понеділок, 24 жовтня 2011 р.

Псалми на 24-30 жовтня 2011р.


25 ЖОВТНЯ, ВІВТОРОК
Велике діло Бог вчинив із нами.

Коли Господь повернув сіонських бранців, *
немов би сон ми бачили, так було з нами.
Тоді уста наші сповнилися сміху *
і радості язик наш.

Тоді поміж народами загомоніли: *
“Велике діло вчинив Господь над ними!”
Велике діло вчинив Господь над нами, – *
ми раділи.

Поверни, о Господи, наших бранців, *
немов потоки на спраглу землю.
Хто сіє у сльозах, *
з радістю буде жати.

Іде з плачем, іде, *
несучи мірку зерна.
Повертається додому радий, *
несучи снопи з собою.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Прославляю Тебе, Отче, Господи неба й землі,
що таємницю царства відкрив немовлятам.



26 ЖОВТНЯ, СЕРЕДА
Я довіряю милосердю Бога.

Доки мій ворог буде зноситись надо мною? *
Зглянься і вислухай мене, о Господи, мій Боже!
Просвіти мої очі, щоб не заснути смертю, *
щоб не сказав мій ворог: “Я його подужав!”

Щоб мої вороги не раділи, коли я захитаюсь. *
Я ж бо надіявся на Твою ласку.
Нехай радіє моє серце Твоїм спасінням! *
Заспіваю Господеві, добро бо мені вдіяв.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Бог покликав нас через Євангеліє,
щоб ми придбали славу Господа нашого Ісуса Христа.



27 ЖОВТНЯ, ЧЕТВЕР
Дай нам спасіння з милості своєї.

Ти ж, Господи, о Боже, чини зо мною †
ради твого Імени! *
Спаси мене, бо добра Твоя милість.
Бо я недужий та бідний, *
і серце моє зранене в моїх грудях.

Поможи мені, Господи, мій Боже! *
Спаси мене по Твоєму милосердю!
Щоб вони знали, що то твоя рука, *
що Ти, Господи, оте вчинив.

Я буду вельми дякувати Господеві моїми устами, *
хвалитиму Його між багатьма.
Бо Він стояв праворуч бідака, *
щоб урятувати його від тих, що хочуть засудити його душу.



Алілуя, алілуя, алілуя.
Благословен Цар, що йде в Ім’я Господнє.
Мир на небі і слава на висотах.




28 ЖОВТНЯ, П’ЯТНИЦЯ
СВВ. СИМОНА І ЮДИ ТАДЕЯ, АПОСТОЛІВ
(черв) Свято


Мовиться “Слава во вишніх”


Їхнє відлуння сповнює всю землю.

Небеса розповідають про Божу славу, *
а небозвід сповіщає про творіння Його рук.
День дневі передає вістку, *
а ніч ночі сповіщає знання.

Немає мови, немає слів, *
де би не чулися їхні голоси.
По всій землі пішло їхнє відлуння, *
і їхні слова – до кінців світу!

Алілуя, алілуя, алілуя.
Тебе, Боже, хвалимо, ісповідуємо Тебе, Господи.
Тебе вихваляє преславний сонм Апостолів.



29 ЖОВТНЯ, СУБОТА
Господь народу свого не відкине.

Щасливий чоловік, Господи, що його перестерігаєш *
і у Твоїм законі навчаєш,
щоб дати йому спокій *
за лихої години.

Господь свого народу не відкине *
і спадщини своєї не полишить.
Бо право повернеться до правди *
і всі щирі серцем стоятимуть за нею.

Якби Господь та не прийшов мені на допомогу, *
ще трохи, і моя душа жила б у мовчанні.
Коли я кажу: “Хитається нога моя”, – *
ласка Твоя, о Господи, підтримує мене.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від Мене,
бо Я лагідний і сумирний серцем.

30 ЖОВТНЯ, НЕДІЛЯ
РІЧНИЦЯ ОСВЯЧЕННЯ ВЛАСНОГО ХРАМУ
(біл) Урочистість
О які любі шатра Твої, Боже.

Знемагає моя душа й прагне до дворів Господніх! *
Серце моє й моє тіло радіють живим Богом.
Навіть пташина знаходить собі хатку, †
і ластівка собі гніздечко, куди кладе своїх писклят: *
а я жертовники Твої, Господи сил, Царю і мій Боже!

Щасливі, що живуть у Твоїм домі; *
вони повіки Тебе хвалять!
О щите наш, поглянь, о Боже! *
Подивися на лице помазаника Твого!

Один бо день у Твоїх дворах ліпший, *
ніж тисяча деінде,
волію стояти на порозі дому Бога мого, *
ніж у наметах беззаконня жити.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Вибрав та освятив цю святиню,
щоб моя присутність прибувала там повіки.

Немає коментарів:

Дописати коментар