вівторок, 19 березня 2013 р.

19 березня 2013Р.Б. - урочистість Св. Йосифа, обручника Діви Марії


Св. Йосифа, обручника Діви Марії (урочистість)
Перше читання
2 Сам. 7,4-5а,12-14а,16
Сі-мі-#фа-соль-мі, #фа-мі-ре-#фа-мі-мі

Мі_ре-мі-сі
До_ля-ля-сі-сі
Мі-#фа-соль_#фа-мі
Ре_сі-ре-мі-мі

 
 e                        D         h          e
Його нащадки будуть жити вічно.

e               C                               e
Про ласки Господні співатиму повіки,  *
a                                                         e
і по всі роди звіщатиму устами Твою вірність.
e        G                                   h e
Я мовив: «Ласка збудована повіки.  *
h                                        e
На небі утвердив Ти Твою вірність».

e               C                               e
«Я заключив союз із моїм вибранцем;  *
a                                        e
поклявсь Давидові, слузі моєму:
e        G                            h e
Повіки утверджу твого потомка  *
h                                           e
і по всі роди твій престол збудую».

e               C                                   e
Він буде Мене взивати: «Ти мій Батько,  *
a                                    e
мій Бог, скеля спасіння мого».
e        G                                 h e
Повіки берегтиму йому мою милість  *
h                                       e
і з ним союз мій буде непохитний.
Друге читання
Рим 4,13,16-18,22
Слава Тобі, Царю віків.
Щасливі ті, котрі живую в Твоєму домі, Господи,
будуть Тебе прославляти навіки.

Євангеліє
1,16,18-21,24а  від святого Матея
Або:  Лк 2,41-51а


Немає коментарів:

Дописати коментар