пʼятницю, 19 жовтня 2012 р.

ХРИСТИЯНСЬКИЙ ПІСЕННИК. ПІСНІ НА ПРИГОТУВАННЯ ДАРІВ. Тексти


ХРИСТИЯНСЬКИЙ ПІСЕННИК
Ad experimentum, Видання № 2, Гнівань 2012,  Редакція  О. Яцек Пиль ОМІ, Друкування Олег Баня
У редагуванні пісенника використано тексти пісень із:
- Християнський пісенник, Познань-Гнівань 1995
- Вгору серця, Київ 2006
- Співаймо Господу, Луцьк 2007
- Церковний співаник, Краків 2000
- Laudate Dominum, Гвардійське 2004
- Парафіяльний пісенник, Київ 2006
- Господь моя пісня, Львів 2003
- Тобі співаю, Господи!, Вінниця 1998
- З Марією в дорозі, Кам’янець-Подільський 2000


ПІСНІ НА ПРИГОТУВАННЯ ДАРІВ


433. БІЛИЙ ХЛІБ ПІДНЯВ СВЯЩЕНИК (Вс 439)

1. Білий хліб підняв священик, * Ти прийми його, наш Отче, * Щоб він став Христовим Тілом, - * Так народ смиренно просить. (2р)
2. І прийми вино з водою, * Хай Ісуса Кров`ю стане. * Кров`ю, що за нас пролита, * Саме нею ми спасенні. (2р)
           3. Ми Тебе благословляєм, * О, Владико милосердний, * Нас достойними сподоби * Благодать Твою прийняти.

 

434. БЛАГОСЛОВЕН БОГ (Вс 440)

1. Благословен Бог всього створіння! * Милість Твоя нам цей хліб дарує: * Цей плід землі і праці рук * Стане всім нам хлібом життя.

Пр. Благословен! Благословен! * Благословен! Господь наш, амінь!

2. Благословен Бог всього створіння! * Милість Твоя нам вино дарує: * Цей плід землі і праці рук * Стане нам чашею життя.


435. ВСЕ ТОБІ ВІДДАТИ ПРАГНУ (Н 211)
1. Все Тобі віддати прагну * І лише для Тебе жить, * Прагну я Тебе любити * Та лише Тобі служить.
Пр. Серце Ти прийми, хай співа Тобі! * Серце й душу, о Ісусе, Ти мої прийми!
2. Все Тобі віддати прагну * Від моїх дитячих літ! * Поможи мені, Ісусе, * Завжди йти Тобі услід.
3. Все, що в серці наболіло * Ти зцілиш Ісусе вмить. * Хай в Причасті Твоє Тіло * Мою душу освятить.

436. ВСІ МОЇ ТУРБОТИ І ПРОБЛЕМИ (Н 145)

1. Всі мої турботи і проблеми * Зложу в Твої руки, Отче мій. * Я радію щиро, що саме нас Ти вибрав, * Щоб несли усім Ім’я Твоє. (2р)
2. Здавна стать апостолом хотів я, * Мрія ця в моєму серці є. * А як відійдеш, то Євангеліє напишем, * Щоб Твоє Ім’я знав цілий світ.
3. Кожний з нас щасливим мріє бути - * Обіцяв життя Бог вічне нам. * Поможу Йому туди людей привести, * Де є вічне щастя і Він сам.
4. Спробуй теж людину полюбити, * Доброту й любов знайти у ній. * І не засудити, лиш щиро все простити, * Щоб в юрбі не загубитись їй.

437. ВСІМ ХЛІБА ПРИМНОЖИТЬ ІСУС (Н 462)
Пр. Всім хліба примножить Ісус, наш Бог, * Нам спрагу втамує Христос. * Я вирушить в путь не боюсь, * Бог – світло моїх перемог.
1. Як Ісус примножив хліба для голодних, * Так в людині зможе міць зрости Господня. * Кожної хвилинки хай зростають всюди * Гарні, добрі вчинки і радіють люди.
2. Хай земля родюча зродить тільки щастя, * Згинуть неминуче горе і напасті. * Виросте зернина в гарний стиглий колос, * Кожної години мій міцніє голос.

438. ДЕ БЛАГО Й ЛЮБОВ (Н 145)
Пр. Де благо й любов панують, - * Там Бог живий перебуває.
1. З’єднала нас разом любов Христова. * Радіймо в Нім і веселімся.
2. Смиренно й щиро кохаймо Бога. * І чистим серцем любімо ближніх.
3. Ми всі – одна родина, * Стережімось того, що нас ділить.
4. Нехай минуть нас гнів і заздрість, * А серед нас Христос хай буде.
5. Дозволь нам бачити Твоє обличчя, Христе, * Разом зі святими в славі Твого Царства.
6. Тоді радість наша буде чиста і безмежна * По віки вічні. Амінь.

439. ЖЕРТВУЮ ТОБІ (Н 445)
1. Жертвую Тобі мою ніч і мій день, * Мою працю і мій сон. * Все дороге мені, Боже, жертвую Тобі, * Бо для Тебе живу я, і Господь мій тільки Ти! * Все, що маю, я жертвую Тобі.
2. Господи, прийми мою слабкість і біль, і покаяння Тобі, * І хвилини, коли в світі радісно мені, * Бо Ти шлях вказав мені, моє світло тільки Ти! * Я життя своє жертвую Тобі.
3. Господи, прийми всі страждання мої * І тяжку працю мою, * Кожну думку мою, кожну справу моїх рук. * Прагну славити Тебе кожну мить і кожен день, * Я життя своє жертвую Тобі.

440. ЖЕРТВУЮ ТОБІ, БОЖЕ МІЙ (Н 245)
Жертвую Тобі, Боже мій, все своє життя, * Цілий я є Твій, аж навіки. * Бачиш, моє серце віддаю, * Ти моя любов єдина є.

441. ЖЕРТВУЮ ТОБІ, ГОСПОДЬ
1. Жертвую Тобі, Господь, цілий мій світ, все життя моє. * Віддаю Тобі усе − все, що я маю, на вівтар складаю.
Пр. Прийми, Боже, серце моє, прийми, Боже, душу мою, * Прийми, Боже, все, що в мене є. * О Ісусе, я люблю Тебе.

2. На хресті віддав життя, бо полюбив нас аж до кінця. * Нас з Отцем Ти примирив, вічності двері нам відчинив.

442. ІСУС, ТИ МІЙ ХЛІБ (Н 144)
1. Ісус, Ти мій Хліб. Ісус, Ти моє вино * Ісус, Ти спокій мій, життя моє, надія моя.
2. Ісус, Ти мій шлях. Ісус – моє світло. * Ісус, Ти мій Господь, моя радість і сила моя.

 

443. МИ ЄДИНІ З ХРИСТОМ

Пр. Через хліб і вино * ми з`єднані в Одне, * Єдине, наш брат Ісус. (2р)
1. Коли, браття, між нами любов, * Ти приходиш, до нас приходиш знов.
2. Коли в згоді і мирі живемо, * То достойно Ім`я Твоє несемо.
3. Коли серце простить ворога, * Значить в серце ми прийняли Христа.
4. Якщо близьке нам страждання людей, * Бог Всесвіту прийме нас, як дітей.

444. МОЯ ЖЕРТВА (Вс 568)

1. Моя жертва, моя жертва для Христа, * Життя моє присвячене Йому.* На вівтар кладу із любові * Все моє життя Христові, * Щоб навіки славити Його.
2. Несу смиренно дар убогий: хліб й вино, * І скласти прагну до Твоїх ніг його. * Ти прийдеш сюди, о Ісусе, * Щоби бути разом з нами * І привести до Царства свого.

