пʼятницю, 16 березня 2012 р.

21- 25 БЕРЕЗНЯ - псалми на Великий Піст

21 БЕРЕЗНЯ, СЕРЕДА

(фіол) Середа ІV тижня Великого Посту

Бог – милостивий, довготерпеливий.

Щедрий Господь і милосердний, *

довготерпеливий і милостивий дуже.

Господь до всіх добрий; *

Його щедроти – на кожному Його ділі.

У своїх словах Господь вірний *

і праведний – в кожному своєму ділі.

Господь підтримує всіх, які падають, *

і усіх повалених підносить.

Праведний Господь на всіх своїх дорогах *

і милосердний в кожному своєму ділі.

Господь близький до всіх, які Його кличуть, *

до всіх, які кличуть Його у правді.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Я є воскресіння і життя, – слово Господнє, –

кожний, хто вірить у Ме­не, – не помре повіки.

22 БЕРЕЗНЯ, ЧЕТВЕР

(фіол) Четвер ІV тижня Великого Посту

Пробач, о Боже, своєму народу.

І зробили теля на Хориві, *

і вилитому ідолові поклонились.

Проміняли свою славу *

на подобу теляти, що траву споживає.

Забули Бога, який спас їх, *

який зробив велике в Єгипті, –

дивовижне в землі Хама, *

страшне – на Червоному морі.

І сказав Він, що їх вигубить, коли би не Мойсей, Його обранець, *

який став перед Ним у розпадині,

щоб Його гнів відвернути, *

аби Він їх повністю не знищив.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Так Бог полюбив світ, що дав свого Єдинородного Сина,

щоб кожний, хто вірить у Нього, не загинув, але мав життя вічне.

23 БЕРЕЗНЯ, П’ЯТНИЦЯ

(фіол) П’ятниця ІV тижня Великого Посту

До тих Бог близько, в кого в серці скруха.

Обличчя Господнє – проти тих, які зло чинять, *

щоб вигубити із землі про них всяку пам’ять.

Вони закликали – і Господь почув їх *

та визволив їх від всякого лиха.

Господь близький до тих, чиї серця у скорботі, *

і спасе лагідних духом.

Багато скорбот у праведного, *

та від них усіх Господь його звільнить.

Він оберігає всі його кості, *

жодна з них поламана не буде.

Господь душі своїх рабів відкупить, *

і не будуть осуджені всі ті, котрі на Нього покладають надію.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Не самим хлібом житиме лю­дина,

але кожним словом, що вихо­дить з уст Божих.

24 БЕРЕЗНЯ, СУБОТА

(фіол) Субота ІV тижня Великого Посту

Тобі я ввіривсь, Господи, мій Боже.

Тобі я довірився, Господи, мій Боже. *

Спаси мене від усіх, хто мене гонить

і визволи мене, щоб нападник, наче лев, не розшматував мою душу, – *

і ніхто не врятує.

Суди мене, Господи, за праведністю моєю, *

за моєю невинністю, яка всередині мене.

Нехай промине злоба грішників, а праведного Ти укріпиш. *

Праведний Боже, Ти дослід­жуєш серце і нутрощі кожної людини.

Мій захист – від Бога, *

який спасає щирих серцем.

Бог – Суддя справедливий, *

Бог обурення щодня виявляє.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Блаженні ті, хто, почувши Слово щирим і доб­рим серцем,

бережуть і приносять плід у терпінні.

25 БЕРЕЗНЯ, НЕДІЛЯ

(фіол) V Неділя Великого Посту

Створи, о Боже, в мені серце чисте.

Помилуй мене, Боже, задля милості своєї, *

і через велике своє милосердя зітри мої без­законня.

Особливо омий мене від мого беззаконня *

і від мого гріха мене очисти.

Створи в мені, Боже, чисте серце *

і віднови праведного духа в середині мене.

Не відкинь мене від свого обличчя *

і не забери від мене свого Святого Духа.

Поверни мені радість свого спасіння *

і зміцни мене Духом могутнім.

Я навчатиму беззаконних Твоєї дороги, *

і безбожні навернуться до Тебе.

Хвала Тобі, Христе, Царю вічної слави.

Якщо хто Мені служить, нехай іде за Мною,

і де Я, там і слу­га Мій буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар