пʼятницю, 25 травня 2012 р.

ПІСНІ ДО СВЯТОГО ДУХА. Без акордів



1. БОЖЕ, ДОТОРКНИ ОЧЕЙ МОЇХ

Боже, доторкни очей моїх, щоб прозрів я.
Доторкни і моїх уст, щоб заспівав я прославляючи.
Відкрий, Боже, моє серце і очисть його,
Хай Твій Дух святий огорне мене.


2. В ГОРНИЦІ ЧУВАННЯ

Пр.: В горниці чування і спільних молитов
Пильно й однодушно знаходимось ми
З Матір’ю Ісуса у гроні братів,
Отця бо обітниця має зійти на нас!

Це є хрещення Святим Духом, що нам силу дасть,
Щоби свідчити усім людям, як Бог любить нас!
Тож по всьому світу ми розійдемось навкруги.
Отже, кличемо, брати: «Утішителю прийди»!
Дана влада вся Мені і на небі й на землі,
Отже, йдіть і учиніть учнями народи всі,
Христячи в Ім’я Отця, Вседержителя, Творця
Й Сина Відкупителя й Духа Утішителя!
Вчіть їх берегти усе те, що Я вам заповів!
Ось Я з вами по всі дні аж до скінчення віків;
Хто ж увірував в Мене й прийме хрещення святе,
Той спасеться, а хто не вірить – засуд той прийме!
День П’ятидесятниці зустрічаймо в радості,
В молитовній тиші і в гучному прославленні.
Богородиця і ми – сила Божої сім’ї!
Отже, кличемо, брати: «Утішителю прийди»!

 

3.         ВСЕ, ПРО ЩО ПРОСИТИ БУДЕШ


Все, про що просити будете в ім’я Моє,
Отець Мій дасть вам. Алилуя! Амінь
Просіть про Духа, Духа Святого, просіть про Духа,
Божого Духа. Алилуя, Амінь!

4. ДЕНЬ СПІЛЬНОТИ

Пр.: Духу Святий, прийди, Духу Святий,
Серця вірних Твоїх відкрий,
Духу Святий, прийди, Духу Святий,
Вогнем любові їх запали!

День спільноти – радості час! Один вогонь палає в нас!
Кожен своїм даром на цілий світ одягає білі шати молитв.

День спільноти – єдності час! Одна сім’я виростає з нас!
Кожен своїм даром будує дім: за одного – всі і за всіх – один!

День спільноти – вічності час! Одна любов оживляє нас!
Кожен своїм даром цей день святить! І скарби безсмертні кожен дарить!

День спільноти – святості час! Один Господь освячує нас!
Кожен своїм даром прослав Отця! Заради Ісуса! Алілуя!


 

5. ПРИЙДУ ДО ВАС


Прийду до вас в Моїм Дусі і утішу ваші серця

6.          ДУХУ БОЖИЙ, ДУХУ ЖАРЕ


Духу Божий, Духу Жаре, Духу Світло, Духу Сяйво,
Духу Вітре полум’яний, дай нам промінь благодаті.
Нам серця вогнем запалиш,
Піднесеш їх на висоти.
В темінь кинеш промінь світла
І розсієш грішний морок.
Тим, що блудять, світло вкажеш,
Хаос в лад Ти перетвориш.
І в тривозі миром станеш,
В скруті радою поможеш.
Твій прихід світ перемінить,
Вся земля новою стане,
Ми воскреснемо із мертвих,
Замість ночі день настане.

7.         КЛИЧУ Я


Кличу я, прийди, міць моя, темряву проясни, Світло запали,
Твій надійшов вже час. Твориш храм Божий в нас.
Ти – пробудження і натхнення, Святий Духу, прийди.

 

8.         РУАГ

Руаг, руаг, ру – аг.
Не словом, не вмінням нашим, лиш міццю Духа Святого.

9.          ВІДКРИЙ МОЇ ОЧІ


Відкрий мої очі, дай бачить Ісуса. Відкрий мої очі, дай бачить Ісуса,
Буть ближче до Нього і серцем любити
Відкрий мої вуха, навчи мене слухать.

10.    МАЄМ МИЛІСТЬ МИ ВІД БОГА

муз. “Wesoły nam dziś dzień nastał”

Маєм милість ми від Бога:
Він зіслав Духа Святого,
Вдячні ми Йому за Нього. Алилуя, Алилуя!
То Святого Духа справа,
Щоби правда панувала,
Слава Господу лунала. Алилуя, Алилуя!
Дух Святий, прийшовши в славі,
Розквіта в зернах любові,
Які є у Божім Слові. Алилуя, Алилуя!
Духові ми шану даймо,
Отця й Сина визнаваймо,
Святій Трійці заспіваймо: Алилуя, Алилуя!

11.   НЕХАЙ ЗІЙДЕ ДУХ ТВІЙ


Нехай зійде Дух Твій і відновить землю.
Хай проллється дощ життя на спрагле серце.
Омий мене й освяти, нехай лине прославлення з уст.
Слава Ісусу, Котрий за мене терпів
Слава Сину Бога, Що нас полюбив.
Ісус, лиш Ісус –  мій  Господь.


