вівторок, 21 лютого 2012 р.

Великий Піст - для органіста. Пісні із акордами


1. Голгофо

a d GF E
Голгофо, Голгофо, Голгофо.
a G C F a
Побути тут кожному слід – в цій тиші далекий є світ.
А d G a E E7
Ти гоїш мій біль, тамуєш мій страх, Ісусе, Спасителю мій.
E a d
Пр.: То не цвяхи, а мій гріх Тебе прибив,
G C E7
То не люди, а мій гріх Тебе судив.
E a d
То не цвяхи, а мій гріх Тебе тримав,
d a E E7 a
Хоч давно це було, за мене страждав.
Голгофо…
a G C F a
Я бачу Спасителя там, - Багато як має Він ран.
А d G a
За весь людський гріх Він тяжко страждав,
E E7
щоб я життя вічнеє мав.
Голгофо…
a G C F a
Пригадую я раз-у-раз Голгофу й солодкий той час,
А d G a
як ніс я під хрест Тягар своїх вин,
E E7
й звільнив мене з них Божий Син.

2. Скруши серце

F g C F d
Скруши серце своєю любов’ю
d g C F
Хочу любити, як любиш Ти
F g C F
Сльози покути хай очі наповнять.
d g C F C F
Скруши серце, прийди, Господи мій.

3.
Ля-мі-ре-до-сі
Під хрест Твій стаю

a E a d a F E
1. Під хрест Твій стаю, Спасителю мій милий.
a F G C d E a
І молю Тебе, “О дай же мені, за гріхи жаль щирий!” -2р.
a E a d a F E
2. За мене терпів, за мене був убитий!
a F G C d E a
За гріхи мої, провину мою, на хресті розпятий. -2р.
a E a d a F E
3. Ісусе Ти мій! Твої безмірні муки
a F G C d E a
Сильніше від слів взивають мене до жалю й покути. -2р.
a E a d a F E
4. О, Рани Твої, сильніш людської мови.
a F G C d E a
Кличуть вони, взивають завжди до Твоєї Любові. -2р.
a E a d a F E
5. Подай же мені про них все пам’ятати,
a F G C d E a
Любити Тебе, боятись гріха, Тебе прославляти. -2р.

4. Хрест Святий

d F C G a F E a
1. Хрест Святий, Ти нам дорожче / Всіх дерев дорогоцінних.
F C F C A d F B g A d
На Тобі страждав Син Божий, / Агнець жертвенний, священний
d F C G a F E a
2. Ти явився нам залогом, / Вічним знаменом спасіння,
F C F C A d F B g A d
Окроплений кров’ю Бога, / Дивним даром іскуплення.
d F C G a F E a
3. Христе, ще як був Дитятком / В Вифлеємських яслах тісних
F C F C A d F B g A d
Передбачив час останній, / Смутку час та болей хресних.
d F C G a F E a
4. О Спаситель в цьому світі / Врятував нас через хрест свій,
F C F C A d F B g A d
Дай нам стати людьми миру, / Заспокоїти біль Твій.

5. Христе згадай мене

D Fis h G A D Fis7
Христе згадай мене коли прийдеш в Своє Царство
h e A D
Христе згадай мене коли прийдеш в Своє Царство

6. Чи ти був на Голгофі

a C a
1. Чи ти був на Голгофі чи ти бачив хреста
d E a
На якому Син Божий вмирав
a C a
Це за наші гріхи Він життям там платив,
d E a
Щоб життя вічне ти і я мав
F G C a
Пр.: Поможи, Боже мій, зрозуміти любов,
A d G C C7
Що для нас показав на хресті
F G C a
Лиш тоді зможу я за Тобою іти
A7 d G E7 a
Серед бурь і страждань на землі.
a C a
2. Не забуду ніколи страждання Христа,
d E a
Як між небом й землею висів,
a C a
Де людину з Творцем на завжди примирив,
d E a
Щоб, хто прийме Христа, вічно жив.
a C a
3. Бог давно кличе всіх, щоб до Нього прийшли
d E a
А ти й досі ще в світі живеш,
a C a
Чим ти платиш Йому за страждання і смерть,
d E a
За пролитую Кров, що даєш.

