРЕЗНЯ, СЕРЕДА
(фіол) Середа V тижня Великого Посту

Ти достохвальний, віковічний Боже.


Благословенний Ти, Господи, Боже батьків наших, *
і достохвальний і вельми возносимий повіки;
Благословенне Ім’я Твоє святе і славне, *
і вельми достохвальне і возносиме повіки.


Благословенний Ти у своїм святім, славнім храмі *
і вельми хвальний і вельми славний повіки.
Благословенний Ти на престолі Твого царства, *
і вельми хвальний і вельми возносимий повіки.


Благословенний Ти, що споглядаєш на безодні *
і возсідаєш на херувимах.
Благословенний Ти на небесній тверді, *
і хвальний і прославлений повіки.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
Блаженні ті, хто, почувши Слово щирим і доб­рим серцем,
бережуть і приносять плід у терпінні.


29 БЕРЕЗНЯ, ЧЕТВЕР
(фіол) Четвер V тижня Великого Посту

Бог про завіт свій завжди пам’ятає.


Шукайте Господа і Його сили, *
постійно шукайте Його обличчя.
Пам’ятайте про Його дивовижні діла, які вчинив Він, *
вироки уст Його і Його чуда.


Нащадки Авраама – Його слуги, *
сини Якова – Його обранці!
Він є Господом, нашим Богом, *
суди Його – на всю землю.


Він навіки заховав у пам’яті завіт свій, *
слово, яке заповів для тисячі родів:
те, що заповів Аврааму, *
і свою клятву Ісааку.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
Сьогодні не робіть закам’янілими серця ваші,
але слухайте голос Господній.


30 БЕРЕЗНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(фіол) П’ятниця V тижня Великого Посту

В скруті я кликав, й Бог почув мій голос.


Любитиму Тебе, Господи, моя сило. *
Господь – моя Скеля,
моя надійна опора, мій Спаситель, *
мій Бог, моя Скеля.


Я надіятимусь на Нього: Він – мій щит, *
ріг мого спасіння, мій притулок.
Я закличу до Господа, який хвали гідний, *
і від ворогів моїх врятований буду.


Охопили мене смертельні болі, *
бурхливі потоки беззаконня мене налякали.
Мене оточили пута шеолу, *
попереду в мене – тенета смерті.


Та коли вони налягли на мене, *
я закликав до Господа, заволав до мого Бога.
І Він зі свого храму почув мій голос – *
мій крик долинув до Нього, до Його вуха.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
Слова Твої, Господи, є життям і духом;
Ти слова життя вічного маєш.


31 БЕРЕЗНЯ, СУБОТА
(фіол) Субота V тижня Великого Посту

Бог збереже нас так, як пастир стадо.


Слухайте, народи, – слово Господнє, – *
оповістіть далеким островам, скажіте:
«Той, який Ізраїля розсіяв, його згромадить *
і збереже, як пастир своє стадо».


Бо Господь викупив Якова, *
І визволив його з руки сильнішого від нього.
І прийдуть і ликуватимуть на горі сіонській, *
Стікатимуться до благ Господніх.


Тоді звеселиться дівчина у танці, *
а з нею юнаки та й старші.
«Їхню жалобу я оберну на радість, *
потішу їх і розвеселю після їхньої печалі».

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.
Повідкидайте геть від себе переступи ваші,
нове серце і новий дух зготуйте для себе.

Немає коментарів:

Дописати коментар