12.    СЕКВЕНЦІЯ ІНОКЕНТІЯ ІІІ (1200)


Прийди, Духу Святий, зішли з неба взятий
Світла Твого струмінь.
Отче ласк премногих, влий в серця убогих
Силу життєдайну.
Скарбе найдорожчий, Раю найсолодший,
Гостю наймиліший.
В праці - охолода, в болю - жива вода,
В смутку - спокій серця.
Очисть нас від скверни, небо нам поверни,
Спаси душі наші.
Без Твого струміння чахне все створіння,
Як життя без сонця.
Обмий, що є грішне, хай слово утішне
Згоїть серця рани.
Оживи сльозою, ласк Твоїх росою,
Серце скам’яніле.
Дай нам, дітям вірним, Богові покірним
Семикратні дари.
Дай любові й віри, мудрості і сили,
Щастя дай без міри.     Амінь. Алилуя.

13.    ДУХУ СВЯТИЙ

сл. і муз.: спільнота Miłości Ukrzyżowanej

Духу Святий, Духу Святий, /2 р.

Прийди, нас запали, нас притули, Любов нам дай. Пр.

Прийди, і нас зціли, і нас зміцни, Любов нам дай. Пр.

Прийди, нас доторкни, нас відроди, Любов нам дай.  Пр.

14 . ТИ ПРИЙДИ ДО НАС, ДУХ СВЯТИЙ

Ти прийди до нас, Дух Святий,
Укріпи дух наш, укріпи.
В світі зла з Тобою, не боюся нічого,
О Господь, так добре з Тобою.
Відійде наш страх вдалечінь –
Від молитви спокій - в душі.
У серця людей на землі,
Ти Любові промінь пролий.

 

15. ПРИЙДИ, СВЯТИЙ ДУХУ, Я ПРАГНУ

сл. і муз.: “Przyjdź Duchu Święty ja pragnę”, пер. С. Хитрий

Прийди, Святий Духу, я прагну, про це благаю Тебе,
Прийди у славі і силі, – щастям наповни мене.
Прийди, як для дітей мудріть, – як до осліплого зір
Прийди, як міць у безсиллі, – віддам все моє Тобі
Прийди, як струмінь в пустелі душі життя поверни.
Хай Твоя Сила цілюща – нині торкнеться мене

16. СВЯТИЙ ДУХУ ПРИЙДИ


Святий Дух прийди, (2 р.) Духу істини! (2 р.)
Утішителю, (2 р.) Духу Мудрості! (2 р.)

Ясним полум’ям (2 р.) Душу освіти. (2 р.)
Хай любов Твоя, (2 р.) в серці загостить. (2 р.)

Опади дощем (2 р.) у серця дітей. (2 р.)
Поєднай усіх (2 р.) в милості Твоїй. (2 р.)

 

17. ГІМН.

О, ДУХ СОТВОРИТЕЛЬ, ПРИЙДИ

 
О, Дух Сотворитель, прийди
До спраглих душ, вірних Тобі,
В небесну благодать веди,
Не дай серцям бути в журбі.
Потіш нас у час каяття,
Бога найвищий для нас дар,
Вогонь любові, джерело життя,
Наших душ неземний вівтар.
Ти приносиш нам сім дарів,
З волі Отця повсякчас,
Його ласкою нас зігрій,
Надихаєш даром слова нас.
Світлом осяй наш виднокіл,
В серця любов святу впусти
І кволу неміч наших тіл
Своєю міццю захисти.
Відкинь подалі ворогів
І обдаруй всіх миром враз,
І дай позбавитись гріхів,
Що скрізь підстерігають нас.
В Тобі пізнаємо Отця,
Дай, щоб і Сина знать могли,
В трьох Іпостасях Бога Творця
Ми повноту любові знайшли. Амінь.



18. СЕКВЕНЦІЯ (2й варіант)

Прибудь, Духу Святий,
Зішли з неба взятий
Світла Твого струмінь.
Прийди, Отче вбогих,
Давце ласк дорогих,
Прийди, Світло сумлінь.
Наймиліший з гостей,
О, солодка радосте!
Ніжне освіження.
В праці – охолода,
В спеку – жива вода,
В плачі – Ти розрада.
Світло найсвятіше,
Серця наші в тиші
Піддай Твоїй силі.

Без подиху Твого,
Немає нічого,
Лише біль і терни.
Обмий нечистоту,
Черствим дай охоту,
Лікуй серця рани.
Нагни те, що горде,
Зігрій серце тверде,
Веди заблуканих.
Дай же Твоїм вірним,
Всім серцям покірним,
Семикратні дари.
Дай серцям відваги,
Вінець перемоги,
Дай щастя без міри.

19. СВІТЛО ДУШІ
Світло душі, віри Джерело
Творець молитви Божественне Тепло.
Отця і Сина Любове єдина,
Святий Дух – Церкви Душа, прийди! (2р)
Радосте й Мир, Утішетелю,
Міць Таємниць і Правди поручителю,
Отця і Сина Ти подих єдиний, Святий Дух … (2р)
Вогонь сердець, Боже Сходження,
Голубка Миру й Людей Обожнення,
Отця і Сина Ти скарбе єдиний, Святий Дух…(2р)
Дар і Любов, наше З’єднання,
Сила пробачення, Залог примирення,
Отця і Сина Ти Єдність єдина, Святий Дух … (2р)

Немає коментарів:

Дописати коментар