7. Страждальна мати – 91

e a e H
Страждальна Мати під хрестом стояла,
e a e H
Гірко ридала, в сльозах промовляла:
G D e H
«Ой, Сину, сину, за яку провину
e D G e H e
Переносиш нині тяжку годину на хресті?
e a e H
Я тебе купала гіркими сльозами,
e a e H
І малим ховала перед ворогами.
G D e H
А нині плачу, бо Тебе я втрачу,
e D G e H e
Тебе, милий Сину, більше не побачу, Сину мій!»
e a e H
Ти жертвувався всіх людей спасати,
e a e H
За те зостався невинно вмирати;
G D e H
За світ лукавий, злісний і не правий,
e D G e H e
Що сповнив на Тобі свій засуд кривавий на хресті.
e a e H
Моя опоро, мій Ти світе ясний!
e a e H
Гаснеш за скоро, вянеш безчесно;
G D e H
А що ж зі мною стане, сиротою?
e D G e H e
Я сама на світі, як билина стою під хрестом.
e a e H
Мій Боже милий, усердно Тя молю,
e a e H
Подай мені сили у нещаснім болю,
G D e H
Тебе благаю, як сама лиш знаю,
e D G e H e
І Тобі десь Сина мого поручаю на хресті.

8. Люде, мій люде – 65 (72)

e H e H
Люде, мій люде, що тобі вчинив Я,
e H e H e H7 e
Чим засмутив тебе, чим тобі завинив?
H eH7 e H
1. Вивів тебе Я із-під фараона,
e H a a5e H7 e
А ти поклав хрест на мої рамена.
H eH7 e H
2. Привів тебе Я в край хлібів і меду,
e H a a5e H7 e
А ти зготовив смерть Мені ганебну.
H e H7 e H
3. Ніжно плекав вас, грона винограду,
e H a a5 e H7 e
Ви ж напоїли гірким оцтом зради.
H eH7 e H
4. Послав за тебе Єгипту покарання,
e H a a5 e H7 e
Ти ж мене видав на тяжкі страждання.

9. Хрест Ісуса хвалимо – 95

d g C A d
Хрест Ісуса хвалимо, вклоняючись
d g C A d
На вічні часи перед ним смиряючись.
g A d C F d g A d
1. Де Бог – Цар світу цілого – / Пожертвував Сина Свого.
g A d C F d g A d
2. У ньому Христос Кров пролляв /Щоб кожний життя вічне мав
g A d C F d g A d
3. В ньому є біль і міць Христа / На воскресіння нам надія

10. Милосердя прагну

d BA d A d FA d
Милосердя прагну я / Милосердя прошу я
C a dA d C a dA d
Милосердя оживляючого / Милосердя Твого

11. Помилуй нас, Боже – 80 (85)

d g d A
1. Помилуй нас, Боже, до Тебе взиваєм,
d g d A
Твого милосердя грішні ми благаєм.
F C d A d
Пр.: Господи, помилуй, Господи, помилуй, Господи, помилуй,
g d A A A7 d
Помилуй нас, Боже! Помилуй!
d g d A
2. Відверни від нас всіх Твій гнів справедливий,
d g d A
Милосердний Боже, многотерпеливий.
d g d A
3. Тебе ображали, закони топтали,
d g d A
І перед Тобою в гріхах проживали.
d g d A
4. Очисти нас, Боже, від гріхів і провин,
d g d A
Визволи нас нині з ворожих кайданів.

12. Наш Господь Ісус -70

h D h D
1. Наш Господь Ісус з неба зійшов,
h D-H7
Щоб кожен, хто в Нього вірить,
e A h
Не загинув, але пізнав, що Бог – є любов.
h D h D
2. Наш Господь Ісус, в Нім є життя,
h D-H7
Світло у темряві світить,
e A h
Світ через нього повстав із небуття.
h D h D
3. Наш Господь Ісус молить Отця:
h D-H7
«пронеси мимо цю чашу…
e A h
Та нехай станеться, Отче, воля Твоя.»
h D h D
4. Наш Господь Ісус світ переміг:
h D-H7
«Отче, прослав Свого Сина.
e A h
Ось моє Тіло і Кров – Жертва за гріх.»
h D h D
5. Наш Господь Ісус: «Ось Чоловік,
h D-H7
Син Божий мусить умерти,
e A h
Хай буде Він розіп’ятий раз і на вік.»
h D h D
6. Наш Господь Ісус з хреста благав:
h D-H7
«Отче, прошу, відпусти їм,
e A h
Що вони чинять, не знають, Я Себе віддав.»
h D h D
7. Наш Господь Ісус світ поєднав:
h D-H7
«Ось - син Твій, ось - твоя Мати.» -
e A h
Учень з тієї години Матір прийняв.
h D h D
8. Наш Господь Ісус за нас страждав.
h D-H7
Щоб все збулось, каже: «Прагну!» -
e A h
Муки прийняв і: «Звершилось!» - Духа віддав.

