понеділок, 14 листопада 2011 р.

Псалми на 14 - 20 листопада - закінчення звичайного періоду!


14 ЛИСТОПАДА, ПОНЕДІЛОК
Твої веління берегтиму, Боже.

Обурення охопило мене супроти беззаконних, *
що покидають закон Твій.
Мене обплутало мотуззя беззаконних, *
але я не забув закону Твого.

Визволь мене від гніву людини, *
і Твої заповіді я пильнуватиму.
Наблизились гонителі мої несправедливі, *
а від закону Твого віддалились.

Далеко від грішників спасіння, *
бо вони Твоїх установ не шукають.
Бачу відступників я і бриджуся ними, *
бо не пильнують слова Твого.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Я – світло світу,
хто йде за Мною, матиме світло життя.

15 ЛИСТОПАДА, ВІВТОРОК
довільний спомин св. АЛЬБЕРТА ВЕЛИКОГО,
єпископа і Вчителя Церкви
Господь мій і Бог мій завжди дає поміч.

О Господи, як багато моїх ворогів, *
багато їх повстали проти мене.
Багато тих, що мені кажуть: *
“Немає йому спасіння в Бозі!”

Але ти, Господи, щит мій навколо мене, *
Ти моя слава, підносиш голову мою вгору.
Я голосно візвав до Господа, *
і Він вислухав мене з гори святої своєї.

Я ліг собі й заснув, і пробудився, – *
бо Господь мене зберігає.
Я не боюся безлічі людей, *
що навколо мене обсіли.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Бог перший полюбив нас і послав свого сина –
примирення за гріхи наші.

16 ЛИСТОПАДА, СЕРЕДА
довільний спомин св. Маргарити Шотландської
 довільний спомин св. Гертруди, діви
Коли воскресну, я Твій лик побачу.

Вислухай, Господи, справедливу мою справу, *
почуй моє благання,
прихили вухо до мольби моєї *
з уст нелукавих

Стопи мої твердо тримаються Твоєї стежки, *
і ноги мої не спіткнулись.
До Тебе я взиваю, бо Ти вислухаєш мене, о Боже; *
нахили до мене Твоє вухо, вислухай моє слово.

Хорони мене, як зіницю ока, *
сховай мене в тіні крил Твоїх.
А я в моїй правді твоє лице побачу *
і, проснувшися, насичусь Твоїм видом.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Не ви Мене вибрали, а Я вас вибрав,
щоб ви йшли і плід принесли.

17 ЛИСТОПАДА, ЧЕТВЕР
СВ. ЄЛИЗАВЕТИ УГОРСЬКОЇ, МОНАХИНІ
(біл) Обов’язковий спомин
АНТИФОН НА ВХІД
Він розсипає, роздає убогим; * правда його триватиме повіки * ріг його підійметься у славі.

Боже спасіння праведні побачать.

Бог Господь прорік, покликав землю, *
від сходу сонця до його заходу.
З Сіону, досконалої краси, *
з’явився Бог у сяйві.

“Зберіть Мені моїх побожних, *
які над жертвою союз зо мною вчинили”.
І небеса звістять його справедливість, *
бо сам Бог – дійсний суддя.

Жертвуй Богові хвалу *
і віддай Всевишньому обіти.
І клич до мене за лихої години, *
я визволю тебе, і ти мене прославиш!


Алілуя, алілуя, алілуя.
Не будьте тверді серцем,
лише слухайте Господній голос.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Ніхто немає більшої любові, * ніж той, хто за своїх друзів життя своє віддає. (Пор. Йн 15, 13)

18 ЛИСТОПАДА, П’ЯТНИЦЯ
Річниця освячення РИМСЬКИХ БАЗИЛІК
свв. Апостолів Петра і Павла (довільний спомин)
Ім’я Господнє будем прославляти.

Благословен, О Господи, Боже Ізраїля, батька нашого *
по віки вічні!
Твоя, о Господи, велич і сила, слава, вічність і пишнота, *
бо все, що на небі й на землі, Твоє!

Тобі, о Господи, належить царство! *
Багатство й слава – від Тебе.
Ти усім володієш: у Твоїй руці сила й могутність, *
у Твоїй руці – зробити кожного великим, сильним.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Вівці мої голосу Мого слухаються,
Я їх знаю, а вони за Мною слідують.

19 ЛИСТОПАДА, СУБОТА
АНТИФОН НА ВХІД
Господь каже: * “Слово Господнє, – задум щастя, а не лиха. * І коли ви візвете до Мене, Я вислухаю вас * і позбираю вас з-поміж усіх народів і з усіх околиць, куди вас був повиганяв”.

Дає утіху Божа допомога.

Славитиму Тебе, о Господи, *
усім моїм серцем,
розповім про всі чуда Твої. *
Я буду радуватися й веселитися з-за Тебе,

Бо вороги мої назад повернулись, *
спіткнулися, зникли з-перед лиця Твого.
Скартав єси народи, знищив нечестивця, *
їхнє ім’я стер ти навік-віки.

Народи провалились в яму, що самі зробили; *
у сіті, що порозставляли, заплуталась нога їх.
Бо ж не назавжди буде забутий бідний, *
не пропаде навік надія вбогих.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Наш спаситель Ісус Христос знищив смерть,
і освітив життя і нетління Євангелієм.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Мені благо – близько Бога бути * і покладати моє прибіжище в Господі Бозі.

20 ЛИСТОПАДА, НЕДІЛЯ
ГОСПОДА НАШОГО ІСУСА ХРИСТА, ЦАРЯ ВСЕСВІТУ
(біл) Урочистість
АНТИФОН НА ВХІД
Достойний Агнець заколений * прийняти силу і багатство, і мудрість, і кріпкість, і честь, і славу, і благословення. * Йому слава і влада на віки вічні! (Одкр 5, 12; 1. 6)

Господь – мій пастир, всього маю вдосталь.

Господь – мій пастир: *
Нічого мені не бракуватиме.
На буйних пасовиська *
Він дає мені лежати.

Веде мене на тихі води. *
Він відживляє мою душу,
веде мене по стежках правих *
Імени ради свого.

Готуєш стіл для мене *
перед моїми противниками;
ти голову мою помазав миром, *
переливається мій кубок.

Добрість і милість будуть мене супроводити *
усі дні життя мого,
і житиму в домі Господнім *
по віки вічні.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Благословен, хто приходить в Ім’я Господнє;
благословенне Його Царство, що наступає.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Сидітиме Господь, Цар повіки. * Господь благословить народ свій миром. (Пор. Пс 29 (28), 10-11)

АДОРАЦІЯ
Щоб за допомогою Святого Духа ми давали
християнське свідоцтво віри і служили Царству Христа.

Немає коментарів:

Дописати коментар