понеділок, 16 січня 2012 р.

16-22 СІЧНЯ - псалми на звичайний період (але співаємо ще колядки)

16 СІЧНЯ, ПОНЕДІЛОК
(зел) Понеділок ІІ звичайного тижня

Безвинним серцем покажу спасіння.


Я не буду звинувачувати тебе за твої жертви, *
оскільки твої всепалення постійно переді Мною.
Не прийму теляти з твого дому, *
ні козлів із твоєї отари.


Чому ти розповідаєш про Мої постанови, *
чому згадуєш Мій завіт своїми устами?
Ти ж зненавидів повчання *
і повністю Мої слова відкинув.


Ти таке робив, а Я мовчав. І ти вважав, що Я подібний до тебе. *
Я ж докорю тобі й виставлю твої гріхи перед твоїми очима.
Хто приносить жертву подяки, той Мене прославляє: *
і тому, хто крокує непорочним шляхом, Я покажу йому Боже спасіння.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Євр 4, 12
Алілуя, алілуя, алілуя.
Слово Боже – живе і діяльне,
воно розрізняє думки і наміри серця..

17 СІЧНЯ, ВІВТОРОК
СВ. АНТОНІЯ, АБАТА
(біл) Обов’язковий спомин

АНТИФОН НА ВХІД
Праведник квітнутиме, немов пальма; * він виженеться вгору, мов кедр ливанський. * Посаджений в Господнім домі, * він на дворах Бога нашого квітнутиме.


Своїм слугою Я обрав Давида.


Колись Ти сказав у видінні своїм праведним, – *
Ти промовив:
«Я поклав допомогу на сильному, *
Я звеличив вибранця з народу.


Я знайшов Давида, раба свого, *
і помазав його своїм святим єлеєм.
Йому Моя рука допоможе, *
його зміцнить Моє рамено».


Він закличе до Мене: *
«Ти – мій Отець, мій Бог, скеля мого спасіння!»
І Я зроблю його первородним, *
вищим за царів світу.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Еф. 1, 17-18
Алілуя, алілуя, алілуя.
Отець Господа нашого Ісуса Христа
нехай просвітить очі нашого серця,
щоб ми знали, якою є надія нашого покликання.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Якщо хочеш бути досконалим, * піди, продай, що маєш, дай бідним * і йди за Мною, – говорить Господь.


18 СІЧНЯ, СЕРЕДА
(зел) Середа ІІ звичайного тижня

Благословенний Бог – моя твердиня!


Благословенний Господь, *
Він – моя скеля,
що вишколює мої руки до бою, *
а до війни – мої пальці.


Він – моя милість, моя охорона, мій притулок, *
мій визволитель і щит мій.
На Нього я покладаю надію, *
Він підпорядковує мені народ мій.


Боже, заспіваю Тобі нову пісню, *
на десятиструнному псалтирі Тобі заграю,
що даєш царям порятунок, *
від згубного меча спасаєш Давида, раба свого.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Мт 4, 23
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ісус проповідував Євангеліє Царства
та зцілював всяку хворобу в народі.


19 СІЧНЯ, ЧЕТВЕР
(зел) Четвер ІІ звичайного тижня

Не убоюся – я довіривсь Богу.


Помилуй мене, Боже, бо по мені пройшлася людина, *
весь день ворогує, мене гнобить.
Мої вороги весь день знущалися наді мною, – *
адже безліч тих, які нападають на мене, Всевишній.


Ти добре знаєш мої блукання. *
Збери мої сльози у свою посудину!
Хіба вони не записані в Твоїй книзі? *
Того дня, коли я закличу до Тебе, мої вороги геть розбіжаться.


Ось пізнав я, *
що Бог зі мною.
Перед Богом віддаватиму хвалу Слову, *
у Господі віддаватиму хвалу Слову.


На Бога я покладаю надію, – тож не буду боятися! *
Що заподіє мені людина?
На мені, о Боже, Твої обітниці, *
тож Я принесу Тобі жертви подяки.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. 2 Тим 1, 10б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Спаситель наш Ісус Христос смерть знищив,
а життя освітив Євангелієм.


20 СІЧНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(зел) П’ятниця ІІ звичайного тижня
Або (черв) довільний спомин св. ФАБІАНА, папи і мученика
Або (черв) довільний спомин св. СЕВАСТІАНА, мученика

Змилуйся, Боже, змилуйсь наді мною.


Помилуй мене, Боже, мене помилуй, *
бо на Тебе надію душа моя покладає,
і в тіні Твоїх крил я матиму надію, *
доки не мине лихо.


Я буду кликати до Бога Всевишнього, *
до Бога, що добро мені чинить.
Він пошле з неба і спасе мене, *
віддасть на зневагу того, хто глумиться наді мною.


Будь звеличений понад небеса, Боже, *
і над усією землею нехай буде Твоя слава,
бо велика, аж до неба, Твоя милість, *
а правда Твоя – аж по хмари.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. 2 Кор. 5, 19
Алілуя, алілуя, алілуя.
Бог у Христі примирив світ із собою,
і доручив нам слово примирення.


21 СІЧНЯ, СУБОТА
Св. АГНЕСИ, ДІВИ І МУЧЕНИЦІ
(черв) Обов’язковий спомин

АНТИФОН НА ВХІД
Блаженна діва, яка зрікаючись себе і взявши свій хрест, * була принесена у жертву Господу – * Нареченому дів і Владиці мучеників.


Спаси нас, Боже, світлом Твого лику.


Прислухайся, Пастирю Ізраїля! *
Ти, що провадиш Йосифа, мов овець, що сидиш на херувимах, – з’явися!
Покажи свою силу перед Єфремом, Веніямином і Манасією, *
прийди спасти нас!


Господи, Боже сил, доки палатимеш гнівом на молитву свого народу? +
Ти годував нас хлібом зі сльозами *
і повною мірою сльозами поїв нас.
Ти зробив нас предметом спорів для наших сусідів, *
наші вороги з нас глузували.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Діян 16, 14б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Господи, відкрий нам серце,
щоб ми сприйняли слово Твого Сина.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Агнець, що на середині престолу, * водитиме їх на живі джерела вод. (Одкр 7, 17)


22 СІЧНЯ, НЕДІЛЯ
(зел) ІІІ Неділя звичайна
АНТИФОН НА ВХІД
Співайте Господу нову пісню, співайте Господу, уся земле! * Велич і краса перед обличчям у Нього, * сила й слава в Його святині. (Пс 96 (95), 1. 6)


Вкажи, о Боже, нам Твої дороги.


Господи, відкрий мені свої дороги – *
навчи мене ходити Твоїми стежками.
Провадь мене згідно із правдою своєю *
і навчай мене, бо Ти Бог – мій Спаситель.


Господи, згадай своє милосердя *
і свою милість, бо вони одвічні.
З милосердя Твого згадай мене, о Господи, *
доброти Твоєї ради.


Господь – добрий і праведний, *
тому навчає тих, які грішать у дорозі.
Він веде у справедливості злиденних *
і навчає своїх шляхів сумирних.
Алілуя, алілуя, алілуя.
Наблизилося Царство Боже.
Покайтеся і віруйте в Євангеліє!

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Пор. Пс 34 (33), 6
Гляньте на Господа й розвеселіться, * обличчя ваше нехай не соромиться.

Немає коментарів:

Дописати коментар