13. Царство боже вже є близько – 98

d F d
Царство Боже вже є близько
g F g5 A d
Навертаймося і вірмо в Євангеліє
F C F
1. Бог – є світло,
g A d
І немає в нім жодної темряви.
F C F
2. Коли ж ходимо у світлі,
g A d
Тоді ми з’єднані один з одним.
F C F
3.Кров Ісуса Христа, Його Сина
g A d
Очищує нас від усякого гріха.
F C F
4. Коли ж кажемо, що не маємо гріха,
g A d
То самих себе обманюємо.
F C F
5. Коли ж ми свої гріхи визнаємо –
g A d
Бог очищує нас від усякої неправди.
F C F
6. А коли навіть хто згрішить,
g A d
Маємо заступника перед Отцем Ісуса Христа.
F C F
7. Він – жертва примирення за наші гріхи,
g A d
А також за гріхи цілого світу.
F C F
8. Всі гріхи наші прощаються,
g A d
Ради його Імені.

14. Ти що за нас терпів рани – 94

A7 d A d A F g A d g5 A d
Ти, що за нас терпів рани / Ісусе Христе, змилуйся над нами.
A7 d A d A F g A d g5 A d
І Ти, котра з Ним терпіла, / Мати скорботна, заступись за нами.

15. Наче сніг

D А D h G e A
Чистим став, наче сніг, Хоч мій гріх був багряний
D A D h G e A
Ти, Господь, все простив, хоч міг борг незрівняний.
fis h fis h
Через дивную любов, і Твою, Ісусе, Кров
D G e A7 D G D G

Знаю я, що можу бути чистим знов. Наче сніг, наче сніг .

16. CRUCEM TUAM (акорди)

(ля-ре-мі-фа
 d          a  F    a    C                d
Crucem Tuam, adoramus Domine
 d      g  C           F           g         a     d
Resurrectionem Tuam, laudamus Domine,
 d    g   d               g    d 
Laudamus et glorificamus
F       g    C         d           g          a     d
Resurrectionem Tuam, laudamus Domine.

17. UBI CARITAS (596)

D A h e A D A h G A D
Ubi caritas et amor, / Ubi caritas, Deus ibi est.
Там, де є любов і доброта, /Там, де є любов, там присутній Бог.

18. MISERICORDIAS DOMINI

d A d C F C d A d
Misericordias Domini / In aeternum cantabo.

19. Дозвольте вбогому мені

сл. Ігнатій Антіохійський, муз. о. О. Сартаков
сі – мі - +фа e D C H7
1. Дозвольте вбогому мені сказати слово:
e D C D
Не знаю радості окрім мого хреста!
G C a H H7
Дозвольте тільки стати жертвою в зубах нещадно злого.
C a7 H H7
Нехай зітре в муку на хліб Христа!
a H7
Нехай зітре в муку на хліб Христа!
e D C H7
2. Насправді як чудова річ зійти зо світу
e D C D
Щоби постати знову з мертвих до життя!
G C a H H7
Моєю силою хай буде тайна від очей укрита
C a7 H H7 a H7
Є Бог в мені і не лякаюсь я. – / Є Бог в мені і не лякаюсь я.
e D C H7
3. І тільки зараз все для мене оживає,
e D C D
І лиш тепер я сильний силою Творця;
G C a H H7
Тепер я вільний і покірний, бо для мене смерть вмирає
C a7 H H7 a H7
Й я цілий світ вважаю за сміття. – / Й я цілий світ вважаю за сміття.
e D C H7
4. Ніщо є небо і земля, і підземелля,
e D C D
Всі царства світу, окрім того де любов.
G C a H H7
Вітайте грішника, що входить на таке гучне Весілля
C a7 H H7 a H7
де споживають Тіло і п’ють Кров. – / де споживають Тіло і п’ють Кров.
e D C H7
5. Дозвольте вбогому напитись з чаші Бога
e D C D
В розквіті сил не бачу іншого кінця,
G C a H H7
Пульсує серце і не так страшною є оця дорога,
C a7 H H7 a H7
Коли за пару кроків небеса. – / Коли за пару кроків небеса.

