пʼятницю, 2 березня 2012 р.

2 - 4 - березня, псалми на Великий Піст з акордами

2 БЕРЕЗНЯ, П’ЯТНИЦЯ

(фіол) П’ятниця І тижня Великого Посту

Або (біл) Пе­р­ша п’ят­ни­ця мі­ся­ця / Ме­са про Най­с­вя­ті­ше Се­р­це Ісу­са (стор. )

Як гріх згадаєш, хто встоїться, Боже?

З глибини я кличу до Тебе, Господи. *

Господи, почуй мій голос.

Нехай Твої вуха будуть уважні *

до голосу мого благання.

Якщо, Господи, будеш зважати на беззаконня, *

то хто, Господи, встоїться?

Адже в Тебе є прощення, *

щоб мали страх перед Тобою.

Більше, ніж вартовий на ранок, *

нехай на Господа надіється Ізраїль,

адже в Господа – милосердя, †

і велике визволення – в Нього. *

Він викупить Ізраїля від всякого його беззаконня.


Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Повідкидайте геть від себе переступи ваші,

нове серце і новий дух зготуйте для себе.

3 БЕРЕЗНЯ, СУБОТА

(фіол) Субота І тижня Великого Посту

Або (біл) Пе­р­ша су­бо­та мі­ся­ця

Ме­са про Не­по­ро­ч­не Се­р­це Пре­свя­тої Ді­ви Ма­рії (стор. )


Блаженні вірні Божому закону.

Блаженні ті, які бездоганні в дорозі, *

котрі йдуть за Господнім законом.

Блаженні ті, які Його свідчення зберігають *

і шукають Його всім серцем.

Ти заповів дотримуватися ретельно *

Твоїх заповідей, Боже.

О, якби були спрямовані мої дороги *

на те, щоби виконувати Твої настанови.

Буду прославляти Тебе чистим серцем, *

коли Твоїх справедливих присудів навчуся.

Твоїх настанов я дотримуватися буду – *

лише не покидай мене завжди.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

2 Кор 6, 2б

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Ось тепер – час сприятливий!

Ось тепер – день спа­сіння!


4 БЕ­РЕ­З­НЯ, НЕ­ДІ­ЛЯ

(фі­ол) ІІ Не­ді­ля Ве­ли­ко­го По­сту

АН­ТИ­ФОН НА ВХІД

В Тво­є­му іме­ні моє се­р­це ка­же: * “О­б­лич­чя моє шу­кай­те!” * Твоє об­лич­чя, Го­с­по­ди, * я шу­ка­ю. Не хо­вай об­лич­чя Тво­го від ме­не. (Пс 27 (26), 8-9)

Не мо­вить­ся “Сла­ва во ви­ш­ніх”.


В живих країні йтиму перед Богом.

Я повірив, тому і мовив: *

«Я дуже нещасний!»

Дорогоцінна перед Господом *

смерть Його побожних.

О Господи, я Твій раб, я Твій раб і син Твоєї рабині. *

Ти розірвав мої кайдани,

Тобі принесу жертву похвальну *

і прикличу Господнє Ім’я.

Обіцяне мною Господу в молитві *

я виконаю перед усім Його народом:

у дворах Господнього дому, *

посеред тебе, Єрусалиме!


Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Із світляної хмари батьківський голос почувся:

«Це Син Мій улюблений, Його слухайте!»

Немає коментарів:

Дописати коментар