пʼятницю, 25 травня 2012 р.

ТИ – ВЧИТЕЛЬ

ТИ – ВЧИТЕЛЬ


1.    Ти – Вчитель, Месія, Помазаник,        eHeD
Христос Божий Син!                                   GH
Я – учень, невільник, слуга негідний,        eHeD
я – християнин!                                          G

Пр. Той хто служить Мені,                          aH
хай іде за мною вслід!                                eDC
Там де Я, там буде мій слуга,                   aHeDC
там де Я!                                                    aH

2.    Ти – Логос, Предвічний, Особа Божа,
Слово Отця!
Я – голос минучий, але я можу
славить Творця.

3.    Ти – Альфа, Омега, Початок і Кінець,
Ти – Життя!
Я – порох, з нічого сотворений для
слави Отця!

4.    Ти – Світло правдиве, духовне Сонце,
вічності День!
Я очі на Тебе звертаю! Бути б в
Світлі лишень!

5.    Ти – Безмір, Ти всюди, Ти Істина і Дух,
Цар царів!
Я в часі, молюся і коштую
небесних дарів!

6.    Ти в небі, Ти в тайні Невидимий,
Ти бачиш серця!
Я – місце молитви, я храм, де любить
Трійця Свята!

Немає коментарів:

Дописати коментар