20. LAUDATE OMNES GENTES (587)

d g C F A d g C
Laudane omnes gentes / Laudate Dominum!
d g C F d g C F
Laudane omnes gentes / Laudate Dominum!
Співайте всі народи. / Співайте Господу! (2р)
21. Adoramus te Christe
Adoramus te Christe, Benedicimus tibi
Quia per crucem tuam, redemisti mundum
Поклоняємось Тобі, Христе й величаємо Тебе,
Бо Ти Хрестом своїм світу дав спасіння / 2х

22. Per crucem

d BC F d g5 A d
Per crucem et passionem tuam —
d g C F
Libera nos Domine, libera nos Domine,
B g A d
libera nos Domine, Domine.
Libera nos Domine, libera nos Domine,
libera nos Domine, Domine.
d BC F d g5 A d
Per sanctam resurrectionem tuam —
d g C F
Libera nos Domine, libera nos Domine,
B g A d
libera nos Domine, Domine.
Libera nos Domine, libera nos Domine,
libera nos Domine, Domine.

17. В Хресті терпіння

В Хресті терпіння, в Хресті спасіння, / в Хресті любові наука.
Хто Тебе, Боже, збагнути може, / більше нічого не шука.
В Хресті глибокий, солодкий спокій
душа засмучена знайде.
Хто Бога має – Хрест розгадає,
під болем тяжким не впаде.
Коли страждання, коли вагання, / і серце крається, болить,
Хреста дорога веде до Бога, / Хрест допоможе і зцілить.

18. Кров найдорожча

Кров найдорожча, Кров Христа свята,
Напій життя, небом для нас даний,
Криниця ласки нашого спасіння,
Ти лікуєш серця рани.
В келиху Божім від людей закрита,
Аби життям нас вічним напувати.
Тебе ми просимо, щоб Господь-Спаситель
Милосердя міг нам дати.
Кров найдорожча, Кров свята, пречиста,
Що джерело у Серці Спаса мала,
Честь і подяку ми Тобі складаємо.
Слава Тобі, Кров, слава!

19. Чим завинив Я, люди, перед вами?

Чим завинив Я, люди, перед вами?
Чи засмутив вас вчинком, чи словами?
Я же звільнив вас з царства Фараона,
Ви ж хрест поклали на Мої рамена.
Я вам для їжі манну дав чудесну, -
Від вас одержав лише смерть ганебну.
Я напоїв вас чистою водою,
Ви ж Мене оцтом і жовчю гіркою.
Я шлях сухий стелив вам через море,
Ви ж відплатили муками і горем.
Я вам довірив берло Свого трону,
Взамін отримав тернову корону.
Я вам готовив світлу в небі долю,
Ви ж розіп’яли, щоб помер від болю.

20. О наш Христе, Боже милий

О наш Христе, Боже милий! / О наш Спасе терпеливий!
Боже, Боже, Ти за нас страждаєш,
В муках, в муках на хресті вмираєш.
З уст зійшло останнє слово, / Звисла голова безсило.
Мати Божа поруч тут стояла,
Сльози, сльози з жалю проливала.
Земля з горя застогнала, / Чорна хмара сонце вкрила.
Сину Божий, Ти уже вмираєш,
Кров’ю, Кров’ю гріх наш обмиваєш.

21. О Ісусе, як страждаєш

О Ісусе, як страждаєш на хресті кривавому!
Які болі переносиш у вінку терновому!
О, прийди, прийди, Ісусе,
Моє серце звесели, повне смутку і журби.
О Ісусе, Сину Божий, терпиш муки Ти страшні,
Кровю голова зрошена за людські гріхи земні.
О Ісусе, Царю неба, як Ти тяжко умирав!
Щоб спасти людей від пекла, Ти життя своє віддав.
О Ісусе, наш Владико, над живими й мертвими,
Хочемо з Тобою жити у Небеснім Царстві ми.

22. Істина визволить вас

Істина визволить вас! / О, Христе, здійсни це для нас!
Щоб ми зустрілись в небесах, / Зверши наш Перехід – “Песах!”
Із землі неволі злого, із землі гріха,
Із землі непослуху, де нищиться душа!
До свободи дітей Божих, до дому Отця,
До послуху віри, у якому є життя !
З темряви до світлості, крізь ніч до сяйва дня,
З ненависті до любові, з смерті до буття!

23. Каюсь

Каюсь, каюсь тепер і завжди, / Що себе на загибель лишив я
Що не зможу зректися суєти / І у небі не втримують крила.
Боже, мій Всемогутній єси, / Слово мов, не відвертайсь від мене
І з любові лиш душу спаси, / Плаче серце безпутне й шалене
Я терпіння краплини складу / І мов колос вирощую віру
Я з надією в храм твій іду / Бо це Ти освятив мою ліру.

