пʼятницю, 9 грудня 2011 р.

В хрещені присягнув я раз - з акордами

сл. і муз.: “Com przyrzekł Bogu”

D                h       A        A7D h             e       DAD
В хрещені присягнув я раз служити Богу щиро,
D            h            A       A7D h                    e      DAD
Слухати Церкви повсякчас, в святій тривати вірі.
D    D7 G   e   A A7D   A             fis G    e   Ca     A7D
Дякую, Боже, я Тобі, що храм святий відкрив мені
h                     e          DA7D
В нім жить і вмерти прагну

D            h       A   A7     Dh              e          DAD
Живий Ісус у Храмі тім живе під видом хліба,
D             h        A          A7D  h              e         DAD
Він мою душу живить ним, щоби жила для неба.
D      D7    G   e     AA7  D     A       fis Ge  C      a    A7D
Відданим серцем вірю в те, чого навчає Церква мене,
h                    e            DA7D
В ній жить і вмерти прагну.

Немає коментарів:

Дописати коментар