понеділок, 7 листопада 2011 р.

Псалми на 7 - 13 ЛИСТОПАДА 2011 РБ


7 ЛИСТОПАДА, ПОНЕДІЛОК

Веди нас, Боже, давніми шляхами.


Ти мене випробував, Господи, і знаєш.+
Знаєш мене, коли сиджу і встаю я. *
Думки мої здаля розумієш.
Чи ходжу я, чи споглядаю, Ти добре бачиш; *
Тобі відомі всі мої дороги.


Бо ще нема й слова на язиці у мене, *
а Ти, Господи, вже все знаєш.
Ти ззаду й спереду мене оточуєш, *
кладеш на мене Твою руку.


Куди мені піти від духу Твого? *
Куди мені втекти від обличчя Твого?
Зійшов би я на небо – Ти там єси, *
ліг би я у шеолі – і там Ти.


Взяв би крила зірниці, *
осівся б на край моря, –
і там рука Твоя мене б водила, *
і Твоя десниця мене б тримала.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Будьте як джерело світла в світі,
дотримуйтесь міцно Слова Життя.

8 ЛИСТОПАДА, ВІВТОРОК

Благословляю Бога повсякчасно.


Благословлю Господа повсякчасно, *
завжди хвала Його в устах у мене.
Душа моя нехай Господом хвалиться; *
нехай покірні чують те й веселяться.


Очі Господні на праведних; *
вуха Його – на їхній заклик.
А обличчя Господнє проти злочинців, *
щоб знищити з землі їхню пам’ять.


Візвали праведні, і Господь почув їх *
і з усіх скорбот їхніх врятував їх.
Близький Господь до тих, у кого розбите серце; *
прибитих духом Він спасає.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Коли хтось Мене любить, то й слово Моє берегтиме,
і злюбить його Мій Отець, і прийдемо Ми до нього.



9 ЛИСТОПАДА, СЕРЕДА
РІЧНИЦЯ ОСВЯЧЕННЯ ЛАТЕРАНСЬКОЇ БАЗИЛІКИ
(біл) Свято
АНТИФОН НА ВХІД
Побачив я місто святе, Єрусалим новий, що сходить з неба від Бога, * приготований, мов наречена, прикрашена для мужа свого. (Одкр 21, 2)

Мовиться «Слава в вишніх».
Господнє місто звеселяють ріки.


Бог – наш захист і сила, *
велика допомога у бідах.
Тому не злякаємося ми, коли земля здригнеться, *
і гори рухнуть в серце морів.


Його протікаючі ріки веселять Боже місто, *
святу оселю Всевишнього.
Бог посеред нього, воно не зрушиться. *
Бог удосвіта йому допоможе.


З нами Господь сил, *
Бог Якова, наш Притулок!
Прийдіть, погляньте на Господні діла, *
які чудеса здійснив Він на землі!

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я вибрав і освятив дім цей,
щоб Моє Ім’я було там повіки.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Як живе каміння творімо духовний храм, * святе священство. (Пор. 1 Пт 2, 5)


10 ЛИСТОПАДА, ЧЕТВЕР
СВ. ЛЕВА ВЕЛИКОГО, ПАПИ І ВЧИТЕЛЯ ЦЕРКВИ
(біл) Обов’язковий спомин
АНТИФОН НА ВХІД
Господь уклав з ним союз миру * і поставив його пастирем, * щоб достоїнство священства належало йому навіки. (Пор. Сир 45, 24)
Господнє слово незмінне повіки.


Повіки, Господи, *
слово Твоє твердо стоїть на небі.
Від роду й до роду Твоя правда. *
Ти укріпив землю, і вона стоїть твердо.


За Твоїми присудами усе стоїть сьогодні, *
усе бо Тобі служить.
Слова Твої, відкрившись, просвітлюють, *
дають розуму простим.


Світи Твоїм обличчям на слугу Твого *
і навчи мене Твоїх установ.
Нехай моя душа живе й Тебе хвалить, *
і Твої присуди нехай мені допоможуть.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Будьте чуйні, і кожного часу моліться,
щоб могли стати перед Чоловічим Сином.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Сказав Петро Ісусові: Ти – Христос, Бога живого Син. * Ісус сказав до нього: Ти – Петро (скеля) * і Я на цій скелі збудую Мою Церкву. (Мт 16, 16.18)

11  ЛИСТОПАДА, П’ЯТНИЦЯ
СВ. МАРТИНА ТУРСЬКОГО, ЄПИСКОПА
(біл) Обов’язковий спомин
АНТИФОН НА ВХІД
Я собі настановлю священика вірного, * який буде чинити за Моїм серцем і за Моєю волею, – говорить Господь.


Небо співає про Господню славу.


Небеса оповідають славу Божу, *
і діло рук Його проголошує твердь небесна.
День дневі передає слово, *
ніч ночі об’являє вістку.


То не слова, не мова, *
яких би голосу не було чути:
По всій землі залунав їх звук, *
на край світу – їхні слова.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Чувайте і будьте готові,
бо Син Людський прийде тієї години,
що про неї ви й не думаєте.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Істинно кажу вам: † усе, що ви зробили одному з Моїх братів найменших, – * ви Мені зробили. (Мт 25, 40)


12  ЛИСТОПАДА, СУБОТА
СВ. ЙОСАФАТА, ЄПИСКОПА І МУЧЕНИКА
(черв) Обов’язковий спомин
АНТИФОН НА ВХІД
Задля Господнього завіту та батьківських законів Святі Божі тривали в братерській любові, * бо один дух був в них і одна віра.


Згадайте чуда, що зробив Господь наш.


Співайте Йому, псалми Йому співайте, *
розповідайте про всі Його діла чудесні.
Хвалитеся Його святим, *
хай радується серце тих, що Господа шукають.


Він вибив усіх їхніх первородних у країні, *
первенців повної родючої їхньої сили.
І випровадив їх із золотом та сріблом, *
і не біло між племенами їхніми хисткого.


Згадав бо своє святе слово *
до Авраама, слуги свого.
Випровадив із радістю народ свій *
і з торжеством – своїх вибранців.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Бог покликав нас через Євангеліє,
щоб ми придбали славу Господа нашого Ісуса Христа.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Хто віддасть душу свою задля Мене, – говорить Господь, – * той знайде її у вічності. (Пор. Мт 10, 39)

13 ЛИСТОПАДА, НЕДІЛЯ
(зел) ХХХІІІ Неділя звичайна
АНТИФОН НА ВХІД
Господь каже: * “Слово Господнє, – задум щастя, а не лиха. * І коли ви візвете до Мене, Я вислухаю вас * і позбираю вас з-поміж усіх народів і з усіх околиць, куди вас був повиганяв”.


Благословенний, хто боїться Бога.


Щасливий кожний, хто Господа боїться, *
і хто Його путями ходить!
Як будеш їсти працю рук твоїх, *
щасливий будеш і добре тобі буде.


Жінка твоя, неначе лоза плодовита, *
у середині дому твого.
Діти твої, мов парості оливки, *
навколо столу твого.


Ось так буде благословенний чоловік, *
що Господа боїться.
Нехай Господь благословить тебе з Сіону, *
щоб ти міг бачити добро Єрусалиму, повіки віку твого.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Перебувайте у Мені – а Я у вас.
Хто перебуває в Мені, той плід приносить щедро.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Мені благо – близько Бога бути * і покладати моє прибіжище в Господі Бозі.  (Пс 73 (72), 28)

Немає коментарів:

Дописати коментар