середу, 24 червня 2015 р.

БОЖЕ, ВІДКРИЙ МОЄ СЕРЦЕ. Акорди

БОЖЕ, ВІДКРИЙ МОЄ СЕРЦЕ


(мі) починає гітара+барабан+бас

С
Боже, відкрий моє серце, - Т.-О.
С+7
Хай воно бачить Тебе,
                F                      C
Я Тебе прагну, я Тебе прагну.

С
Боже, відкрий моє серце,  - разом
С+7
Хай воно бачить Тебе,
                F                      C
Я Тебе прагну, я Тебе прагну.

             G           a
Я хочу бачити Тебе,
 C                   F            G
Стати в світлі слави Твоєї,
  G                          a
Бачити силу й любов,
                  F             C            G
Співати: “Святий! Святий! Святий!”
+          G           a
Я хочу бачити Тебе,
 C                   F            G
Стати в світлі слави Твоєї,
  G                          a
Бачити силу й любов,
                  F             C            G
Співати: “Святий! Святий! Святий!”

 C                  C+7              F                            C

Святий , Святий , Святий , я Тебе прагну

Немає коментарів:

Дописати коментар