вівторок, 10 січня 2012 р.

10 - 16 січня - псалми. Звичайний період (але ще співаємо колядки)

10 СІЧНЯ, ВІВТОРОК
(зел) Вівторок І звичайного тижня

Всім своїм серцем в Господі радію.


Возрадувалося у Господі моє серце, *
піднявся ріг мій у Богові моєму;
Відкрилися мої уста супроти ворогів моїх широко, *
бо я возрадувався у Твоєму спасінні.


Поламаний лук сильних, *
а слабосилі підперезалися міццю.
Ситі за хліб йдуть у найми, а голодні кидають працювати. *
Неплідна семеро родить, натомість в’яне багата синами.


Господь умертвляє і оживляє, *
Він зводить до шеолу і наверх виводить.
Господь чинить убогим і багатим, *
принижує і підносить угору.


Він піднімає нужденного з пороху вгору, *
підносить бідного з гною,
Аби його посадити зі знаттю *
і трон слави дати у власність.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Прийміть Слово Боже, не як людське слово,
а як істинно Боже Слово.


11 СІЧНЯ, СЕРЕДА
(зел) Середа І звичайного тижня

Приходжу Божу виконати волю.


З великим нетерпінням очікував я Господа, *
і Він до мене нахилився та почув моє благання.
Блаженний чоловік, для якого Господь є його надією, *
який не приєднався до гордих і тих, які схиляються до неправди.


Жертви і приношення Ти не схотів, *
але Ти відкрив мені вуха.
Всепалення і жертви за гріх Ти не забажав. *
Тоді я сказав: «Ось я приходжу».


У звої книги *
написано про мене:
«Боже мій, я бажаю виконати Твою волю *
і Твій закон у глибині мого серця».


Я благовістив правду на великому зібранні, *
адже своїм устам не забороню.
Господи, Тобі відомо, – *
Твою правду я не заховав у своєму серці.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Вівці слухаються голосу Мого,
і Я знаю їх, і вони йдуть за Мною.


12 СІЧНЯ, ЧЕТВЕР
(зел) Четвер І звичайного тижня

Спаси нас, Боже, з милості своєї.


Ти відкинув нас і засоромив, *
і вже не виходиш з нашими військами.
Ти довів нас до втечі перед ворогом, *
а наші ненависники грабували для себе.


Ти виставив нас на глузування перед нашими сусідами, *
на наругу й посміховисько тим, хто довкола.
Ти зробив так, що ми стали притчею між народами, *
щоб між народами на нас головами кивали.


Встань, чому спиш, Господи? *
Підіймись, не відкинь назавжди!
Чому ховаєш своє обличчя, *
не пам’ятаєш про нашу недолю і утиски наші?


Алілуя, алілуя, алілуя.
Ісус проповідував Євангеліє Царства
та зцілював всяку хворобу в народі.

13 СІЧНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(зел) П’ятниця І звичайного тижня

Про милість Божу буду ввік співати.


Блаженний народ, який переможний клич знає! *
Господи, вони ходитимуть у сяйві Твого обличчя.
Твоїм Іменем увесь день вони радіти будуть, *
і Твоєю правдою вони звеличені будуть.


Адже Ти – слава їхньої сили, *
зросте наша міць через Твою прихильність.
Адже Господь є щитом нашим, *
і Святий Ізраїля є царем нашим.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Великий пророк з’явився між нами,
і Бог свій народ відвідав!.


14 СІЧНЯ, СУБОТА
(зел) Субота І звичайного тижня

АНТИФОН НА ВХІД
На вишньому троні я бачив Мужа, що сидів, * котрому віддає честь великий хор Ангелів, в один голос співаючи: * “Оце Той, панування якого вічне”.


В силі Господній буде цар радіти.


Господи, цар буде веселитися силою Твоєю. *
Як сильно він радітиме Твоїм спасінням!
Ти дав йому те, що його серце бажало, *
і у проханні його уст не відмовив.


Бо Ти благословеннями добра його випереджаєш, *
вінцем із чистого золота його голову увінчаєш.
Він життя просив у Тебе, *
і Ти дав йому довготривалі дні на віки вічні.


Його велика слава – у Твоєму спасінні, *
славою та величчю Ти його оздобив.
Ти даси йому благословення навіки, *
радістю своєї присутності його ощасливиш.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Господь послав Мене благовістити убогим,
проповідувати визволення полоненим.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Господи, в Тебе джерело життя, * у Твоїм світлі побачимо світло. (Пс 36 (35), 10)


15 СІЧНЯ, НЕДІЛЯ
(зел) ІІ Неділя звичайна

АНТИФОН НА ВХІД
Уся земля нехай поклониться Тобі, Боже, псалми нехай Тобі співає, * оспівує Твоє ім’я у псалмах, о Всевишній.


Приходжу Божу виконати волю.


З великим нетерпінням очікував я Господа, *
і Він до мене нахилився та почув моє благання.
Блаженний чоловік, для якого Господь є його надією, *
який не приєднався до гордих і тих, які схиляються до неправди.


Жертви і приношення Ти не схотів, *
але Ти відкрив мені вуха.
Всепалення і жертви за гріх Ти не забажав. *
Тоді я сказав: «Ось я приходжу»


У звої книги *
написано про мене:
«Боже мій, я бажаю виконати Твою волю *
і Твій закон у глибині мого серця».


Я благовістив правду на великому зібранні, *
адже своїм устам не забороню.
Господи, Тобі відомо, – *
Твою правду я не заховав у своєму серці.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ми знайшли Месію, тобто Христа,
благодать та істина з’явилися через Нього.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Готуєш стіл переді мною, * переливається мій кубок. (Пор. Пс 23 (22), 5)


16 СІЧНЯ, ПОНЕДІЛОК
(зел) Понеділок ІІ звичайного тижня

Безвинним серцем покажу спасіння.


Я не буду звинувачувати тебе за твої жертви, *
оскільки твої всепалення постійно переді Мною.
Не прийму теляти з твого дому, *
ні козлів із твоєї отари.


Чому ти розповідаєш про Мої постанови, *
чому згадуєш Мій завіт своїми устами?
Ти ж зненавидів повчання *
і повністю Мої слова відкинув.


Ти таке робив, а Я мовчав. І ти вважав, що Я подібний до тебе. *
Я ж докорю тобі й виставлю твої гріхи перед твоїми очима.
Хто приносить жертву подяки, той Мене прославляє: *
і тому, хто крокує непорочним шляхом, Я покажу йому Боже спасіння.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Слово Боже – живе і діяльне,
воно розрізняє думки і наміри серця..

Немає коментарів:

Дописати коментар