понеділок, 7 травня 2012 р.

7 - 14 травня - псалми на Великодній період


7 ТРАВНЯ, ПОНЕДІЛОК
(біл) Понеділок V Великоднього тижня

Не нам дай славу, а Твоєму Йменню.
Або: Алілуя.


Не нам, Господи, не нам, але Твоєму Імені дай славу – *
заради милості Твоєї і правди Твоєї.
Чому мають говорити народи: *
«Де є Бог їхній?»


Наш Бог – на небі! *
Все, що забажав зробив Він.
Їхні ідоли – це золото й срібло, *
людських рук творіння.


Благословенні ви Господом, *
який створив небо і землю.
Небо – небо для Господа, *
людським же синам Він дав землю.


СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 14, 26
Алілуя, алілуя, алілуя.
Дух Святий вас навчить усього
і  все, що Я сказав, вам пригадає.


8 ТРАВНЯ, ВІВТОРОК
СВ. СТАНІСЛАВА, ЄПИСКОПА І МУЧЕНИКА
( черв) Обов’язковий спомин

Хай Твої вірні вславлять Твоє Царство.
Або: Алілуя.


Тебе, Господи, усі Твої діла будуть прославляти, *
Тебе усі Твої праведники будуть благословляти.
Вони розголошуватимуть славу Твого царства *
і розповідатимуть про Твою могутність,


Щоб об’явити людським синам про Твою силу *
та славу величі Твого царства.
Твоє царство – царство на всі віки, *
Твоє панування – на всі роди і покоління.


Мої уста виголошувати будуть *
Господню хвалу.
Благословлятиме усяке тіло *
Його святе Ім’я на віки вічні.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Лк 24, 46. 26
Алілуя, алілуя, алілуя.
Необхідно було постраждати Христові та воскреснути з мертвих,
і так увійти у свою славу.


9 ТРАВНЯ, СЕРЕДА
(біл) Середа V Великоднього тижня

У дім Господній з радістю ходімо.
Або: Алілуя.


Я зрадів, коли мені сказали: *
«Ходімо до Господнього дому!»
Наші ноги стояли *
в твоїх брамах, Єрусалиме.


Єрусалиме, ти збудований як місто, *
з яким пов’язаний кожний,
бо туди приходили племена, *
племена Господні,


як свідчення для Ізраїля, *
щоби славити Ім’я Господнє.
Адже там встановлено престоли для суду, *
престоли для дому Давида.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 15, 4а. 5б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Перебувайте в Мені, а Я – у вас.
Хто перебуває в Мені, а Я в ньому, той плід рясний приносить.


10 ТРАВНЯ, ЧЕТВЕР
(біл) Четвер V Великоднього тижня

Усім звіщайте про діла Господні.
Або: Алілуя.


Заспівайте Господу нову пісню! *
Співай Господу, вся земле!
Співайте Господу, *
благословляйте Його Ім’я.


День у день сповіщайте про Його спасіння. *
Звістіть між народами Його славу,
серед усіх племен – *
Його діла дивовижні.


Сповістіть між народами: «Господь воцарився!» *
Адже світ стоїть твердо, –
він не захитається. *
Він справедливо буде судити народи!

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 10, 27
Алілуя, алілуя, алілуя.
Вівці слухаються голосу Мого,
і Я знаю їх, і вони йдуть за Мною.


11 ТРАВНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(біл) П’ятниця V великоднього тижня

Прославлю Бога серед всіх народів.
Або: Алілуя.


Готове моє серце, Боже, серце моє готове: *
буду співати і прославляти.
Пробудись, славо моя, пробудіться, псалтирю і гусла! *
Я розбуджу світанок.


Прославлятиму Тебе між людьми, Господи, +
співатиму Тобі між народами, *
бо велика, аж до неба, Твоя милість, а правда Твоя – аж по хмари.
Підіймися понад небеса, Боже, *
і над усією землею нехай буде Твоя слава.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 15, 15б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Вас назвав Я друзями,
оскільки сказав вам усе, що почув від Отця Мого.


12 ТРАВНЯ, СУБОТА
(біл) Субота V Великоднього тижня

Прославте Бога, всі земні народи.
Або: Алілуя.


Служіть Господу з радістю, з’явіться веселими перед Ним. *
Знайте, що Господь є Богом,
що Він створив нас, і ми Йому належим; *
ми є Його народом, вівцями Його отари.


Бо Господь добрий, *
Його милосердя – навіки,
і Його вірність – *
з покоління в покоління.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Кол 3, 1
Алілуя, алілуя, алілуя.
Отже, коли ви з Христом воскресли, то горішнього шукайте –
того, де Христос сидить праворуч Бога.


13 ТРАВНЯ, НЕДІЛЯ
(біл) VІ Великодня Неділя

Мовиться “Слава во вишніх”.


Серед народів Бог явив спасіння.


Заспівайте Господу нову пісню, *
бо Він учинив чуда.
Мені принесла спасіння Його правиця, *
Його святе рамено.


Господь явив своє спасіння, – *
перед очима народів відкрив свою справедливість.
Він згадав свою милість і свою правду *
домові Ізраїля.


Всі кінці землі побачили *
спасіння нашого Бога.
Вигукуй Господу, вся земле, – *
вигукуйте радісно, співайте і грайте!

Алілуя, алілуя, алілуя.
Якщо хто любить Мене, той буде зберігати Моє слово;
і Мій Отець любитиме його, і Ми прийдемо до Нього.

Мовиться “Вірую”.

Молебень до БМ Фатімської
14 ТРАВНЯ, ПОНЕДІЛОК
Св. МАТІЯ, АПОСТОЛА
(черв) Свято
АНТИФОН НА ВХІД
Не ви Мене вибрали, а Я вас вибрав, – говорить Господь, * – щоб ви йшли * і плід приносили, * і плід ваш тривав. (В. П. Алілуя.) (Пор. Йн 15, 16)

Мовиться “Слава во вишніх”

Разом з князями Бог його посадить. (Або: Алілуя).


Хваліть, слуги, Господа, *
хваліть Господнє Ім’я!
Нехай буде Ім’я Господнє благословенне – *
віднині й довіку!

Від сходу сонця і до заходу *
хваліть Ім’я Господнє.
Господь високо – над усіма народами, *
Його слава – понад небеса.

Хто такий, як Господь, Бог наш, *
який живе на висотах,
та споглядає на понижене *
на небі й на землі?

Він підіймає бідного з землі *
і підводить убогого з гноїща,
Аби посадити його з правителями *
з князями свого народу.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 15, 16
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я вибрав вас зі світу, щоб ви йшли та плід приносили,
і щоби плід ваш залишався.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Це Моя заповідь, щоб ви любили один одного, * як Я вас полюбив, – говорить Господь. (В. П. Алілуя.)

Немає коментарів:

Дописати коментар