445. ОБ`ЄДНАНІ ДУХОМ ЛЮБОВІ (Вс 443)
1. Об’єднані Духом любові, * Складаємо на Твоїм столі, * Все, що приносим, * Все, що ми маєм, * Хоч і так споконвіку це Твоє.
2. Поглянь на малі наші жертви, * Ти бачиш, які ми убогі, * Що можем віддати, * Лиш те, що нам дав Ти, * Прийми, Отче, наше “нічого”.

446. О, ПРИЙМИ, ВСЕВИШНІЙ БОЖЕ (Н 144)
1. О, прийми, Всевишній Боже, * Жертву цю вина і хліба. * Ти її вчинити можеш * Кров’ю й Тілом свого Сина.
2. Наші Ти прийми благання, * Що із хлібом ми несемо. * Боже, Ти прийми страждання, * Що в вині ми віддаємо.
3. Слава хай Отцю і Сину * І Святому Духу нині, * Як було іспоконвіку, * На землі та в небі лине.

447. ПРИНОСИМО, БОЖЕ (Вс 444)

Пр. Приносимо, Боже, те, що Ти нам дав – * Праці рук плоди, щоб Ти їх в жертву прийняв.
1. Хліб, вино кладемо в дар тут, на Твій вівтар, * Всі думки, слова і вчинки, горя тягар.
2. Жертвував Ісус за всіх нас Тіло і Кров, * Щоб могли ми в них пізнати Божу любов.
3. Полюбив нас до кінця, віддавши життя, * Жар любові, що не гасне, сяє з хреста.

 

448. СВІЙ ЛЮД – ПРОЧАНИН (Вс 441)

1. Свій люд-прочанин по землі розсіяний, * Мов золоте зерно зібрав в долоні. * Ось Твої діти, Боже, нагодуй їх. * Зібрали жито і прийшли; * Земний наш хліб, його прийми, * Цей дар перетвори на Хліб небесний. (2р)
2. Свій люд-прочанин притули до себе, * В пустелі бо спеклись від спраги губи. * Ось Твої діти, Боже, дай їм пити. * Страждання цілої землі * Прийми в солодкому вині, * А нам дай пити Напій Твій небесний. (2р)
3. Твій люд-прочанин прославляє Тебе, * Бо Син Твій дав нам свідчення любові. * Ось Твої діти, вислухай їх, Отче. * Благословен Ти, Боже, ввік * І слава хай гримить Тобі, Великий, * Бо Ти наш Отець небесний. (2р)

 

449. ХЛІБЕ НЕБЕСНИЙ

Хлібе небесний, Ісусом будь, * Дорогою любові. * Зроби нас гідними Тебе.


450. ХЛІБ І ВИНО (Вс 446)
1. Хліб і вино, як Мелхіседек, * Ми, люд священицький, царський почет, * Плоди ланів і вірність сердець, * Сльози свого каяття скласти хочем.
Пр. Дари Творця приносимо, * В руки Христа складаємо, * Що в своїй Жертві вдосконалює * Всі людські пориви до жертв.
2. Хліб і вино − це той самий дар, * Котрий Христос приніс на Вечері * Тіло і Кров на хресний вівтар! * Тож для любові відкрий серця двері!
3. Хліб і вино на славу Отця, * Як поклоніння всього створіння, * Духом Святим і словом Христа * Нам уприсутнюють правду спасіння!

451. Я НЕ МАЮ ЩО ДАТИ ТОБІ (Н 410)
1. Я не маю, що дати Тобі, * Я без сил тут стою, Господи.
Пр. Пусті руки мої * Перед троном Твоїм, * Манну з неба дай душі моїй
2. Наклади мазь на очі мої * І язик мій, о Боже, зціли. * Пусті руки мої перед троном Твоїм, * Манну з неба дай душі моїй. (2р)
3. Як подякувати можу Тобі * За опіку Твою, Господи? * Віддаю Тобі життя, Боже мій, * Моє серце, Ісусе, візьми.

Немає коментарів:

Дописати коментар