24. Хто б повірив

Хто б повірив в те, що ми почули!?
Як любов до серця промовляє.
Що уста на засуд не розтулить,
Не кричить не б’ється, не лякає
Кара люта, котра нас спасає
Впала не на світ, не на Єгипет!
Келих муки вгору підіймає
Раб Господній, наче царський скипетр!
Хто б повірив в те, що ми почули!?
Чули як зерно в землі зростає. / Непокарані ми не збагнули,
Як життя зі смерті воскресає
Хто б повірив в те, що ми почули!?
Тверде серце цього не пізнає.
Ті, хто люблять Бога – не забули!
Той, хто любить себе – не згадає!
Хто б повірив в те, що ми почули!?
Стежка в’ється і життя триває.
Тільки б ми невдячними не були,
Хай Любов, любов від нас приймає!

25. Плаче Христос

Плаче Христос на Голгофі розп’ятий.
Плаче, Він, плаче на хресті.
Світ же, гріховною тьмою обнятий,
Потреби не має в Христі.
Плаче Христос кожну хвилю й годиу,
Плаче також у цей час.
Бачить наш гріх Він та смуту безвір’я
І плаче про немічних нас.
Плаче Христос і молитву возносить
Він на катів – злих людей.
“Отче, пробач їм!” – у Бога так просить
Ісус за жорстоких людей.

26. Хресту Ісуса

сл. і муз.: “Krzyżu Chrystusa bądźże pochwalony”, пер. К. Смаль
Хресту Ісуса шану ми складаєм.
Довічна слава хай йому лунає!
Бо Цар-Спаситель тут висів,
Життя у муках закінчив.
Хресту Ісуса шану ми складаєм.
Довічна слава хай йому лунає!
Кров’ю Христос його скропив,
Яка нас вмила від гріхів.
Хресту Ісуса шану ми складаєм.
Довічна слава хай йому лунає!
Він – вічний свідок мук Христа,
Він – символ віри і життя.

27. Стала Страждальная Мати

Стала Страждальная Мати / Тихо під хрестом ридати,
Коли Син розп’ятим був.
Її душу повну плачу, / Покалічену, терплячу,
Меч безжалісний проткнув.
О, як тужить і вмліває, / Благословенна страждає
Мати Сина Божого.
Як сумує, вболіває, / Чиста Мати споглядає
Муку Сина славного.
Чи ж людина не заплаче, / Як Ісуса Мати бачить,
В цю годину знищення.
Хто ж не зможе співстраждати, / Матір Божу споглядати
З Сином мужньо терплячу.
За гріхи свого народу / Бачить муку Сина й Бога.
Він бичами січений.
Бачу лона плід розкішний.
Смерть, самітність – став недвижний,
Коли Духа Він віддав.
Мати, джерело любові, / Дай мені відчути болі,
Щоб з Тобою сумував.
Дай, щоб серце пломеніло, / Христа Господа любило
Й щоб себе оплакував.
Так вчини, свята Маріє, / Щоби рани пресвятії
Моє серце зміцнили.
Твого Сина тяжку скруту –
Задля нас достойну муку,
Теж зі мною розділи.
Щоб з Тобою сльози лляти,
Співтерпіти з Розіп’ятим,
Доки в світі я живу.
Під хрестом з Тобою стати –
Так в спасінні участь взяти
Прагну і бажаю я.
Діва понад дів світліша,
Гіркоти не знести більше,
Дай з Тобою плакати.
Дай, щоб смерть Христа носив я,
З Ним дістав небес верхів’я,
Його рани згадував.
Дай мені тяжкі боління,
Дай мені хреста терпіння,
Муки Сина Твойого.
Як вогонь здійметься жгучий,
Скриюсь в Твій покров могучий
В судний день, останній день.
Христе, в час мого відходу
Дай мені винагороду
Й пальму перемоги дай.
Коли смерть прийму тілесну,
Дай моїй душі небесну
Славу Божого життя. Амінь.

28. Ісус Христос, Божий Син

Ісус Христос, Божий Син, / Спаситель наш погодився
Взяти гріх, за мене Він помер,
Щоб пам’ятав тягар провин і розумів,
Що кров Ісуса спасає й лікує.
Будь прославлений, Агнець, Спаситель мій,
Ти - єдиний Відкупитель, Ти – мій Цар!
Будь прославлений, Агнець, Спаситель мій,
Перед троном віддаю Тобі я честь!

