середу, 19 вересня 2012 р.

19 - 25 ВЕРЕСНЯ. Псалми звичайного періоду. Свято СВ. МАТЕЯ, АПОСТОЛА І ЄВАНГЕЛІСТА



19 ВЕРЕСНЯ, СЕРЕДА
(зел) Середа ХХІV звичайного тижня
Пс 33, 2-3. 4-5. 12 і 22
Народ блаженний, що його Бог вибрав.

Прославляйте Господа на гуслах, *
на десятиструнному інструменті Йому вигравайте.
Співайте Йому нову пісню, *
співайте гарно, з радістю гукайте.

Бо Господнє слово праведне, *
і всі Його діла вірні.
Він любить праведність і справедливість, *
Господньою милістю земля повна.

Блаженний народ, для якого Господь є його Богом, – *
народ, якого Він обрав собі у спадщок.
Господи, нехай буде на нас Твоє милосердя, *
оскільки ми на Тебе покладаємо надію.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Слова Твої, Господи, є життям і духом;
Ти слова життя вічного маєш.


20 ВЕРЕСНЯ, ЧЕТВЕР
Свв. АНДРІЯ КІМ ТЕГОНА, пресвітера,
ПАВЛА ЧОНГ ГАЗАНГА і сподвижників, мучеників
(черв) Обов’язковий спомин
Пс 118, 1-2. 16-17. 28
Господа славте, бо Він милосердний.
Або: Алілуя.

Прославляйте Господа, адже Він добрий, *
бо Його милосердя навіки.
Нехай скаже Ізраїль: *
«Його милосердя навіки!»

Господня правиця піднята вгору, *
Господня правиця виявляє силу.
Не помру, але буду жити *
і розповідати про діла Господні.

Ти – мій Бог, *
і я буду Тебе прославляти.
Господи, мій Боже, *
Тебе буду величати.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Прийдіть до Мене, всі втомлені та обтяжені –
і Я вас облегшу!

21 ВЕРЕСНЯ, П’ЯТНИЦЯ
СВ. МАТЕЯ, АПОСТОЛА І ЄВАНГЕЛІСТА
(черв) Свято
Матей, родом з Капернаума, був митарем. Господь Ісус покликав його до числа апостолів. Найдавніші перекази приписують св. Матею авторство першого Євангелія, написаного для юдеїв єврейською мовою між 50 і 60 роками. Євангеліє від св. Матея дає найдокладніший опис життя Господа Ісуса і вказує на те, що Ісус є обіцяним Месією.

АНТИФОН НА ВХІД
Йдіть і чиніть учнями всі народи, * хрестячи їх та навчаючи берегти все, * що Я вам заповідав, – говорить Господь.

Мовиться «Слава во вишніх».

Пс 19(18)
Їхнє відлуння сповнює всю землю.


Небеса розповідають про Божу славу, *
а небозвід сповіщає про творіння Його рук.
День дневі передає вістку, *
а ніч ночі сповіщає знання.
Немає мови, немає слів, *
де би не чулися їхні голоси.
По всій землі пішло їхнє відлуння, *
і їхні слова – до кінців світу!

Алілуя, алілуя, алілуя.
Тебе, Боже, хвалимо, ісповідуємо Тебе, Господи.
Тебе вихваляє преславний сонм Апостолів.

22 ВЕРЕСНЯ, СУБОТА
(зел) Субота ХХIV звичайного тижня
Пс 56, 10. 11-12. 13-14
У живих світлі йтиму перед Богом.

Того дня, коли я закличу до Тебе, *
мої вороги геть розбіжаться.
Ось пізнав я, *
що Бог зі мною.

Перед Богом віддаватиму хвалу Слову, *
у Господі віддаватиму хвалу Слову.
На Бога я покладаю надію, – тож не буду боятися! *
Що заподіє мені людина?

На мені, о Боже, Твої обітниці, *
тож Я принесу Тобі жертви подяки.
Адже Ти визволив мою душу від смерті, а мої ноги – від спотикання, *
щоб я у світлі живих ходив перед Богом.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Блаженні ті, хто, почувши Слово щирим і добрим серцем,
бережуть і приносять плід у терпінні.


23ВЕРЕСНЯ, НЕДІЛЯ
(зел) ХХV Неділя звичайна
АНТИФОН НА ВХІД
Господь каже: Я є спасінням люду, * у будь-якій скруті взивати будуть до Мене, * Я їх вислухаю і буду їм Господом навіки.

Мовиться “Слава во вишніх”.
Пс 54, 3-4. 5. 6 і 8
Господь – підтримка для душі моєї.

Боже, спаси мене своїм Ім’ям *
і суди мене силою своєю.
Боже, вислухай мою молитву, *
почуй слова, що з уст моїх линуть.

Бо чужі повстали проти мене, *
і сильні домагаються душі моєї.
Не мають Бога *
перед собою.

Ось Бог – мені допомога, *
і Господь – підтримка для душі моєї.
Я добровільно принесу Тобі жертву, *
прославлятиму Твоє Ім’я, Господи, – бо добре.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Бог покликав нас проповіддю Євангелія,
щоб осягнути славу Господа нашого Христа Ісуса.
Мовиться «Вірую»
АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Господи, Ти повелів заповіді Твої, * щоб пильнувати вельми. * О, якби мої дороги були певні, * щоб зберігати Твої установи!  (Пс 119 (118), 4-5)


24 ВЕРЕСНЯ, ПОНЕДІЛОК
(зел) Понеділок ХХV звичайного тижня
Пс 15, 2-3а. 3бв-4аб. 5
Вірний спочине на горі Господній.

Той, хто в досконалості ходить *
і чинить по правді,
хто говорить правду у своєму серці; *
хто язиком своїм не лукавить.

Той, хто не робить зла своєму ближньому *
і не зневажає своїх ближніх,
лиходія за ніщо вважає *
але звеличує тих, які Господа бояться.

Той, хто срібла свого не віддає на лихву *
і не бере хабарів супроти невинних.
Хто так вчиняє – *
не похитнеться повіки.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Нехай перед людьми сяє ваше світло,
щоб вони побачили ваші добрі діла і Отця вашого прославили.


25 ВЕРЕСНЯ, ВІВТОРОК
(зел) Вівторок ХХV звичайного тижня
Пс 119, 1 і 27. 30 і 34. 35 і 44
Веди нас, Боже, своїми стежками.

Блаженні ті, які бездоганні в дорозі, *
котрі йдуть за Господнім законом.
Дай мені зрозуміти Твоїх постанов дорогу, – *
я буду вникати у Твої діла дивовижні.

Я обрав собі дорогу правди, – *
Твої присуди я поставив перед собою.
Пошли мені розум, і Твій закон виконувати буду, – *
я зберігатиму його всім своїм серцем.

Провадь мене стежкою заповідей своїх, *
бо дуже вона мені до вподоби.
Тож збережу Твій закон назавжди – *
на віки вічні!

Алілуя, алілуя, алілуя.
Блаженні ті, які слухають Боже слово
і його зберігають!

Немає коментарів:

Дописати коментар