пʼятницю, 16 березня 2012 р.

Де живеш, Улюблений

сл. і муз.: М. Кріпак

d d\C g A7

1. Де живеш, Улюблений, де укритий дім Твій?

d d\C g A

В глибину Отця ввійти дай мені, Господь мій.

F A d B A

Двері за собою хочу зачинити,

d d\C g B A

Хочу вмерти світу, щоб з Тобою жити, Ісусе

2. Де є Твоя велич, Володарю світу?

Хлібе наш насущний, Ти простий і добрий.

Як почути слова Твої, що життям і духом є?

Притулюсь до Тебе, в тиші слухаю Тебе, Ісусе.

3. Ти мене покликав, щоб я був з Тобою,

Ось в Твоїй присутності на колінах стою.

Найліпша частина — буть в ногах у Тебе.

Спасе мій чудовий, як залишить себе, Ісусе?

4. Як позбутись всього, що не є Тобою?

Бо не маю сили, спраглий я покою.

Засвіти, о Сонце, розтопи льодову гору,

Щоб пролилось серце чистою водою, Ісусе.

Немає коментарів:

Дописати коментар