вівторок, 22 травня 2012 р.

23 - 26 травня - псалми на Великодній період. ВІГІЛІЙНА СВЯТА ЛІТУРГІЯ УРОЧИСТОСТІ ЗІСЛАННЯ СВЯТОГО ДУХА


23 ТРАВНЯ, СЕРЕДА
(біл) Середа VІІ Великоднього тижня


Співайте Богу, всі земні народи.

Вияви, о Боже, свою силу; *
зміцни, о Боже, те, що для нас вчинив Ти!
Задля Твого храму, що в Єрусалимі, *
царі Тобі дари приносити будуть.

Царства землі, співайте Богу, *
Господу співайте гімни, співайте гімни Богу:
Він зійшов на небеса небес, на сході; *
ось, Він подасть свій голос – голос могутній.

Визнайте силу Бога, *
над Ізраїлем велич Його і потуга Його на хмарах.
Дивовижний Бог у своїй святині. *
Бог Ізраїля дає силу і міць народові своєму.

Його велич над Ізраїлем і потуга Його на хмарах. *
Дивовижний Ти, Боже, у своїй святині!
Бог Ізраїля – Він дає силу і міць народові своєму. *
Нехай Бог буде благословенний!


Алілуя, алілуя, алілуя.
Твоє Слово, Господи – то істина.
Освяти нас істиною своєю!

24 ТРАВНЯ, ЧЕТВЕР
(біл) Четвер VІІ Великоднього тижня


Врятуй нас, Боже, Ти – наша надія.

Збережи мене, Боже, бо я на Тебе покладаю надію. *
Ти сказав Господу: «Ти – мій Господь».
Господь – частка мого спадку, Ти – моя доля; *
Ти – Той, хто оберігає мою спадщину.

Благословлятиму Господа, який став моїм порадником. *
Навіть ночами моє нутро давало мені настанови.
Я завжди маю Господа перед собою, – *
Він праворуч мене, я не похитнуся.

Через це зраділо моє серце і моє єство звеселилось, *
охоплює впевненість навіть моє тіло,
бо Ти не залишиш душі моєї в шеолі *
і не даси своєму святому побачити тління.

Ти даси мені дорогу життя пізнати, *
повнота радості – у Твоїй присутності,
у Твоїй правиці – *
радість навіки.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Нехай усі будуть одне, – так, як Ти, Отче, в Мені, а Я в у Тобі,
аби світ повірив, що Ти Мене послав – Господь говорить.


25 ТРАВНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(біл) П’ятниця VІІ Великоднього тижня
Або (біл) довільний спомин св. БЕДИ ДОСТОЙНОГО, пресвітера і Вчителя Церкви
Або (біл) довільний спомин св. ГРИГОРІЯ VII, папи
Або (біл) довільний спомин св. МАРІЇ МАГДАЛИНИ ДЕ ПАЦЦІ, діви


Господь престол свій встановив на небі.

Благослови, душе моя, Господа *
і, все нутро моє, – Його святе Ім’я.
Благослови, душе моя, Господа *
і не забувай усі Його благодіяння.

Бо як небо високо над землею, *
так звеличилася милість Його над тими, хто Його боїться.
Як віддалений схід від заходу, *
так Він віддалив від нас наші беззаконня.

Господь встановив свій престол на небі, *
і Його царство над усім володіє.
Благословіть Господа, ангели Його, міцні силою, – *
ви, які виконуєте Його слово.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Дух Святий вас навчить усього
і все, що Я сказав, вам пригадає.


26 ТРАВНЯ, СУБОТА
ПОЧАТОК І ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЄВХАРИСТІЙНОГО КОНГЕСУ В КИЄВІ
СВ. ФИЛИПА НЕРІ, ПРЕСВІТЕРА
(біл) Обов’язковий спомин


АНТИФОН НА ВХІД
Любов Божа влита в наші серця Його Духом, * що в нас перебуває. (В. П. Алілуя.) (Пор. Рим 5, 5)


Твоє обличчя праведні побачать.

Господь у своєму святому храмі, *
Господь – Його престол на небі.
Його очі стежать, Його повіки спостерігають *
за людськими синами.

Господь досліджує праведника і безбожника; *
і того, хто любить неправедність –Його душа ненавидить.
Бо праведний Господь, Він полюбив праведність, *
і Його обличчя на праведника споглядає.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Пошлю до вас Духа Істини, –  Господь говорить, –
до всієї істини Він поведе вас.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Як мене Отець полюбив, так Я вас полюбив. * Перебувайте ж у Моїй любові! (В. П. Алілуя.) (Йн 15, 9)

ВІГІЛІЙНА СВЯТА ЛІТУРГІЯ УРОЧИСТОСТІ ЗІСЛАННЯ СВЯТОГО ДУХА
(черв) Вечірня власна Свята Літургія
Цей формуляр  використовується в суботу ввечері перед першою Вечірнею Неділі Зіслання Святого Духа або після неї

АНТИФОН НА ВХІД
Любов Бога влита в серця наші Святим Духом, * що живе в нас. * Алілуя. (Рим 5, 5; пор. Рим 8, 11)

Мовиться “Слава во вишніх”

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ – 1
Бут 11, 1-9

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ – 2
Вих 19, 3-8а. 16-20б

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ – 3
Єз 37, 1-14

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ – 4
Йоіл 3, 1-5



Хай зійде Дух Твій і відновить землю. (Або: Алілуя).

Благослови, душе моя, Господа! *
Господи, Боже мій, Ти надзвичайно величний!
У славу й велич Ти одягнувся. *
Ти одягаєшся у світло, як в одяг.

Які величні Твої діла, Господи! *
Ти все вчинив премудро –
земля сповнена Твоїм творінням. *
Благослови, душе моя, Господа Бога!

Всі на Тебе чекають, *
щоби дав Ти їм їжу у час відповідний.
Даєш їм – вони підбирають; *
відкриваєш руку свою, – все наповнюється благом.

А відвертаєш своє обличчя, – їх охоплює страх. *
Віднімаєш їхній дух – вони гинуть і повертаються у свій порох.
Пошлеш свого духа – вони створені будуть; *
Ти оновиш землі обличчя.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Прийди, Святий Духу, наповни серця своїх вірних,
і запали в них вогонь своєї любові.

ЄВАНГЕЛІЄ
Йн 7, 37-39

Мовиться “Вірую”

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Останнього ж великого дня свята * стояв Ісус і закликав на ввесь голос: * “Коли спраглий хтось, * нехай прийде до Мене і п’є”. * Алілуя. (Йн 7, 37)

Немає коментарів:

Дописати коментар