середу, 14 листопада 2012 р.

ДУШЕ ХРИСТОВА (ANIMA CHRISTI). Ноти і акорди.

сі..-мі.-ре..-до-сі (0/+1) Причастя 2га

e                     C      D                  e
Душе Христова, освяти мене.
a                   e              H       H7
Тіло Христове, спаси мене.
e                     C        D               e 
Крове Христова, напої мене.
a                     C                    H   H7        e
Водо з боку Христового, омий мене.
 

 мі  e                   C      D               e
1. Страсті Христові, зміцніть мене.
a                   e      H                  H7
О, добрий Ісусе, вислухай мене.
 e                 C      D         e 
В ранах Твоїх укрий мене.
a                C         H  H   e 
В ра-нах Твоїх укрий    мене.
 
    e             C              D                  e
2. І не дозволь віддалитися від Тебе.
a                      e         H              H7
Від ворога лукавого захисти мене.
e                     C           D          e 
В смертну годину поклич мене.
a                    C             H  H  e 
В смертну годину поклич   мене.
 
    e       C             D         e
3. І дозволь прийти до Тебе,
a                       e       H              H7
Щоб міг зі святими славити Тебе
e           C      D            e 
на віки вічні. А-а-а-а-мінь.
a          C  H  H7 e 
на віки вічні. А- мінь.


la..-  re..-do...-ьci-la (-4/-5)
d             B            C       d
g              d     A     A7
d       B         C              d
g              B          A A7  d


Немає коментарів:

Дописати коментар