пʼятницю, 25 травня 2012 р.

Я – СВІТЛО СВІТУ


Я – СВІТЛО СВІТУ


1.    Я світло світу! хто за Мною йде,               FC
В темряві той не блукатиме!                           BAd
Хто не увірує, що «Сущий» Я,                          FC
Помре в своїх гріхах!                                         BAd

Пр: Збурена Неневія! Хто ж її пожаліє?!          dCFAd
Де ж мені втіху взяти, утішителів шукати?      dCFAd

2. Коли хтось хоче за Мною іти,
Нехай зречеться, зречись і ти!
Хай візьме хрест свій, і за Мною йде
Тож, чекаю тебе!

Пр: Збурена зла твердиня! Хто вірить той не згине!
Я – Бог, що оживляю і мертвих Я воскрешаю.

3. Хто своє хоче життя зберегти,
Його погубить! Що ж можеш Ти?!
Хто ж його згубить, заради Мене,
Той його віднайде!

Пр: Хто каже: «Вин немає», лже і правди не знає!
Визнаючих провини помилує Бог правдивий!

4. Яка ж то користь для людини є
Коли на власність весь світ візьме?!
Душу свою ти не занепасти,
Бо що даш ти взамін?!

Пр: Хрещення воскрешає, і з гріха підіймає!
Буде ще воскресіння, в день гніву і в день спасіння!

Немає коментарів:

Дописати коментар