пʼятницю, 16 березня 2012 р.

Лик Сина

C

1. Чудесами і словами промовляю,

a

Добрим серцем і радушністю навчаю

d

Як дитина, як людина посміхаюсь,

G

Боже радості, Тебе я не страхаюсь!

E

Небесами і ланами прикрашаєш,

a

Та іскристими снігами укриваєш,

d

Повні радощів Твої святі веління,

E

З Благовіщення до свят в Єрусалимі!

F

Пр.: Аввіну, Аввіну, шебашамаїм!

e

Отче наш, Отче наш, Небесний Еллохім!

d E G

З нами Бог, Божий Син явить радіючий Лик!

C

2. Не лише радію з тими, хто радіє,

a

Також плачу з тими, хто є без надії,

d

Хто ж той син, котрому я не брат в стражданні?

G

Я - той раб, витавруваний бичуванням!

E

З полоненими – я також полонений!

a

З незбагненими – я також незбагнений!

d

Знаю біль тілесний і душі томління,

E

Від засудження до хресного боріння!

F

Пр.: Елої, Елої, лема савахтаані!?

e

Боже мій, Боже мій, чому Мене лишив!?

d E G

Це мій крик, це мій крик – Сина страждаючий Лик!

C

3. Для мене життя – Христос, а смерть – прибуток,

a

Бо тріумф Його любові знищив смуток!

d

Власне в Ньому весь мій скарб і моя радість,

G

Він - Початок і Кінець - сама Блага Вість!

E

Розпромінене Обличчя Боже сяє,

a

Як пробуджуся – до Тебе завітаю!

d

Проголошуємо смерть Твою, Ісусе,

E

Визнаємо воскресіння і парузію!

F

Пр.: Ізраель, Ізраель, шема, о Ізраель,

e

Люде Мій, Люде Мій, о слухай,

d E G

Люде Мій! Я – воскрес,Я – живий, Ось Мій прославлений Лик!

Немає коментарів:

Дописати коментар