29. Залишись й зі мною молись

Залишись й зі мною молись / Пильнуй молися, пильнуй молися

30. Ця Кров

Ця Кров очищує нас з гріха,
Ця Кров – і ми біліші від снігу.
Ця Кров очищує нас з гріха,
Це є Свята Ісуса Кров.
31. О, Ісусе, як страждаєш
1. О, Ісусе, як страждаєш На хресті кривавому! Які болі переносиш У вінку терновому О, прийди, прийди, Ісусе, Моє серце звесели, Повне смутку і журби.
2.О, Ісусе, Сину Боже, Терпиш муки Ти страшні, Кров'ю голова зрошена За людські гріхи земні.
3.О, Ісусе, Царю неба, Як Ти тяжко умирав! Щоб спасти людей від пекла, Ти життя своє віддав.
4.О, Ісусе, наш Владико, Над живими й мертвими, Хочемо з Тобою жити У небеснім Царстві ми. Вічний спокій дай нам Боже, Коли час вже той прийде, Щоб ми славили Тебе.
32. О, наш Христе, Боже милий!
1. О, наш Христе, Боже милий! О, наш Спасе терпеливий!
Боже, Боже, Ти за нас страждаєш, В муках, в муках на хресті вмираєш.
2. З уст зійшло останнє слово, Звисла голова безсило.
Мати Божа поруч тут стояла, Сльози, сльози з жалю проливаю.
3. Земля з горя застогнала, Чорна хмара сонце вкрила.
Сину Божий, Ти уже вмираєш, Кров 'ю, Кров 'ю гріх наші обмиваєш.
33. Надобраніч, найсвятіша
1. Надобраніч, найсвятіша Голова Христова! Ти була уся зранена, До мозгу самого. Надобраніч, любий Христе, Найдорожчий дивоквіте, Нам прости. Надобраніч, Мати Божа, Найгарніша в світі ружо, В смутку Ти.
2. Надобраніч, найсвятіші Розпростері руки! Ви терпіли за всіх грішних Біль і страшні муки.
3. Надобраніч, найсвятіші Ноги, що прошиті, До хреста наскрізь тупими Цвяхами пробиті!
1.Надобраніч, найсвятіша Кров, що з боку ллється! У краплинах твоїх чистих Грішний світ спасеться.
2. Надобраніч, найсвятіше Серце, всім відкрите! Будь прославлене навіки Ти по всьому світу!
34. Хресту Ісуса шану ми складаєм
1. Хресту Ісуса шану ми складаєм. Довічна слава хай йому лунає! Бо Цар-Спаситель тут висів, Життя у муках закінчив.
2. Хресту Ісуса шану ми складаєм. Довічна слава хай йому лунає! Кров'ю Христос його скропив, Яка нас змила від гріхів.
3. Хресту Ісуса шану ми складаєм. Довічна слава хай йому лунає! Він - вічний свідок мук Христа, Він - символ віри і життя.
35. Найсвятіший хрест Ісуса
1. Найсвятіший хрест Ісуса, Кров'ю щедро так обмитий,
На тобі Христос-Спаситель На стражданння був розп'ятий
2. На тобі Господь Предвічний Через муки і страждання,
Перемі гвсі темні сили
І дав світові спасіння
3. Щоб жила у кожнім серці Та Христа любов велика,
Будем хрест Його величний Щедро славити до віку.
36. На горі Оливній
1. На горі Оливній Виріс овоч дивний! Бачу в муках свого Бога правдивого. Його тіло біль стискає, Піт кривавий виступає. Дав Себе Він в руки На страждання й муки.
2. Трунок мук безмірних Випив Він покірно, Чашу трунку того Взяв з рук Отця свого. Спас предвічний, небом даний Тихо зносив серця рани. Ангел прилітає І Його втішає.
3. З вироку Пилата Був Христос розп'ятий. Постраждав безвинно Він за наші вини. На хресті Його розп'ято Руки цвяхами прибито Його мук причина - Той моя провина.
37. Цар землі й неба на хресті розп'ятий
1. Цар землі й неба на хресті розп'ятий, Що захотів смерть за людей прийняти. За всіх грішних Він страждає, Кров не вину проливає.
2. Нашого Спаса найсвятіше Тіло В муках та болю на хресті висіло.Ось уже Він умирає, Свої очі закриває.
3. А біля Сина в смутку Божа Мати. Скількіиже горя їй прийшлосьспізнати! Низько голову схиляє, Тихо сльози проливає.
38. Глянь душе грішна
1. Глянь душе грішна, ось перед всім людом, Судить Ісуса Пилат своїм судом Хоч зве святим Цього і руки вмиває, Кров неповинну на смерть осуджає. У гріх впадає.
2. Хрест вже готовий, о Боже мій милий, Чи його нести будеш Ти мать сили? Це гріхи наші, що міри не мають, Хрест цей тяженький на Тебе вкладають, Ще і підганяють.
3. Плачмо, о плачмо і биймося в груди, Хай для Ісуса хоч ця пільга буде, Що з жалем щирим, в покуті з сльозами, Хрест наш несемо Ісуса слідами, І з молитвами.
39. Ось Ісус вже вмирає
1. Ось Ісус вже вмирає, Грішнику замислись.
Смерть уже підступає Заплач не вірний.
