вівторок, 4 грудня 2012 р.

Мелодія на Адвент (на Піст). Акорди.


5 ГРУДНЯ, СЕРЕДА
(фіол) Середа I тижня Адвенту
Пс 23, 1-3а. 3бв-4аб. 4вг-5аб. 5вг-6
Мелодія на Адвент (на Піст)

Ля-ля-ля-ля-соль / фа-соль-мі-до-ре-ре
(ля)-соль-фа-ля-ля
(ля)-ьсі-до-до- ьсі
(соль)-ля- ьсі-ля-соль-фа
(фа) – мі-ре-мі-ля

d  A   D    g    d        C    a        d
Я оселюся    у Господнім домі.
D                                                                        
Господь – мій Пастир. Я не матиму недостатку. *   
F                                                        D7 g
На зелених лугах Він дасть мені відпочити,
C                                               d
Біля тихих вод піклуватиметься про мене; *
B                    A 
мою душу Він обновляє.
d
Веде мене стежками правди *
F                 D7 g
ради Імені свого.
C                                                     d
Коли я піду навіть долиною смертної тіні, *
B                                      A    
не злякаюся зла, бо Ти зі мною.
d
Твій жезл і Твій посох – *
F                     D7 g
вони мене втішають.
C                             d
Переді мною трапезу Ти готуєш *
B                                    A     
в присутності тих, які мене тривожать.
d
Ти намастив мою голову олією, *
F                            D7 g
переливається моя чаша.
C                                                                                               d
Отож, добро і милосердя супроводжуватимуть мене в усі дні життя мого,
B                                                      A  
і я поселюся на довгі дні в Господнім домі.

F  AD g  d           C       d
Алілуя, алілуя, алілуя.
C                                                       d
Ось Господь прийде, щоб спасти народ свій;
B                                                     A   
блаженні ті, які готові вийти Йому назустріч.

Немає коментарів:

Дописати коментар