понеділок, 19 грудня 2011 р.

19 - 24 грудня - псалми на останный тиждень Адвенту

19 ГРУДНЯ, ПОНЕДІЛОК

Буду оспівувати славу Твою, Боже.

Будь скелею пристановища для мене, *

твердинею міцною, щоб мене врятувати.

Бо Ти моя скеля і моя твердиня. *

О Боже мій, спаси мене з рук беззаконних.

Бо Ти моя надія, Господи, – *

Господь моє уповання від юності моєї.

На Тебе покладався я від материнського лона; *

вже від утроби матері моєї Ти – мій покровитель.

Я розповім про Твої могутні дії, о Господи, мій Боже! *

Я прославлятиму Твою справедливість, Тебе єдиного.

Боже! Ти вчив мене завжди змалку, *

і досі я оповідаю про діла Твої чудесні.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Алілуя, алілуя, алілуя.

Коріне Єсея, що стоїш як прапор народів,

прийди нас визволити, не відкладай на пізніше.

20 ГРУДНЯ, ВІВТОРОК

Бог воцарився, Він Царем є слави.

Господня є земля, її повнота, *

вселенна та її мешканці.

Бо Він на морях заснував її, *

і утвердив її на ріках.

Хто на гору Господню зійде *

і хто буде стояти на Його святому місці?

Той, чиї безвинні руки й чисте серце; *

хто не пильнує розумом своїм пустого.

Він матиме від Господа благословення *

і ласку від Бога свого спасіння.

Такий рід тих, які Його шукають, *

шукають лице Якового Бога.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Алілуя, алілуя, алілуя.

Ключе Давида,

що відкриваєш брами вічного царства,

прийди і визволи з в’язниці,

в’язня, що знаходиться у темряві.

21 ГРУДНЯ, СЕРЕДА

Або (біл) довільний спомин св. ПЕТРА КАНІЗІЯ, пресвітера і Вчителя Церкви

АНТИФОН НА ВХІД

Ось надходить Господь Всемогутній, * назвуть Його іменем Еммануїл, що значить: * З-Нами-Бог .

Радо співайте нову пісню Богу.

Прославляйте Господа гуслами, *

співайте Йому на десятиструнній гарфі.

Співайте Йому нову пісню, *

грайте на струнах добре, гучно.

Господня ж постанова стоїть повіки: *

помисли Його серця від роду й до роду.

Щасливий народ, Бог якого – Господь, *

народ, якого вибрав Він собі у спадщину.

Душа наша Господа чекає; *

Він – наша допомога, щит наш.

Ним веселиться наше серце, *

бо на святе Його Ім’я ми уповаєм.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Алілуя, алілуя, алілуя.

Еммануїле, наш Царе і законодателю,

прийди нас спасти, наш Господи і Боже.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

Щаслива та, * що повірила, * бо здійсниться сказане Їй від Господа. (Лк 1, 45)

22 ГРУДНЯ, ЧЕТВЕР

Всім своїм серцем в Господі радію.

Серце моє у Господі радіє, *

мій ріг піднявся вгору в моїм Бозі;

уста мої відкрилися широко на моїх супостатів, *

бо я радію твоїм спасінням.

Луки ламаються в потужних, *

а слабосилі оперізуються міццю.

Ситі за хліб ідуть у найми, а зголоднілі кидають працювати. *

Неплідна сім раз родить, а многодітна в’яне.

Господь мертвить і оживляє, *

Він зводить до шеолу і наверх виводить.

Господь робить убогим і багатим, *

принижує, але й підносить угору.

Він піднімає нужденного з пороху вгору, *

підносить бідного з грязі,

щоб його з князями посадити *

і дати у спадщину престіл слави.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Алілуя, алілуя, алілуя.

Царе народів, наріжний камене Церкви,

прийди і спаси людину, яку створив з намулу.

23 ГРУДНЯ, П’ЯТНИЦЯ

Або: (біл) довільний спомин Св. Йоана Кентійського, пресвітера

АНТИФОН НА ВХІД

Дитя народиться, Його ім’я буде Господь, Міцний, * у Ньому благословенні будуть всі народи землі.

Голови вгору, бо спасіння близько.

Вкажи мені, о Господи, Твої дороги, *

навчи мене, де твої стежки.

Напути мене по Твоїй правді й навчи мене, *

бо Ти Бог, мій спаситель, Тебе очікую весь день я.

Добрий Господь і праведний, *

тому й навчає грішників дороги.

Напоумлює покірливих на правду *

і навчає смиренних путі своєї.

Усі стежки Господні – милість і правда *

для тих, що бережуть завіт Його свідоцтва.

Довірливий Господь до тих, які Його бояться, *

і свій завіт дає їм знати.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Алілуя, алілуя, алілуя.

Царе народів, наріжний камене Церкви,

прийди і спаси людину, яку створив з намулу.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

От, стою при дверях і стукаю: * як хто почує голос Мій і відчинить двері, * увійду до нього і вечерятиму з ним і він зо Мною. (Одкр 3, 20)

24 ГРУДНЯ, СУБОТА

(фіол)

РАНКОВА МЕСА

АНТИФОН НА ВХІД

Ось сповнився вже час: * Бог послав свого Сина на землю. (Пор. Гал 4, 4)

Про милість Божу буду ввік співати.

Про ласки Господні співатиму повіки, *

і по всі роди звіщатиму устами твою вірність.

Я мовив: “Ласка збудована повіки”. *

На небі утвердив ти Твою вірність.

Я заключив союз із моїм вибранцем; *

поклявся Давидові, слузі моєму:

“Повіки утверджу твого потомка *

і по всі роди твій престол збудую".

Він буде мене взивати: “ти мій батько, *

мій Бог, скеля спасіння мого".

Повіки берегтиму йому милість *

і з ним союз мій буде непохитний.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Алілуя, алілуя, алілуя.

Всходе, сяйво вічного світла і сонце справедливості,

прийди і освіти тих, що знаходяться в темноті і темряві смерті.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

Благословен Господь, Бог Ізраїля, * що навідався і звільнив народ свій. (Лк 1, 68)

Немає коментарів:

Дописати коментар