О гріхи люлські це все ви зробили, Господа свого злосливо забили.
2. Терном голова здерта, Волосся пошарпане, Лице злісно побите.
Кров'ю очі залляні.
3. Цвяхи руки прошили, Серце розірвали Ноги на хрест прибили,
Жили пошарпали.
40. Хрест на плечі накладають
1. Хрест на плечі накладають Б'ють, катують, попихають серед крові, серед поту Спас іде вже на Голгофу.
2. Упадає раз і другий, Бачать те євреїв слуги Киринейчик поступає І хрест нести помагає.
3. Плачуть люди, гірко плачуть Бо тяжкую муку бачать
Ой, не плачте наді мною, А заплачте над собою.
4. От і вже гора Голгофа Приступає воїнів рота. Розпинає, прибиває, Хрест високо підіймає.
5. Людський роде окаянний Повний блуду, злоби повний Бачиш страсті Бога Сина Впадь же щиро на коліна.
6. Бийся в груди, лийсь сльозами Боже, змилуйся над нами
О, не дай нам в пекло впасти Ради свого Сина страсті.
41. Посипмо голови попелом
1. Посипмо голови попелом, Впадімо ниць перед Господом. Відкиньмо даремні усмішки, Сплетімо терновий вінець.
2. Посипмо голови попелом, Гримить небо голосом грізним «Чинить покаяння за всі гріхи, Забудьте про втіхи й забави».
3. Посипмо голови попелом, Усі пригорнімось до Господа, Бо Божий суд справедливий І дуже страшний для грішника.
4. Посипмо голови попелом, Вже Спас готовий страждати, Прийняти знущання і муки, Щоб наші визволить душі.
5.Посипмо голови попелом, Про смерть всім нам треба замислитись.
Коли ж бо голос Твій кличе, На суд Твій приводить нас, Господи.
6. Посипмо голови попелом, З Ісусом несімо хрест разом,
Щоб ми з Ним з мертвих воскресли І гімн слави Йому заспівали.
42. Слався хресте дорогий
1. Слався хресте дорогий, Що на нім Спаситель мій
Був розп'ятий і помер Відкупивши рід людський.
2. Як тебе на гору ніс, Тричі під тобою впав,
Та тебе не полишив, Із останніх сил вставав.
3. То ж чому, мій хрест святий, Мало так люблю тебе,
А люблю принади світу, Особливо сам себе.
48. Кривавим слідом Спасителя свого
Кривавим слідом Спасителя свого
Йду, щоб оплакать сором гріха мого
Щоб з жалем щирим, в покуті з сльозами
Хрест свій пронести Ісуса слідами
Ісусе милий, страстей твоїх ради Прости, Ісусе, усі мої зради
1. Серце камінне, своїми гріхами «Вбити Ісуса!» - волаєш з жидами
- Прийму за тебе муку я велику Та не гріши більш на своєму віку.
2. Це ж гріхи мої що міри не мають Хрест Йому тяжкий на спину вкладають!
- Прийму за тебе муку я велику Та не гріши більш на своєму віку.
3. Почуйте ,скелі, сльози і ридання З вини моєї всі Його страждання. Це ж гріхи мої хрест Йому зробили, Шлях до Голгофи терном у стелили.
4. Гдянь душе грішна, - Марія зомліла Землю сльозами гіркими скропила, О, подивися на Марію й Сина, - Біль серце крає - ти ж його причина.
5. Ось Киренейчик наперед ступає, Хрест йому тяжкий нести помагає, Коли впадеш Ти від страшної муки, -Під хрест підставлю плечі свої й руки
6. Кров'ю залите чоло Його ясне, Від мук нестерпних сила Його гасне, Ось Вероніка в сльозах підбігає, Лице Ісуса хусткою втирає.
7. Люде зухвалий! Роде окаянний! Немилосердний, злий і невблаганний, Чиниш жорстоку над Христом наругу, Ісус зболілий падає у друге.
8. Плачуть там люди, гірко жінки плачуть, Тяжку Христову муку вони бачать - Ой, ви не плачте, жінки наді Мною, Радше заплачте над дітьми й собою.
9. Не стало сили у людському тілі - Ісус у третє падає і мліє,
Досить, нарешті, вже тобі грішити, Невже не хочеш Його утішити?
10. Ангели з неба молю зі сльозами, Укрийте тіло своїми крилами. О, безсоромник, ти до стиду того Хочеш додати знову гріха свого.
11. Ісусе милий, цвяхами прибитий, Кров'ю обмитий, ранами укритий, О дай, Ісусе, мною розіп'ятий, В покуті серця мого помирати.
12. Сонце закрилось у страшну годину, Земля дивилась на смерть Бога-Сина, Плачмо, о плачмо і биймося в груді, -Це для Ісуса утіхою буде.
13. В болю і смутку гіркими сльозами Мати скорботна плакала над нами: Злобно наклали хрест важкий на Нього, А Він нас грішних примирив із Богом.
14. При Твому гробі, Ісусе мій милий, Плакати буду, поки стане сили, А як час прийде світ цей покидати, Дай від любові до Тебе вмирати!
ДОДАТКОВІ

