вівторок, 24 січня 2012 р.

25 - 31 СІЧНЯ - псалми на звичайний період.

25 СІЧНЯ, СЕРЕДА
НАВЕРНЕННЯ СВ. АПОСТОЛА ПАВЛА
(біл) Свято

АНТИФОН НА ВХІД
Знаю, в кого я увірував, * і я певен, що справедливий Суддя * спроможний зберегти моє передання * на той день.

Мовиться „Слава во вишніх”.

Усьому світу несіть Слово Боже.


Хваліте Господа, усі народи! *
Славте Його, усі люди!
Велике бо до нас Його милосердя, *
і вірність Господа повіки.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Не ви мене вибрали, а я вас вибрав,
щоб ви йшли і плід принесли.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Живу вірою в Божого Сина, † який полюбив мене * й видав себе за мене. (Пор. Гал 2, 20)


26 СІЧНЯ, ЧЕТВЕР
Свв. ТИМОТЕЯ І ТИТА, єпископів
(біл) Обов’язковий спомин
АНТИФОН НА ВХІД
Повідайте між племенами Його славу, * між усіма народами Його діла предивні, * бо Господь великий і вельми достойний слави. (Пс 96(95), 3-4)

На трон Давида Бог його посадить.


Господи, згадай Давида *
і всі його поневіряння;
як Господу він поклявся, *
Сильному Якова дав обіцянку:


«Не ввійду у спальню свого дому, *
не ляжу на постіль свого ліжка,
не дам заснути своїм очам і задрімати своїм повікам, *
доки не знайду місця Господу –для Сильного Якова оселі ».


Господь правдою Давидові поклявся – *
і не відречеться від неї:
«З нащадків твого лона *
поставлю на твоєму престолі.


Якщо твої сини зберігатимуть Мій завіт та Мої свідчення, *
яких Я їх навчаю,
то їхні сини довіку *
сидітимуть на твоєму престолі!»


Адже Господь Сіон вибрав, *
обрав його собі за оселю:
«Це Мій спочинок навіки; *
тут поселюся, бо Я його запрагнув».

Алілуя, алілуя, алілуя.
Твоє слово – світильник для ноги моєї,
світло на моїй стежці.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Йдіть по всьому світу та проповідуйте Євангеліє: * Я з вами по всі дні, – говорить Господь.

27 СІЧНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(зел) П’ятниця IІІ звичайного тижня

Змилуйся, Боже, бо ми всі згрішили.


Помилуй мене, Боже, задля милості своєї, *
і через велике своє милосердя зітри моє беззаконня.
Особливо омий мене від мого беззаконня *
і від мого гріха мене очисти.


Бо я знаю своє беззаконня, *
і мій гріх постійно переді мною.
Тобі, я згрішив Тобі одному *
і вчинив те, що є злом перед Тобою.


Ти є праведним у своїх словах, *
і переможеш, коли будеш судити.
Я ж народився в беззаконні, – *
І в гріхові моя мати мене зачала.


Ти даси мені відчути радість і втіху – *
і радітимуть упокорені кості.
Відверни своє обличчя від моїх гріхів *
і зітри всі мої беззаконня.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Благословенний Ти, Отче, Господи землі і неба,
бо відкрив таємниці Царства немовлятам.

28 СІЧНЯ, СУБОТА
(зел) Субота IІІ звичайного тижня
Св. ТОМИ АКВІНСЬКОГО, пресвітера і Вчителя Церкви
(біл) Обов’язковий спомин

АНТИФОН НА ВХІД
Посеред Церкви відкрив свої уста, * а Господь наповнив його духом мудрості та розуму, * і шатою слави його одягнув. (Пор. Сир 15, 5)

Створи, о Боже, в мені серце чисте.

Створи в мені, Боже, чисте серце *
і віднови праведного духа в середині мене.
Не відкинь мене від свого обличчя *
і не забери від мене свого Святого Духа.

Поверни мені радість свого спасіння *
і зміцни мене Духом могутнім.
Я навчатиму беззаконних Твоєї дороги, *
і безбожні навернуться до Тебе.

