неділю, 4 грудня 2011 р.

5-11 ГРУДНЯ - псалми на другий тиждень Адвенту.


5 ГРУДНЯ, ПОНЕДІЛОК
(фіол) Понеділок ІІ тижня Адвенту

Ось Бог наш прийде, щоб нас врятувати.

Послухаю, Господь Бог говорить: *
про мир говорить до народу свого і до своїх побожних.
Справді, Його спасіння близьке до тих, що Його бояться, *
щоб слава Його перебувала в краю нашім.

Милосердя й вірність зустрінулися разом, *
справедливість і мир поцілувались між собою.
Правда з землі зійде, *
і справедливість дивитиметься з неба.

Та й сам Господь дасть щастя, *
і земля наша дасть урожай свій.
Перед ним ітиме справедливість *
і спасіння, – там, де він буде ступати.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ось прийде Цар, Господь землі,
і зніме з нас ярмо неволі.
6 ГРУДНЯ, ВІВТОРОК
(фіол) Вівторок ІІ тижня Адвенту
Або (біл) довільний спомин св. МИКОЛАЯ, єпископа


Прийде у силі Бог наш і Спаситель.

Співайте Господеві нову пісню, *
співайте Господеві, уся земле!
Співайте Господеві, благословіть Його Ім’я; *
звіщайте день-у-день Його спасіння.

Повідайте між племенами Його славу, *
між усіма народами Його діла предивні.
Скажіть між народами: “Господь царює!” *
Він судить народи справедливо.

Радується небо, і земля хай веселиться, *
нехай заграє море і його повнота.
Поле й усе що на ньому, хай веселяться; *
тоді всі дерева в діброві радісно співатимуть

Перед Господом; бо Він приходить, *
приходить Він судити землю
і судитиме по справедливості всесвіт, *
і по своїй вірності народи.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Близько день Господа,
ось прийде, щоб спасти нас.


7 ГРУДНЯ, СЕРЕДА
СВ. АМВРОСІЯ, ЄПИСКОПА І ВЧИТЕЛЯ ЦЕРКВИ
(біл) Обов’язковий спомин
Благословляй же, душе моя, Бога.

Благослови, душе моя, Господа *
і все нутро моє – Його святе Ім’я.
Благослови, душе моя, Господа *
і не забувай усіх добродійств Його ніколи.

Він прощає усі твої провини, *
зціляє всі твої недуги.
Він визволяє життя твоє від ями, *
вінчає тебе ласкою та милосердям.

Милосердний Господь і добрий, *
повільний до гніву і вельми милостивий.
Не за гріхами нашими учинив Він із нами, *
і не за провинами нашими відплатив Він нам.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Ось Господь прийде, щоб спасти люд свій,
благословенні, які готові вийти Йому назустріч.

8 ГРУДНЯ, ЧЕТВЕР
НЕПОРОЧНОГО ЗАЧАТТЯ ПРЕСВЯТОЇ ДІВИ МАРІЇ
(біл) Урочистість
АНТИФОН НА ВХІД
Радіючи, радітиму в Господі, * душа моя веселитиметься в моїм Бозі; * Приодягнув бо мене в шати спасіння * і окрив мене плащем справедливості, * немов наречену, оздоблену у свої дорогоцінності.

Мовиться «Слава во вишніх».
Співайте Богу – чудеса Він творить.

Заспівайте Господу нову пісню, *
бо Він зробив чудеса.
Мені принесла спасіння Його правиця, *
Його свята рука.

Господь явив своє спасіння, – *
перед очима народів відкрив свою правду.
Він згадав свою милість і свою правду *
домові Ізраїля.

Всі кінці землі побачили *
спасіння нашого Бога.
Вигукуй Господу, вся земле, – *
вигукуйте радісно, співайте і грайте!

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Алілуя.алілуя, алілуя.
Радій, сповнена благодаті! Господь з тобою,
благословенна ти між жінками.
Мовиться “Вірую”.
АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Славне мовиться про Тебе, Маріє, * бо з Тебе зійшло Сонце праведності – Христос, наш Бог.
9 ГРУДНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(фіол) П’ятниця ІІ тижня Адвенту
Або (біл) довільний спомин св. ЙОАНА ДІЄГО КУАУТЛАТОАЦІНА



Світло життя тим, хто йде за Тобою.

Блажен чоловік, що за порадою безбожників не ходить †
і на путь грішників не ступає, *
і на засідання блюзнірів не сідає,
але в Господа законі змилування має *
і над Його законом день і ніч розважає.

Він – мов те дерево, посаджене понад потоками водними, *
що плід свій дає у свою пору
й що лист його не в’яне, *
і все, що чинить він, йому вдається.

Не так безбожники. *
Вони – немов полова, що вітер розвіває.
Бо про путь праведників Господь дбає, *
а путь безбожників пропаде.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Прийде Господь, Князь миру,
вийдіть Йому назустріч.

10 ГРУДНЯ, СУБОТА
(фіол) Субота ІІ тижня Адвенту


Віднови нас, Боже, і дай нам спасіння.

О Пастирю Ізраїля, прихили вухо! *
Ти, що на херувимах возсідаєш, як у сяйві!
Збуди Твою потугу *
й прийди нам на спасіння.

О Боже Сил, повернись бо! Споглянь із неба й подивися;
навідайсь до лози цієї,
до пагінця, що твоя правиця посадила, *
до парости, що укріпив єси для себе.

Нехай твоя рука буде на чоловікові Твоєї правиці, *
на сині людськім, що його укріпив єси для себе.
Ми не відступимо від Тебе; *
живи нас, і ми визнаватимемо Твоє Ім’я.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Готуйте путь Господню, вирівняйте стежки його;
кожна людина побачить спасіння Господнє.

11 ГРУДНЯ, НЕДІЛЯ
(фіол або рож) ІІІ Неділя Адвенту (“Гаудете”)
ДЕНЬ МОЛИТОВ ПРО ХРИСТИЯНСЬКЕ ЖИТТЯ СІМЕЙ

АНТИФОН НА ВХІД
Радійте завжди у Господі, * ще раз кажу: радійте! * Господь близько.

Не мовиться «Слава во вишніх».
Дух мій радіє в Бозі, Спасі моїм.

Величає душа моя Господа, *
і дух мій радіє в Бозі, Спасі моїм,
бо Він зглянувся на покору слугині своєї; *
ось бо віднині ублажатимуть мене всі роди.

Велике бо вчинив мені Всемогутній, *
і святе Його Ім’я.
Милосердя Його з роду в рід *
на тих, які страхаються Його.

Наситив благами голодних, *
багатих же відіслав з порожніми руками.
Він пригорнув Ізраїля, слугу свого, *
згадавши своє милосердя.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Дух Господа Бога на мені,
Він прислав мене, щоб принести благовість убогим.
Мовиться “Вірую”.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Скажіть малодушним: Відваги! Не бійтесь! * Ось наш Бог прийде, щоб нас спасти. (Пор. Іс 35, 4)

Немає коментарів:

Дописати коментар