СВІТЛО ДУШІ

1. Світло душі, віри Джерело
Творець молитви Божественне Тепло.
Отця і Сина Любове єдина,
Святий Дух Церкви – Душа, прийди! (2р)
2. Радосте й Мир, Утішетелю,
Міць Таємниць і Правди поручителю,
Отця і Сина Ти подих єдиний,
Святий Дух Церкви – Душа, прийди! (2р)
3. Вогонь сердець, Боже Сходження,
Голубка Миру й Людей Обожнення,
Отця і Сина Ти скарбе єдиний,
Святий Дух Церкви – Душа, прийди! (2р)
4. Дар і Любов, наше З’єднання,
Сила пробачення, Залог примирення,
Отця і Сина Ти Єдність єдина,
Святий Дух Церкви – Душа, прийди! (2р)
CRUCEM TUAM
Crucem Tuam, adoramus Domine
Resurrectionem Tuam, laudamus Domine,
Laudamus et glorificamus
Resurrectionem Tuam, laudamus Domine.
MISERICORDIAS DOMINI
Misericordias Domini
In aeternum cantabo.
PER CRUCEM
Per crucem et passionem Tuam.
Libera nos Domine, libera nos Domine,
Libera nos Domine, Domine (2p)
Per sanctam resurrectionem Tuam,
Libera nos Domine, libera nos Domine,
Libera nos Domine, Domine (2p)
UBI CARITAS (596)
Ubi caritas et amor,
Ubi caritas Deus ibi est.
Там, де є любов і доброта,
Там, де є любов, там присутній Бог.
LAUDATE OMNES GENTES (587)
Laudane omnes gentes
Laudate Dominum! (2р)
Співайте всі народи.
Співайте Господу! (2р)
ІСУСА В СВЯТИХ ТАЙНАХ (177)
1. Ісуса в Святих Тайнах / Всі ми щиро любим,
Жертвуймо все для Нього, / Його благословім.
О раю наш, Ісусе, / На тій долині сліз
Бідним душам зболілим / Ти щастя, мир приніс./ Ісуса…
2. Припадім до Ісуса, / Як серце в нас болить.
Він знає всі терпіння / Він їх осолодить.
Йому завжди осанну / Співа небесний збір.
Його честь неустанна / І нам дає всім взір./ Припадім…
СВІТЛО НЕЗГАСНЕ (192)
d F d g C7 F
1. Світло незгасне сяє вічно з висоти,
d B C d F d g C F
Любов’ю справжньою всі серця зігрієш Ти.
F C d C a d A d
Логос Божественний, що прийшов во плоті.
F C d C a d A7 d
Божий Ковчег святий, призваний нас спасти.
d F d g C7 F
2. Шлях в Царство Боже нам любов’ю освіти.
d B C d F d g C F
Окрім тебе, Христе, нема іншої путі.
F C d C a d A d
Серце надією, Господи, укріпи,
F C d C a d A7 d
Дай світло віри нам, розп’ятий на хресті.
d F d g C7 F
3. Манно небесна, з неба даний Хліб живий,
d B C d F d g C F
Кров’ю святою всі гріхи людей омий.
F C d C a d A d
Хай серце сповнює Дух Твій рікою:
F C d C a d A7 d
Щастя перебувать вічно з Тобою!

Немає коментарів:

Дописати коментар