Визволи мене від крові, Боже – Боже мого спасіння. *
Мій язик радісно проголошуватиме Твою справедливість.
Господи, Ти уста мої відкриєш – *
і мої уста звістять Тобі хвалу.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Так Бог полюбив світ, що дав свого Єдинородного Сина,
щоб кожний, хто вірить у Нього, не загинув, але мав життя вічне.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Хто над Господнім законом день і ніч розважає, * плід свій дає у свою пору.
29 СІЧНЯ, НЕДІЛЯ
(зел) ІV Неділя звичайна
АНТИФОН НА ВХІД
Спаси нас, Господи, наш Боже; * збери нас із-між народів, * щоб прославляти Твоє святе ім’я * і величатися Твоєю похвалою.


Хай серце ваше днесь не кам’яніє.

Підемо, радісно заспіваємо Господу, *
будемо вигукувати Скелі нашого спасіння.
Прийдемо в Його присутність із хвалою – *
і радісно Йому пісні будемо співати.

Підемо, поклонимося, припадемо, *
і впадемо на коліна перед Господом, який сотворив нас.
Адже Він є наш Бог, ми – Його народ, *
частина Його отари, вівці під Його рукою.

Сьогодні, коли почуєте Його голос: *
«Не робіть закам’янілими ваші серця, як біля Мериви,
в день випробування в пустелі, де спокушали Мене батьки ваші. *
Вони випробували Мене, хоча Мої діла узріли».

Алілуя, алілуя, алілуя.
Народ, який сидів у темряві, побачив велике світло;
і тим, хто сидить у країні смертної тіні, – їм засяяло світло.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Освіти світлом Твого обличчя слугу Твого, * спаси мене в Твоїм милосерді! * Господи, нехай не осоромлюсь, бо я до Тебе взиваю.


30 СІЧНЯ, ПОНЕДІЛОК
(зел) Понеділок ІV звичайного тижня
АНТИФОН НА ВХІД
Спаси нас, Господи, наш Боже; * збери нас із-між народів, * щоб прославляти Твоє святе Ім’я * і величатися Твоєю похвалою. (Пс 106 (105), 47)


Встань, о мій Боже, і зішли спасіння.

Господи, чому стало так багато тих, хто мені біль спричиняє? *
Багато тих, які повстають проти мене!
Багато душі моїй кажуть: *
«Нема йому спасіння в Богові».

А Ти, Господи, – щит, що оточує мене, моя слава; *
Ти – Той, хто підносить мою голову.
Своїм голосом до Господа я волаю, *
і Він дає відповідь мені зі своєї гори святої.

Я ліг, спав і прокинувся, *
бо Господь мені допомагає.
Тож і й десятків тисяч людей я не побоюся, *
які звідусіль мене оточили.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Великий пророк з’явився між нами,
і Бог свій народ відвідав!

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Освіти світлом Твого обличчя слугу Твого, * спаси мене в Твоїм милосерді! * Господи, нехай не осоромлюсь, бо я до Тебе взиваю. (Пор. Пс 31 (30), 17-18)

31 СІЧНЯ, ВІВТОРОК
Св. ЙОАНА БОСКО, пресвітера
(біл) Обов’язковий спомин
АНТИФОН НА ВХІД
Священики Твої, Господи, нехай одягнуться у справедливість, * святі Твої нехай возрадуються.

Прихили вухо, почуй мене, Боже.

Господи, прихили своє вухо і дай мені відповідь, +
бо я нужденний і вбогий. *
Збережи мою душу, бо я богобійний.
Спаси свого раба, мій Боже, – *
того, хто надіється на Тебе.

Помилуй мене, Господи, *
бо до Тебе весь день я волаю.
Розвесели душу раба свого, *
бо до Тебе, Господи, підношу я душу свою.

Адже Ти, Господи, добрий і прощаєш, *
Ти багатомилостивий до всіх, які до Тебе кличуть.
Господи, вислухай мою молитву *
і будь уважний до голосу мого благання.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Христос узяв наші недуги
і поніс хвороби.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Щасливий слуга, * якого Господь, повернувшись, знайде невсипущим. * Істинно кажу вам: він поставить його над усім своїм маєтком. (Пор. Мт 24, 46-47)

Немає коментарів:

Дописати коментар