четвер, 20 листопада 2014 р.

23 ЛИСТОПАДА, НЕДІЛЯ - ГОСПОДА НАШОГО ІСУСА ХРИСТА, ЦАРЯ ВСЕСВІТУ

23 ЛИСТОПАДА, НЕДІЛЯ
ГОСПОДА НАШОГО ІСУСА ХРИСТА, ЦАРЯ ВСЕСВІТУ
(біл) Урочистість
АНТИФОН НА ВХІД
Достойний Агнець заколений * прийняти силу і багатство, і мудрість, і кріпкість, і честь, і славу, і благословення. * Йому слава і влада на віки вічні! (Одкр 5, 12; 1. 6)
Мовиться «Слава во вишніх»
Пс 23(22)
Господь – мій пастир, всього маю вдосталь.

Господь – мій пастир: *
Нічого мені не бракуватиме.
На буйних пасовиська *
Він дає мені лежати.

Веде мене на тихі води. *
Він відживляє мою душу,
веде мене по стежках правих *
Імени ради свого.

Готуєш стіл для мене *
перед моїми противниками;
ти голову мою помазав миром, *
переливається мій кубок.

Добрість і милість будуть мене супроводити *
усі дні життя мого,
і житиму в домі Господнім *
по віки вічні.
Мк 11, 10
Алілуя, алілуя, алілуя.
Благословен, хто приходить в Ім’я Господнє;
благословенне Його Царство, що наступає.
Мовиться «Вірую»
АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

Сидітиме Господь, Цар повіки. * Господь благословить народ свій миром. (Пор. Пс 29 (28), 10-11)


Мелодія «пастирського» псалму


Соль-соль-соль-до -сі-ля, соль-соль-ля-соль-фа-мі (ref.)
C                    F    C          F   G7C

мі-ре-мі-фа-мі-ре                     /  a   d
Фа-мі-фа-соль-фа-мі              / F     C
соль –соль-соль-до -сі-ля      / G     C  F
Фа-ля-соль                             / d     F  G

Немає коментарів:

Дописати коментар