понеділок, 19 листопада 2012 р.

21-24 ЛИСТОПАДА - псалми. ВВЕДЕННЯ У ХРАМ ПРЕСВЯТОЇ БОГОРОДИЦІ. 22 ЛИСТОПАДА -


21 ЛИСТОПАДА, СЕРЕДА
ВВЕДЕННЯ У ХРАМ ПРЕСВЯТОЇ БОГОРОДИЦІ
(біл) Обов’язковий спомин

За переказами, які походять з апокрифів, Марія ще дитиною була посвячена Богу в єрусалимському храмі та виховувалася при ньому. Це свято відзначалося на Сході вже у VII столітті в річницю посвячення храму Божої Матері в Єрусалимі. В ХІ столітті свято було прийнято Західною Церквою. Сьогодні Церква згадує передусім жертву, що звершилася в душі Марії на початку Її свідомого життя. Марія стає перед усіма як зразок життя, присвяченого Богові.

АНТИФОН НА ВХІД
Благословенна Ти, Діво Маріє, * Ти носила Сотворителя світу. * Ти народила Того, хто сотворив Тебе, і залишилася дівою навіки.


Пс 150, 1-2. 3-4. 5-6
Ти найсвятіший, Господь Вседержитель.
Або: Алілуя.


Хваліть Бога у Його святині, *
хваліть Його на могутньому Його небозводі.
Хваліть Його за Його чуда, *
хваліть Його за безмежну Його велич.


Хваліть Його звуком рога, *
хваліть Його на псалтирі і гуслах.
Хваліть Його на тимпані і у хороводах, *
хваліть Його на струнах і на сопілці.


Хваліть Його цимбалами дзвінкими, *
хваліть Його на гучних цимбалах.
Усе, що дихає, – *
нехай Господа хвалить!


Алілуя, алілуя, алілуя.
Я вибрав вас зі світу, щоб ви йшли та плід приносили,
і щоби плід ваш залишався.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Велике бо вчинив мені Всемогутній, * і святе Його  Ім’я.


22 ЛИСТОПАДА, ЧЕТВЕР
СВ. ЦЕЦИЛІЇ, ДІВИ І МУЧЕНИЦІ
(черв) Обов’язковий спомин

Цецилія – одна з найславетніших мучениць Римської Церкви. Проте важко відрізнити в описі її мучеництва історичні факти від легендарних додатків, що свідчать про популярність святої. За легендою, незважаючи на те, що вона склала обіт чистоти, її змусили вийти заміж за язичника Валеріана. Однак Господь Бог чудом зберіг її невинність. Свята діва привела чоловіка та його брата до віри у Христа і разом з ними загинула мученицькою смертю. Тіло св. Цецилії відкрито в катакомбах у 822 році та перенесено до базиліки за Тибром, пізніше їй присвяченій. Ім’я св. Цецилії згадується у Римському Каноні. Вона є покровителькою церковної музики.

АНТИФОН НА ВХІД
Господь каже: * “Слово Господнє, – задум щастя, а не лиха. * І коли ви візвете до Мене, Я вислухаю вас * і позбираю вас з-поміж усіх народів і з усіх околиць, куди вас був повиганяв”.

Пс 149, 1-2. 3-4. 5-6а і 9б
Наш Бог вчинив нас царством і священством.
Або: Алілуя.


Заспівайте Господу нову пісню, – *
Йому хвала на святих зібранні.
Нехай своїм Творцем Ізраїль радіє, *
хай пишаються своїм Царем сини Сіону.


Хай хвалять Його Ім’я в хороводах, *
нехай грають Йому на псалтирі й тимпані,
бо Господь свій народ любить *
і прославить покірних спасінням.


Праведні будуть веселитися в славі *
й радітимуть на своїх постелях.
Прославляння Бога на устах їхніх. *
Така слава – для всіх Його вірних.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Сьогодні не робіть закам’янілими серця ваші,
але слухайте голос Господній.


АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Агнець, що на середині престолу, * водитиме їх на живі джерела вод. (Одкр 7, 17)

23 ЛИСТОПАДА, П’ЯТНИЦЯ
(зел) П’ятниця ХХХІІІ звичайного тижня
Або (черв) довільний спомин св. КЛИМЕНТА І, папи і мученика
(У Одесько-Сімферопольській дієцезії – головного покровителя дієцезії, - урочистість)

Св. Климент, третій після св. Петра наступник Петрового престолу, керував Церквою з 88 по 97 рік. Він написав Лист до Корінтян, що є свідченням значення римського єпископа в першому столітті. Цей лист пронизаний піклуванням про єдність християн. Ім’я св. Климента споминається у Римському Каноні.

Спільні Меси: про одного мученика (стор. )

Або (біл) довільний спомин св. КОЛУМБАНА, абата

Св. Колумбан народився близько 540 року в центральній Ірландії. Підготовлений в монастирі в Бангор, він разом з групою монахів близько 590 року прибув до Галії, де працював над відновленням монастирів, що там знаходилися. У своїх місіонерських подорожах дійшов до Італії. Помер в абатстві Боббіо 23 листопада 615 року.

Пс 119, 14 і 24. 72 і 103. 111 і 131
За мед солодше слово Твоє, Боже.


Дорогою Твоїх свідчень я радію, *
наче всім багатством.
Адже Твої свідчення – для мене радість, *
вони – мої радці.


Закон Твоїх уст для мене добрий – *
кращий за безліч золота і срібла.
Які солодкі Твої слова для мого піднебіння, – *
вони для моїх уст за мед солодші!


Я успадкував Твої свідчення навіки, *
адже вони – радість мого серця.
Я відкриваю свій рот і хапаю повітря, *
бо так заповідей Твоїх бажаю!


Алілуя, алілуя, алілуя.
Вівці слухаються Мого голосу,
і Я знаю їх, і вони йдуть за Мною.

24 ЛИСТОПАДА, СУБОТА
Свв. АНДРІЯ ДУНГ ЛАКА, ПРЕСВІТЕРА, і сподвижників, мучеників
(черв) Обов’язковий спомин
Діяльність католицьких місіонерів на території сучасного В’єтнаму розпочалася у XVI столітті. В наступних віках багато разів спалахували переслідування, під час яких загинуло багато європейських місіонерів та в’єтнамців. Св. Андрій Дунг Лак народився в 1785 році у В’єтнамі і був там пресвітером. Під час переслідувань за віру в 1839 році його разом зі св. Петром Ті та сподвижниками було заарештовано і вбито.
Пс 144, 1. 2. 9-10
Благословенний Бог – моя твердиня!


Благословенний Господь, *
Він – моя скеля,
що вишколює мої руки до бою, *
а до війни – мої пальці.


Він – моя милість, моя охорона, мій притулок, *
мій визволитель і щит мій.
На Нього я покладаю надію, *
Він підпорядковує мені народ мій.


Боже, заспіваю Тобі нову пісню, *
на десятиструнному псалтирі Тобі заграю,
що даєш царям порятунок, *
від згубного меча спасаєш Давида, раба свого.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Спаситель наш Ісус Христос смерть знищив,
а життя освітив Євангелієм.

Немає коментарів:

Дописати коментар