понеділок, 28 листопада 2011 р.

28 ЛИСТОПАДА - 4 ГРУДНЯ - псалми. Адвент.


28 ЛИСТОПАДА, ПОНЕДІЛОК
(фіол) Понеділок I тижня Адвенту
У дім Господній з радістю ходімо.

Зрадів я, як мені сказали: *
“Підемо в дім Господній!”
Ноги наші вже стояли *
в твоїх, Єрусалиме, брамах.

Туди сходіть коліна, Господні коліна; *
такий закон в Ізраїлі, щоб прославляти Ім’я Господнє.
Бо там поставлено престоли для суду, *
столи Давидового дому.

Просіть для Єрусалиму миру; *
нехай щасливі будуть ті, що тебе люблять.
Хай буде мир у твоїх мурах, *
безпека у твоїх палатах.

Задля братів моїх друзів *
скажу я: “Мир нехай буде тобі!”
Задля дому Господа, Бога нашого, *
бажатиму добра для тебе.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Господи, наш Боже, прийди і віднови нас,
засяй Твоїм обличчям і будемо спасенні.

29 ЛИСТОПАДА, ВІВТОРОК
(фіол) Вівторок I тижня Адвенту

Мир ваш заквітне, як Господь прибуде.

Боже, твій розсуд дай Цареві, *
синові царя Твою справедливість.
Хай судить твій народ по праву, *
бідних Твоїх по правді.

За Його днів квітнутиме справедливість, *
а мир глибокий – аж доки місяця.
Він буде правити від моря аж до моря, *
і від Ріки аж до кінців землі.

Він бо спасе вбогого, що кличе, *
і бідного, і того, що допомоги не має.
Над бідним він змилується і над нужденним, *
і урятує душі бідних.

Ім’я Його буде повік благословенне; *
аж поки сонця, Ім’я Його буде;
в ньому благословляться усі земні народи, *
і прославлятимуть Його усі народи.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ось наш Господь прийде з міццю
і освітить очі слуг своїх.

30 ЛИСТОПАДА, СЕРЕДА
СВ. АНДРІЯ, АПОСТОЛА
(черв) Свято
Мовиться «Слава во вишніх».
Їхнє відлуння сповнює всю землю.

Небеса розповідають про Божу славу, *
а небозвід сповіщає про творіння Його рук.
День дневі передає вістку, *
а ніч ночі сповіщає знання.

Немає мови, немає слів, *
де би не чулися їхні голоси.
По всій землі пішло їхнє відлуння, *
і їхні слова – до кінців світу!

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ідіть за Мною,
і зроблю вас ловцями людей.

1 ГРУДНЯ, ЧЕТВЕР
(фіол) Четвер I тижня Адвенту
Або: Перший четвер місяця
Меса про священицькі покликання (стор. )
Благословенний, хто іде від Бога.

Дякуйте Господу, бо добрий; *
милосердя Його повіки.
Ліпше до Господа прибігти, *
ніж покладатися на людину.

Ліпше до Господа прибігти, *
ніж на князів покладатися.
Відчиніть мені ворота правди, *
я ввійду ними, воздам Господу подяку.

Ось Господні ворота, *
праведники ними ввійдуть.
Дякую Тобі, бо відповів мені і став мені спасінням.
Спаси, о Господи, Тебе благословляємо! *

Дай же рятунок, Господи, благаємо!
Благословенний той, хто приходить в ім’я Господнє! *
З дому Господнього ми вас благословляємо.
Господь є Бог, і Він нас осяяв.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Шукайте Господа, покіль Його знайти можна,
взивайте до Нього, покіль Він близько.

2 ГРУДНЯ,  П’ЯТНИЦЯ
(фіол) П’ятниця І тижня Адвенту
Або (біл) Перша п’ятниця місяця
Меса про Найсвятіше Серце Ісуса (стор. )
Господь є світлом і спасінням моїм.

Господь – моє світло й моє спасіння: *
кого маю боятись?
Господь – мого життя твердиня: *
кого маю страхатись?

Одного в Господа прошу, одного я благаю: †
жити в домі Господнім *
по всі дні життя мого,
щоб бачити красу Господню *
і віддаватись роздумам у Його храмі.

Леле, якби я не вірив, що побачу *
доброту Господню на землі живучих!
Надійсь на Господа, будь мужній; *
нехай буде відважне твоє серце, і надійсь на Господа!

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ось наш Господь прийде з міццю
і освітить очі слуг своїх.

3 ГРУДНЯ, СУБОТА
СВ. ФРАНЦИСКА КСАВЕРІЯ, ПРЕСВІТЕРА
(біл) Обов’язковий спомин
Або: (біл) Перша субота місяця
Меса про Непорочне Серце Пресвятої Діви Марії (стор. )
Всі ті блаженні, хто чекає Бога

Хваліте Господа, бо добрий! *
Співайте Богу нашому, бо милий!
Господь Єрусалим будує, *
розсіяних Ізраїля збирає.

Розбитих серцем Він зціляє *
і перев’язує їх рани.
Він число зір лічить *
і кожну пойменно називає.

Великий наш Господь, велика Його сила, *
і розумові Його немає міри.
Господь принижених підносить, *
а нечестивих понижує додолу.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Господь – наш Суддя, Господь – наш Законодавець,
Господь – цар наш, Він спасе нас.

4 ГРУДНЯ, НЕДІЛЯ
(фіол) ІІ Неділя Адвенту
АНТИФОН НА ВХІД
Народе сіонський, ось Господь прийде, щоб спасти народи; * Господь дасть почути свій голос, повний хвали, * і зрадіє ваше серце. (Пор. Іс 30, 19. 30)

Не мовиться «Слава во вишніх».
Дай благодать нам і пошли спасіння.

Послухаю, Господь Бог говорить: *
про мир говорить до народу свого і до своїх побожних.
Справді, Його спасіння близьке до тих, †
що Його бояться, *
щоб слава Його перебувала в краю нашім.

Милосердя й вірність зустрінулися разом, *
справедливість і мир поцілувались між собою.
Правда з землі зійде, *
і справедливість дивитиметься з неба.

Та й сам Господь дасть щастя, *
і земля наша дасть свій урожай.
Перед Ним ітиме справедливість *
і спасіння, – там, де Він буде ступати.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Приготуйте дорогу Господу, вирівняйте стежки для Нього;
кожна людина побачить спасіння Господа.
Мовиться «Вірую»
АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Піднесися, Єрусалиме, і стань на височині, * і побачиш радість, яку отримаєш від твого Бога. (Вар 5, 5; 4, 36)


Немає коментарів:

Дописати коментар